Hakutulokset

  1. K

    Viikko 43 plussaajat

    Syksyisen harmaata maanantai-aamua jälleen kaikille :wave: Tällä viikolla on sitten monella jännät paikat! Mä en oikeesti jännää enää yhtään enkä kyttäile oireita kun oon täysin varma ettei taaskaan tärpänny joten uskon ettei se tädin tulo tällä kertaa otakkaan niin koville :ashamed...
  2. K

    Viikko 43 plussaajat

    Oletko rva Pikkumyy testaillut muissa kierroissa ovis-testeillä, paitsi silloin kun tärppäs? Mä käytin juurin äsken kaapissa lojuneen ovis-testin ja heikko testi-viiva siihenkin tuli. Mutta olen kyllä lukenut useastikkin että ovis-tikku näyttää myös alkavat menkat... :| Toivottavasti näyttäis...
  3. K

    Viikko 43 plussaajat

    Heipsan kaikille :wave: ja mukavaa perjantai-päivää sekä alkavaa viikonloppua :D Me lähdetään onneksi mökille niin en pääse tänne kurkkimaan enkä ehkä ajattele koko vauva-asiaa taas hetkeen :whistle: "Kiva" kuulla, että jollakin muullakin samanlaisia pms-oireita kuin mulla Ida7! Mulla...
  4. K

    Viikko 43 plussaajat

    Moikka! Minäkin taidan kuitenkin nyt kirjautua ja liittyä joukkoon =) Rva Pikkumyyn kanssa pinoiltiin edellisessä viikon 39 pinossa ja vaikka vannoin ja vakuutin etten enää pinoidu enkä edes katsele tätä palstaa niin täällä sitä ollaan |O Yritän hillitä tätä palstailua ja samalla...
  5. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Tänä aamuna lämmöt 36,7 eli kahdella laskeneet eilisestä ja kohta härättyäni ne menkat sitten alkoivatkin! :'( Ei tullu yllärinä mutta veti mielen entistä matalammaksi. :snotty: Huimaus jatkuu edelleen joten ei se minun kohdallani raskausoire ole mutta jotain muuta sitten... :x Itse olen...
  6. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Täältäkin hieman omaa napaa... Valkkari lisääntynyt ja menkkamaiset alavatsan turvotukset tulleet kehiin joten tätiä odottelen huomenna tai pe. Lämmöt oli aamulla 36,9 mut tissit on niin v-mäisen turvoksissa ja painavan tuntuiset että ei mee enää kauan :x Mulla on monenmoista PMS-oiretta...
  7. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Minä taas täällä roikkumassa... vaikka vielä aamulla olin vakaasti sitä mieltä et en enää käy täällä niin en niin ressaa :D No joo, ens kierrolla en sitten liity jännäjiin, jospa se tuottais tulosta :whistle: Mulla on noi kp:t tossa pinossa nyt siis vähän muuttuneet, voisit vaikka...
  8. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Taitaa Belladonna olla hyviä uutisia kun odottajista puhuit...?! :heart: :heart: anniette: Mullakin lämmöt vähän vaihdelleet, eilen 36,8 ja tänään 37,0 mutta uskoisin, että noi pienet poikkeamat voi johtua mistä vaan (mittari eri kohdassa,heräämisaika eri, mittausaika eri jne...) Ainakin...

Yhteistyössä