+++Plussarikas viikko 39+++

Mä olen ihan hermoonnuksissani täällä,tuntuu että koko ajan lirahtelis jotain alakerrassa,mut valkkariahan se vaan on,tuntuu et tulis pissat housuihin :whistle: :ashamed:
Mullahan esikon odotus todettiin melko myöhään,joten olen ihan ummikko tässä alkuraskaudessa ja sitten kun on lukenut mitä kaikkea on käynyt monille täälläkin, niin meinaa stressi pukkaa päälle :snotty:
Anteeksi taas oma napani :ashamed:
Millois anniette meinasi testailla uudelleen?
Huomauttakaa,jos päivityksessä on vikoja,kun oon nyt tälläinen putkiaivo tällä hetkellä :LOL:
 
Minä taas täällä roikkumassa... vaikka vielä aamulla olin vakaasti sitä mieltä et en enää käy täällä niin en niin ressaa :D No joo, ens kierrolla en sitten liity jännäjiin, jospa se tuottais tulosta :whistle:

Mulla on noi kp:t tossa pinossa nyt siis vähän muuttuneet, voisit vaikka Belladonna kunhan kerkiät niin korjata mulle kierron pituudeksi 28-32 kun kerta siltä näyttää et pitkäks meni tää kierto :headwall: Tulis vaan nyt se täti jos on tullakseen niin pääsis nopeemmin oviksen metsästykseen |O

Käytiin äsken tytön kans kaverinsa synttäreillä ja siellä oli aivan ihqu 3 vkoa vanha vauveli :heart: Voi syötävä, kun tuli NIIN kauhea kuume ja tyhjän sylin ikävä :heart: Voi kun sais semmosen pian itsekkin! =)

Minäpä tästä menen kun ei kerran asiaakaan ole :saint: Plussaonnea kaikille! :wave:
 
Belladonna : Onnea!! Kyllä siinä miustaki ihan selvästi toinen viiva näkyi :heart:

Täällä ajateltii todennäköisesti testailla uudestaa to tai pe.. Tänää on myös hieman huonoa oloa ollut havaittavissa, et jospa se tästä :)

Paljon plussa onnea tähän pinoon!!! Siirrytää kaikki sitte yhdessä kesäkuisiin :D
 
Onnea minttu :heart: :hug:
Ihanaa! :)
Plussiahan alkaa olla jo vinopino :)

Belladonna: Mä siirryn nyt jo suosiolla tuonne pikkukakkosta toivoviin kokonaan ja sitä kautta uuteen kiertoon. En enää testaile tässä kierrossa. Päivät kuitenkin jo niin pitkällä, että kun oli niitä haamuja ja sitten alko tulla negaa + menkkaoireet niin tilanne täällä aika selvä. Riipaisee aika lujaa jos tän kakkosen tulon kanssa kestää tuo kolme vuotta kanssa, vaikkei sitä esikoista tekemällä tehty niin silti kolme vuotta normaalilla seksielämällä on aika paljon... no halin tuota esikkoa ja jotenkin tästä eteenpäin.

Muille hyvää jatkoa ja onnea plussien kanssa :heart: :hug:
 
Minttu:menkkamaisia oireita ja vatsa vähän niinkuin koko ajan jännityksessä,ei sen kummempia =)
Mulla on muutes toinenkin nikki kaksplussalla käytössä ja alan sillä sitten kirjoitella tonne odotus puolella,omat syyni oli alussa etten sillä tänne kirjoitellut,mutta nyt sillä ei ole väliä,kun kaikki tietää et mikä mulla on tilanne :D
 
Keskiviikko 24.9.2008


RvaPikkumyy...........29/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08
Tuulia79...................28/32............yk9........toinen Talvis.................32/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen Kesäheinä07............28/28-32.......yk1......toinen
Minezza....................?....................?..........?
anniette...................29/27-29.......yk2......pikku kakkonen
Jellona84.................33/?...............yk1......kolmas




Testipäivät:

Ma22.9:
Ti23.9:
Ke24.9:
To25.9:anniette
Pe26.9:Kesäheinä07
La27.9:
Su28.9:Jellona84

Haamuilijat: :heart:



Nyytin odotusreissulle lähtevät :heart: :heart: :heart:
1.Minttu84
2.Belladonna
3.
4.


Seuraavaan kiertoon lähteneet: :hug:
Selis
simppu82

 

Yhteistyössä