+++Plussarikas viikko 39+++

Sillä aconin herkällä testailin.

No ei voi mitään. Seuraavassa kierrossa en sitten liity jännäilemään. Pyörii niin mielessä koko ajan, että melkein lamaantuu kun koko ajan tekis mielei pyöriä vauvajutuissa tai istua tikku kourassa kusella. Tosi tervettä touhua :headwall:

Mutta ensi viikko jännäillään täällä ja toivotaan, että nuo neljä plussaa vähintään täyttyvät =)

Minezza, kuinka testin kanssa kävi? =)
 
jaiiks =)

huomenna ois sit viimein kp 30/30. apteekin oma kaapissa. katsoo nyt mihin asti maltan odottaa, testaanko jo huomenna vai tiistaina.. riippuu ihan siitä, mihin aikaan jään aamulla yksin.. jos mies on kotona ni kusileikkeihin en ryhdy... :/ mut nää tissit ja nännit on niin kipeät ja herkät ettei viimekskää ollu!! tai sit aika on kullannu muistot =) melkeen sattuu kainaloiden puolelta ja sitten tosta rintojen päältä. valkkaria edelleen kehissä, yks päivä itkua tihrustin ku näin ekaluokkalaisen odottamassa koulukyytiä äitinsä kanssa... mahaa juilii ja vihloo kohdusta. no lämmöt ei noussu se onki ainut...

tuli vähän oma napaa, anteeks. :ashamed: pelottaa et onko tarrannu, kelpaanko pienelle kasvupaikaks.
 
Talvikselle : onnea testaukseen, hyviä merkkejä ainakin on!


Belladonna: Ihanaa ja onniteluja!!


Kaikille , ihanaa alkavaa plussausten viikkoa ja paljon tarraliimoja ja tarrasukkia ja kaikkea hyvää pienille masuasukeille, jotka alkavat kasvamaan!


Nyt kauniita unia kaikille!



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

url=http://lilypie.com]
[/url]
 
Huomenia, hereillä ollaan, kyllä nukuin sitten hyvin, kun menin takaisin nukkumaan
, kahdeksalta saa soittaa lääkärille aikaa


Mahtanevatko rtestit tulla jo tänään, muistaakseni tilasin ne torstai iltana..? ;=)

No samoilla oireilla edelleen eteenpäin, ettei oireet ole ainakaan kadonneet.

Mitäs oireita muilla on, kertokaahan vähän!?
haukottelukin on oire, kun väsyttää.

Aamuntestaajien tuloksia odotellessa


Rva Pikkumyy :heart: :wave:















 
Maanantai 22.9.2008


Belladonna...............28/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........27/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................25/27.............yk1.......pikku kakkonen
Tuulia79...................25/32............yk9........toinen Talvis.................30/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi
Kesäheinä07............26/27-28.......yk1......toinen
Minezza....................?....................?..........?
anniette...................27/27-29.......yk2......pikku kakkonen
Jellona84.................31/?...............yk1......kolmas




Testipäivät:

Ma22.9:
Ti23.9:Belladonna
Ke24.9:
To25.9:anniette
Pe26.9:Kesäheinä07
La27.9:
Su28.9:Jellona84

Haamuilijat: :heart:
Minttu84


Nyytin odotusreissulle lähtevät :heart: :heart: :heart:
1.
2.
3.
4.


Seuraavaan kiertoon lähteneet: :hug:
Selis
simppu82


 
Huomenta!
Hemmetti,kun tekis mieli testailla tänään uudelleen, eilen siis testailin apteekin onnitestillä päiväpissasta ja olin ollut vain pari tuntia pissaamatta ja tuli se hailakka haamu. :D
Tänään jos pääsen apteekkiin,niin ostan niitä kaksi,eikai ne pidä mua hölmönä,jos ostan kaksi testiä :eek: :saint:
On sitä turhempaankin rahaa tuhlailtu :whistle:
Meillä olisi Rouva Myyn kanssa melko lähekkäin la,jos nyt sit tässä raskaina ollaan :saint:
Tulkaahan kaikki kertomaan,mitä teille kuuluu :wave:
 
Laitan tän kuvan vielä tänne kans.
Ilmeisesti kuitenkin nega.

http://www.aijaa.com/v.php?i=2776452.jpg

Tosin mikään viivanpaikka ei kameraan näy. Mutta ilmeisesti siinä ei mitään ole. Tuo siis RFSU:n testi.
 
heippa, lääkäriltä kotiuduttu kera antibiioottikuurin (saa käyttää myös raskaana) :heart:
Afta alue ja kurkku tulehtunut,siinä syy antibioottikuuriin ja pitkittynyt sairastelu.

Kummallinen apteekki elämäni ensimmäinen clearbluen raskaustesti tarttui mukaan. :heart: :D

Anniette: Minä kyllä nään edelleen tuossa punaista! :heart:

Belladonna: Näin on, lähekkäin lasketut ajat , jos moelmmat olemme raskaana! :saint: Toivotaan niin! Ja tietenkin kaikki muutkin nyt rtestejen kimppuun!!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Moikka! Kiva kuulla että myös Belladonnaa on onnistanut, Onnea! Samoin onnittelut plussasta Pikkumyylle sekä mahd. anniettelle! Minä en tuossa annietten kuvasta huomannut kuin yhden t.punaisen viivan, pitäisikö siinä olla jotain sen vas. puolella?

Olenkohan mä nyt ainoa kuka ei plussaa saa tästä pinosta :/ , siis aivan super-ihanaa että muita on onnistanut mut harmittaa oma nega niin vietävästi kun tietää että seuraava kierto menee joka tap. harakoille... Toisaalta Belladonnakin testas muistaakseni ensin negan ja sitten muutaman päivän päästä plussan...? Eli pieni toivon kipinä on vielä vaikka kyllä se launatain nega-testi vei testaushalut kokonaan. Mulla on kai sitten ollutkin tavallista pidempi kierto tämä kun ovis tuli vasta kp 17-18, eli varmaan menee pe-la ennekuin täti tulee. Kierto oiskin sitten 32 päivää.

Oireista kysyttiin, niitä ei oo. No, rinnat on painavan tuntuiset ja ihan kovat + vähän turvonneet mutta mulla pms-viikko aiheuttaa sen aika usein että ne oireilee koko viikon ennen tätiä. Toisaalta muistan et tissit muuttu viime raskaudessakin alussa mut en enää muista millaisiksi, oliko kovat vai ainoastaan arat... Miten teillä muilla, onko kellään ollu rinnat painavan tuntuiset ja paineltaessa arat alkuraskaudessa? Sitten, joskus huippaa ihan hienokseltaan mutta lähinnä päätä kääntäessä nopeesti tms. joka ei varmaankaan liity raskauteen vaan alhaiseen sokeriin...

Et näillä eväillä uuteen työviikkoon. Oikein paljon haamujen vahvistumis-tuulia kaikille ja pidetään peukkuja toisillemme :wave:
 
Toivotaan Pikkumyy, että meidän silmät näyttäis oikein ja se plussa pamahtais sitten oikein kunnolla :heart:

Kesäheinä, juu siis siinä vasemmalla on (tai pitäis olla tooooosi haalea haamu) =)
Ja plussa tuulia sulle :heart:

Se niitä aconeja päätin, etten enää osta kun oli niin epäselvää tulosta ensin sitä plussaa sitten ei oikein mitään vaikka kaiken järjen mukaan pitäis näkyy paremmin.. Blaah.

No en itseasiassa katsonu mikä tuon RFSU:n testin herkkyys on. Onko 25 vai 10, kellään tietoa?

Mutta varaudun tädin tuloon, olokin ihan sellainen.

Jos nyt en raskaudu meen selvittää tuon maito homman, että voiko vaikuttaa tuohon kiinnittymiseen jne. kun neuvolantäti sanoin, että on hyvin mahdollista. Kaikenlaista harmia.

 
Älkäähän nyt jännääjäsiskot luovuttako vielä,niin kauan kun täti pysyy poissa niin toivoa on saada se plussa :attn:
Eikös kaiken järjen mukaan huomen aamulla ton haamun pitäis jo vähän vahvistua,kun teen sen aamupissasta?
 
Kesäheinä: minä en ole vielä plussannut, vain haamun saanut..mutta se ei riitä, pitää tulla kunnon plussa! :D Ennekuin uskoisin! :saint: Sitten, joskus huippaa ihan hienokseltaan mutta lähinnä päätä kääntäessä nopeesti tms. joka ei varmaankaan liity raskauteen vaan alhaiseen sokeriin... ..niin tuo huimaus kyllä liittyy rankasti juuri raskausoireisiin! :heart:

Anniette: Toivotaan niin!! :heart: :flower:

Belladonna:kyllä ilmeisesti sen pitäisi vahvistua aina 1,5vrkn välein hcg nousee elimistössä.


Nukuin päikkärit aamupvllä ja nyt haen miehen kotia ja menen uudelleen päikkäreille, niin kovasti tänään taas väsyttää!! :xmas: |O
Rinnat kihelmöi välillä , alavatsalla tuntuu välillä kuin olisin tehnyt alavatsaliikkeitä ja tosiaan sairaana niitä ei ole tullut tehdyksi, hassu juttu! :D

Heissan taas illalla myöhemmin uudelleen! :heart:

:wave:

 
Mulla ainut oire mahdollisesta raskaudesta on hellä vatsanseutu =)
Mä en edes aio siirtää itseäni haamuilijoihin,vaan plussanneihin,jos se plussa sieltä tulee :)
Haluan ottaa tämän alun varovaisesti,koska menkat saattaa tulla siltikin vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Sama täällä Belladonna! :D ..seurataan tilannetta "rauhassa" :LOL:

milleen hellä vatsanseutu?? Ootsiekin vatsaliikkeitä tehnyt?? ;=9
Rauhassapa hyvinkin :whistle: :LOL:
Mä en ole tehnyt pitkään aikaan vatsalihasliikkeitä :snotty:
Mut alavatsa on sellasessa jatkuvassa "jännityksessä", vähän niinkuin minäkin :saint:
Mä menin jo hölmöönnyksissään laskemaan milloin olis The La,1.6, jos onnekkaita ollaan :heart:
 
Voi himputti mua, menin sit ja testasin töissä sillä testillä, minkä olin piilottanu sinne etten testailis kotona...:headwall: :headwall: Ja ihan puhdas negahan se oli :( . Taas. Innostuin vaan tosta, että tää olematon huimaus saattaiskin olla raskausoire... NYT olen kyllä viimeistään varma et ei tärpänny, koska uskon et herkässä testissä ois ees haamu näkyny kun enää 4 pv menkkojen alkuun. No, elämä on. B)

Mut enää en kyl testaa ennenkuin ens viikolla jos ei tätiä jostain syystä oo tullu! Se RFSU:n testi taitaa olla 25 herkkyys, joten meepäs anniette ostaa 10 mIu:n herkkä testi ja koita, näyttäis varmaan plussaa jo hyvinkin jos 25:lla tulee haamu :heart:

Kiitos Belladonna ja Rva Pikkumyy rohkaisevista puheista, niille onkin nyt tarvetta :hug:

Iloista iltaa kaikille, mä taidan vähän herkutella ettei niin harmita se nega :whistle:
 
anniette : Voi olla et mieki siinä ihan hailakan halun viivan.., mut mie oon kyl nii hyvä aina noita haamuja näkee, vaikka siinä ei oliskaa mitää, mut toivotaa et siun viiva vahvistuu :heart:

Miun oli kans ihan pakko testata tänää.. en jaksan enää millää oottaa.. pissa oli vaa vajaan tunnin rakossa, mut kyllä vaa tohon testii kaks viivaa ilmesty :heart: En voi uskoo todeksi, ku ei noita oireitakaa pahemin oo ollu, mut eipä tost voinu kyl erehtyä.. on se selästi vaaleampi kuin kontrolliviiva, mut selvä plussa kuiteski :heart: Mut testaan varmaa uudestaa lopuviiosta..pelottaa vaa et olinko liian aikanen testaaja.. laitetaa plussa listaa vasta kun on menkat myöhässä.

Plussa onnea kaikille tähän viikkoon :heart:
 
Belladonna: Sinähän sen sanoit oivasti, sama täällä!Mut alavatsa on sellasessa jatkuvassa "jännityksessä", vähän niinkuin minäki

Kesäheinä : Tiedätkö varmuudella, milloin oli oviksesi? Niin kauan kun ei ole tätiä, kaikki on kunnossa! :heart:

Minttu : Paljon Onnea kahdesta viivasta , ihana asia!!
, milloin minttu sinun oviksesi oli? Millaisia oireita on minttu?

Jatketaan nyt vaan sitten rauhassa odottelua!


Nukuin muuten uudemman kerran jo päikkärit tänään! Varsinainen unikeko!!


heissan taas kaikille ja plussailkaahamme urakalla!




 
J84
Iltaa :wave: Mahtuiskos vielä jonon jatkoksi ;) Täällä olis kolmas haaveissa kp31/? yk1 ja sunnuntaina ajattelin viimeistään testata. Mitään muuta ei oo kuin mahan turvotusta ja lämmöt oli tänäkin aamuna 37.1 :D
 

Yhteistyössä