+++Plussarikas viikko 39+++

Onnea Minttu! Ihana lukee teidän hyviä uutisia, jospa ne tarttuis... :whistle:

Rouva Pikkumyy: Ovis oli tikuttelun ja oireiden mukaan kp17-18 eli reilu viikko sitten pe-la. Jos siitä lasketaan tuo 14 vrk menkkojen alkuun niin ne alkais (tai jospa sittenkin ei) nyt pe tai la. Mun kierto olikin sitten ekan kerran vuoteen yli 30 pv, tähän saakka ollut aina 28. En sitten tiedä josko tää kaikki yrittäminen, jännittäminen ja täällä turhan tiheään roikkuminenkin on antanut oman osansa siihen...

Sitä vaan ajatteli, että heti kun alkaa oikeesti yrittämään niin tottakai plussaa, jos hommailee oikeeseen aikaan, mut tosiasiahan on et vain noin 20% mahollisuus on raskautua vaikka peittoja olisikin pöllytelty oikeeseen aikaan ja ovis oikeesti tapahtunut :attn: Onko se sitten helpottavaa vai ahdistavaa kuulla, tiedä häntä...

Mut vielä on toivoa (onneks ei kuitenkaan enää testejä ;) )!
 
Rouva Pikkumyy : Kiitos :heart: täytyy vaan toivoa etten ollu liian aikasee liikenteessä :/ Kp 11 olin tuntevinani jotaa ovis oireita.. oireita ei hirveesti oo ollu.. nyt ihan parina äivänä on ainoastaa ollu että pissillä saa juosta vähän väliä ja ehkä hieman ällötys olloa sekä masun nippailuja.. ai nii.. ja eilee otin päikkärit, vaikka harvemmin nukun päivällä, et väsymystä myös hieman.. Meinasitkos sie koska testailla uudestaa?? :)

entäs Belladonna koskas uusi testi?? :D

Tää on kyl nii jännää aikaa :whistle: Tekis nii mieli iloita jo plussasta, mutta ku kaikki on nii epävarmaa viel, ettei uskalla :ashamed:

Jellona84 : Tervetuloa mukaan :)
 
Tervetuloa mukaan jellona84!


Kesäheinä: Niin nyt vaan odottelua sitten!


Minttu 84: Niin , en usko, että olit liian aikasin liikkeellä!
Testaamisesta katsotaan milloin ne 10 herkkyydellä varustetut testit tulevat? Ehkä jo huomenna;=)) :heart:





Rva Pikkumyy
Niin pikkuhiljaa päivät kuluvat eteenpäin, tosin minusta aika hitaasti! :heart: :wave:
 
Keskiviikko 24.9.2008


Belladonna...............30/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........29/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................27/27.............yk1.......pikku kakkonen
Tuulia79...................28/32............yk9........toinen Talvis.................32/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi
Kesäheinä07............28/28-32.......yk1......toinen
Minezza....................?....................?..........?
anniette...................29/27-29.......yk2......pikku kakkonen
Jellona84.................33/?...............yk1......kolmas




Testipäivät:

Ma22.9:
Ti23.9:Belladonna
Ke24.9:
To25.9:anniette
Pe26.9:Kesäheinä07
La27.9:
Su28.9:Jellona84

Haamuilijat: :heart:
Minttu84


Nyytin odotusreissulle lähtevät :heart: :heart: :heart:
1.
2.
3.
4.


Seuraavaan kiertoon lähteneet: :hug:
Selis
simppu82



 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellona84:
Belladonna :hug: Noi testit osaa kyl olla tosi ketkui välil :kieh: näytää, ei näytä ja on siltikin raskaana ;) Josko se iloks muutuis tos parin päivän päästä...kovasti nyt ++++ :whistle:
Näytti vaan et siinä ei olis enää väriä mukana,sori vaan kaikille mut en jaksa nyt kuin omaa napaani :snotty:
 
Bella :hug: (sori kun lyhentelen nimeäsi )
Toivotaan, että se siitä vahvistuu :heart:

Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi. Lämmöt oli tänään jo 36,9 joten eiköhän ne huomenna sitten ala. Mutta näin täällä. Harmittaa ja testejä en enää osta tähän kiertoon.

Hurjasti plussia muille :heart:

Mites RvaPikkumyyn tilanne? :)
 
Huomenia:
, olisikin vielä kesä ;=)

Belladonna: Oliko testi saman merkkinen kuin eilinen? Siltikään se ei tarkoita välttämättä, ettei plussa vahvistu vielä , ei ole tätiä, on toivoa! :heart:

Jellona: Juu testit ovat todella ihmeellisiä välillä, no kaikkeen pitää tottua! :saint:

Anniette: Ei lämpösi ole liikaa laskenut, eli plussa ihan mahdollinen vielä!
..testien kuvaaminen on minusta ihan todella vaikeata, olisiko vinkkejä??
Niin katsotaan tulevatko testini tänään? Ja uskallanko testata??
,


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
No tulihan ne testit, meinasi jo pissat mennä housuun ,niitä odotellessa :LOL:

Eli tässä aamuinen clearbluen testi: http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=94

ja siinä 10 vahvuuden omaavassa vain viivan paikka, eli menkkoja odotellessa! :D

Ihanaa pvn jatkoa täältä niin aurinkoisesta Lounaasta! :heart:
 
Taitaa Belladonna olla hyviä uutisia kun odottajista puhuit...?! :heart: :heart:

anniette: Mullakin lämmöt vähän vaihdelleet, eilen 36,8 ja tänään 37,0 mutta uskoisin, että noi pienet poikkeamat voi johtua mistä vaan (mittari eri kohdassa,heräämisaika eri, mittausaika eri jne...) Ainakin toi meidän mittari on aika p*ska kun vaikka mittais 5 kertaa peräkkäin, antaa aina eri lukeman (digitaalinen) ja itse asiassa se mittausaikakin on niin lyhyt että jää aina sinne 36,2 tai jotain mutta kun vaan pidän mittaria suussa piippailujen jälkeenkin niin nousee lopulta oikeaan arvoonsa... Eli älähän vielä lannistu! :heart: :)

Mä luulen kyllä Rva Pikkumyy ja muutkin haamun saaneet että ei ne testit voi näyttää olemattomia! Itellä toiveet aika vähissä kun pari kertaa jo tullut oikein puhdas nega ilman mitään tulkinnan varaa eikä oireitakaan ole mutta älkäähän oireelliset haamuilijat nyt heittäkö toivoanne, uskon että te kyllä plussaatte kun kerta hormonia on haamuun asti riittänyt :heart:

mukavaa päivänjatkoa toivotteleepi Kesäinen heinä 07 työntouhusta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Belladonna:
No mitä tähän sanotte,testiajan sisällä toi pystyviiva oli tummempi kuin kuvassa :heart:


Tosissaan en osaa vielä tota meidän uutta kameraa vielä käyttää ja toi viiva oli selvä viiva 5min sisällä katsottuna =)

Minäkin testailen clearbluella varmaan joko torstaina tai perjantaina , siis jos on edelleen tarvetta!!?
:saint: :heart:

Vihlasukipuja on tullut kolme kpl tänään ensin 2 peräkkäin päivällä, nyt illalla yksi, siis kohdun korvilla, eli jospa se sitä raskautta tarkoittaisi! :heart:

Mitäs oireita Belladonnalla..niin rinnat edelleen myös turvoksissa ja lämmöt korkealla;=)
 
Rouva Pikkumyy: mä olen tänään kuollakseni jo tuijotellu mun samanlaista clearbluen testiä. |O joku varjo tai hailu sinistä pystyviivaa mullakin näkyy!! sillon ku laskin tikun pöydäl ja odottelin viivojen ilmestymistä ni näin heti hiukan tummemman viivan, ku sulla kuvassa, mut sitte se haileni. ÄÄÄÄ!!! onneks mul on viel toine clearblue ja apteekin oma kaapis ;)
 

Yhteistyössä