+++Plussarikas viikko 39+++

Hereillä uudelleen...heräsin suussa olevaan kipuun, jos joku on joskus saanut itselleen noita afta rakkuloita suuhunsa niin tietää, mitä kipu niistä tulee.. :headwall: Ne ovat minulla alahuulessa ja hampaat osuu niihin, aika muhkea huuli on kun on niin turvoksissa..huh,huh!Lämpöä 37 astetta ja kainalosta aina mittaan. http://fi.wikipedia.org/wiki/Afta , edellä tietoa noista, jos joku ei tiedä, mitä ovat. Uskon , että johonkin virustulehdukseen minulla liittyvät tällä kertaa, koska keskiviikkona kurkkukin oli ärtyneen punainen, lääkärillä käydessäni. No viikossa ne onneksi paranevat, kunhan kestää tämän pahimman vaiheen ajan, onneksi ei ole ollut näitä vuosiin! :headwall:

Heissan taas! :wave:
 
Perjantai 19.9.2008


Belladonna...............25/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........24/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................22/27.............yk1.......pikku kakkonen
Tuulia79...................22/32............yk9........toinen
Talvis.................27/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi anniette...................24/27-29.......yk2.......pikku kakkonen
Kesäheinä07............23/27-28.......yk1......toinen
simppu82.................31/34-35........yk6.....esikoinen





Testipäivät:

Ma22.9:Belladonna
Ti23.9:
Ke24.9:
To25.9:anniette
Pe26.9:Kesäheinä07
La27.9:
Su28.9:

Nyytin odotusreissulle lähtevät :heart: :heart: :heart:
1.
2.
3.
4.


Seuraavaan kiertoon lähteneet: :hug:
Selis



[/quote]

[/quote]

 
Huomenta!
Rouva Pikkumyy Noi 4 plussaa siihen ainakin tulee,kun niin lupasin,et pitäkäähän huoli siitä et ne täyttyy :whistle: :saint:
Toivottavasti paranet pian,kohta meinaan on jo meidän viikko :wave: :hug:

).( Juu,saattaahan se vielä plussaksi muuttua,mutta usko siihen on vähäinen,koska ei ollut tarpeeksi yritystä oviksen aikaan. IHME olisi jos olis tärpännyt :D
Eli maanantaina testaan seuraavan kerran,jos täti ei ole tullut silloin vielä kylään.
 
Huomenia, juu ainakin nuo 4 kohtaa täytyy saada täytetyksi!


Teetä juotu ja nyt ainakin hetki hereillä oloa...


Ihanaa päivää kaikille!



Rva Pikkumyy :heart: :wave:





Jos sää olet itsenäine,
sää olet pelottava.
Jos sää olet ystävälline ja ymmärtäväine,
sää olet liian kiltti!
Ku sää sanot mitä sää ajattelet,
sää ole rääväsuu.
Jos sää ole hiljaa on sus jotta kummallista.
Jos sää anna,
sää ole helppo nakki.
Jos sää pihtaat haeta jolta muult.
Yrit sit täsä olla.
Jua pari lasi kuaharii.
Venytel tualis semottes et pää menee taakse
ja kattelet maailma ylösalasi.
Hiukka hianon näköst.
Ei iloseks tulemiseks enemppä tarvita.
Pan lähettäen kaikil,
joil o väsymyst
ja kaikil joil halut viesti laitta!


 
Toivotaa et meilläki ois plussarikas ens viikko :D :heart: Itestä kyl tuntuu etten mie ainakaa listaa pääse, mut jäähän sit miun paikka vapaaks jollekki muulle ;) Täältä nimittäin kaikki "oireet" hävinny ja muutenki vaa sellanen olo etten oo raskaana, tissitkää ei oo yhtää kipeet ja turvonneet :'( eihän täs toisaalta oo ees mikää kiire raskautua, mut ku haluis vaa kaiken tapahtuvan heti :D

mukavaa viikonloppua kaikille :wave: ens viikko onki sitte jo meitin viikko :D
 
Ihana runo Rouva Pikkumyyllä :D
Täällä alkaa menkat tänään tai huomenna,sellaiset tuntemukset on alakerrassa meinaan :/
Mutta kuten aiemmin sanoin,niin seuraavassa kierrossa ei hukata aikaa turhaan :saint:
Muille toivotan erittäin paljon plussia++++++++ :whistle:
 
Höh, voi harmi, jos menkat alkaa Belladonna, toivon vielä , etteivät alkaisi, ja älä pinoamme kuitenkaan unohda, vielä ensi viikon aikana! :hug: :flower:

http://www.yipee.per.sg/video.asp?unique_id=9996&video=mtv_video

http://www.dancingfools.suntuubi.com/datafiles/userfiles/Image/Pirates%20Cave%20FI%205%20copy%20uudempi.jpg
 
Lauantai 20.9.2008


Belladonna...............26/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........25/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................23/27.............yk1.......pikku kakkonen
Tuulia79...................23/32............yk9........toinen Talvis.................28/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi
Kesäheinä07............24/27-28.......yk1......toinen





Testipäivät:

Ma22.9:Belladonna
Ti23.9:
Ke24.9:
To25.9:anniette
Pe26.9:Kesäheinä07
La27.9:
Su28.9:

Haamuilijat: :heart:
anniette

Nyytin odotusreissulle lähtevät :heart: :heart: :heart:
1.
2.
3.
4.


Seuraavaan kiertoon lähteneet: :hug:
Selis
simppu82
 
Ei näy tätiä täällä vielä,meinasin et huomenna testailisin uudelleen,ellei ole sitä ennen tullut kylään.
Kivut hävisi eilen,mutta eiköhän ne tänään tule takaisin :snotty:
Ja Rouva Pikkumyy enhän mä teitä minnekkään hylkää :hug: Aion päivittää tätä listaa niinkauan,kunnes jokainen on tullut kertomaan miten kävi :attn:
Susta olisi kiva kuulla jatkossakin,olet ollut mukava päivänpiristys täällä, osaat ottaa asiat rennosti,vaikka kaikkea olet joutunut kokemaankin :hug:
 
Huomenia tännekkin


Heräsin yöllä,kun purasin alahuuleen, siihen aftarakkula alueelle, eipä tuntunut ollenkaan mukavalle!!


Toisen kerran heräsinkin siihen aamulla 5:n aikaan kun oli huono olo ja nälätti..
Teinpä sitten aamupuuron ja join lämmintä kaakaota


Ja sen jälkeen takasin nukkumaan,lämpimien peittojen sisään.


No nyt uusi herääminen , mieskin jo heräsi
, tällä hetkellä emme kyllä pussaile,kun olen kipeä :D

Belladonna: Hyvä, ettei tätiä ole näkynyt, ehkä se ei sinne tulekkaan, toivon ainakin niin!!


Kiitoskauniista sanoistasi, mitä minusta esitit,lämmittää mieltä!


Niin jatkossahan kuumeilemme taas uudessa samassa viikkopinossa, ellemme saa molemmat plussaa tai toinen meistä, jos saamme molemmat plussan, jatkamme samassa pinossa odottajien puolella!

Tai edelleenkin voimme tai minulle voi mieluusti kuka vaan laittaa yksityisviestejä! Mielellään luen ja vastailen!


Eikö jo voi laittaa oireitakin,kun viikkomme pian alkaa?


Lämmön nousu, tosin olen myös kipeä samaan aikaan
alavatsatuntemukset, noustessa välillä, eilen niistäessä, kohdussa tuntui hassusti
huimaus
rintojen kihelmöinti/turvotus
huonoa oloa hetkittäin
väsymys
hajuyliherkkyys

No siinäpä niitä....mutta asia ei ole tällä kerralla niin yksiselitteinen, koska tm juuri takana ja olen sairaana, mikä aiheuttaa kaikkea myös....mutta innolla piinaviikkoomme kohden menen!


Ihanaa lauantai päivää kaikille!



 
Mukavaa lauantai-aamua kaikille! Yö meni huonosti nukkuessa meidän pikku-neidin valvoessa mut semmosta se on välillä...haukotus |O

Mä jätin ne tilaamani ovis+ raskaustestit eilen töihin etten pääse testailemaan ainakaan viikonlopun aikana, hyvä veto :D Vaikka olen mäkin täysin varma ettei se nyt tärpänny kun ei ole kertakaikkiaan mitään oireita ja kyllä niitä aiemmissa raskauksissa on ollut. Ainoa outo oli se alaselän juilinta to mutta semmosta en kyllä muista aiemmasta raskaudesta. Eikä se nyt muutenkaan voi heti yk 1 tärpätä...

Kuulin just kahdelta kaverilta eilen vauvauutiset että maaliskuussa saavat vauvan ja tuli niin kyynel silmään, osin kateudesta ja osin ilosta :ashamed: Voi kun itekkin sais pian ilmoittaa...
Lisäks lueskelin eilen uutta H&M:n katalogia ja katoin tietty vähän liian tarkkaan mamma-vaatteita, siellä oli ihania syysjuttuja, joista ois niin ihana tilata...

Älä luovuta vielä Belladonna, hyvinkin saattaa tuo sun oirehdinta merkitä plussaa! :heart: Ja entäs Rva Pikkumyy, jokos sä olet testannu? eikös sulla oo jo pitemmän aikaa ollu selkeet oireet!
 
Huomenta kaikille :hug:

Rouva Pikkumyylle pikaista paranemista!

Noista oireista, mulla on menkka oireet ihan täysin!
Kaikki säryt ja juilimiset ja muut tunteet.. Lämmöt on edelleen siellä 37,1-37,5.
Mutta... tänä aamuna tälläinen juttu:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2762875.jpg

Mulla on niin vahva kutina kemiallisesta taas.
Ennen aikainen testailija täällä ilmoittautuu :ashamed:
(niin mitä mieltä muuten kun tuo on tuollainen leveän sorttinen viiva? Nyt kun on aikaa kulunut vähän yli niin siinä on sellainen haamu viiva.
 
Neiti Kesäheinä: Sä olit fiksu noiden testien suhteen :D

Mä olen tälläinen ihme hätähousu.. siis oikeesti toi testien tekeminen on jo ihan hullua.. seuraavaan kiertoon mun pitää varmaan ilmoittaa apteekkeihin, ettei myy mulle testejä ennen oikeaa aikaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja anniette:
En tiedä uskaltaako tuota vielä juhlia... Hitto käy niin kun viimekskin.
Toi oli se 10 mg herkkä halpis testi. Apteekista siis..
Minkämerkkinen toi on vai ihan apteekin oma testi? Mä kun en noista testeistä tiedä mitään,muuta kun sen et siihen tulee yksi viiva tai kaksi :whistle: :LOL:
 
Belladonna tuo on siis dBest merkkinen testi, halpa ja herkkä (hyvä vai huono tuo ;) )
Mä tiedän varmaan liikaakin jo noista kaikista testeistä... :ashamed: :whistle:

Voi että kun sisällä kuplii mieletön onnen tunne mut sit tulee olo et ei uskalla vielä olla onnellinen täysin... Jännää puuhaa :D
 
Anniette: Paljon onnea ja viivan vahvistumista myös, mutta kyllä tuo plussalta vaikuttaa!


Toivotaan , että nyt on oikea kunnon raskaus kyseessä ja kesällä sitten ihana vauva tuhisemassa!


Kesäheinä: Olen testannut eilen, mutta on aivan liian aikaista vielä..en saa sitä edes kuvattua, niin heikko kakkosviiva vielä on, mutta jotain tosiaan näkyy...antaa nyt katsoa, jos vahvistuu jossain vaiheessa...Tämä kierto kun on niin erilainen ollut kaikkien juttujen takia, en tidä , milloin se ovikseni oikeasti edes oli, mutta jos ajattelisin, että kp15, ja kiinnittyminen olisi ollut se viime la aamun kipuilu, tai sitten ovis olisi ollut viime la tai su....eli pitää vaan odotella kärsivällisesti!


En ole yhtään kärsivällinen tämän asian suhteen, mutta mitään muutakaan ei voi.. :saint:

Mukavat pvn jatkot! Ps minua ei saa laittaa haamuilijoihin edes, sitten vasta jos jotain näkyy, jotta saan kuvan liitettyä ja tuo oli sellainen 25 herkkys, eli ei herkkä edes... herkkiä on tulossa ensi viikolla;=))

 
Niin noi herkät testit ón kyllä pahoja... :/
Täytyy hakea tuo clearblue.. uskaltaisko kokeilla päivä pissasta?

Oi Rouva Pikkumyy, toivottavasti myös sulla testi vahvistuu =) :hug:
Ihania muuten noi sun "hymiöt" niin mainioita :D

 
Oij.. täännehän on tullu oikein hyviä uutisia :heart: Onnittelut anniette haamusta ja toivotaa tosiaa et Rouva Pikkumyyn viiva myös vahvistuu :heart:

Täällä ei edelleenkään mitää oireita :( Iltasin on ollu vähä ällötys oloa ja selän vihlontaa, mut eipä muuta.. ja toikin voi olla pelkkää omaa mielikuvitusta vaa :ashamed: eniten harmittaa, ku tissit on ihan normaalit..e i yhtöää kipeet eiä turvoneet :headwall: Mut jospa sitä ens viikolla testailis ihan vaa varmuuden vuoksi :D Ens kierroks aattelin et vois niitä ovis testejä tilata.. ja vaikka muutaman raskaustestin lisää :D Kaks olis tuolla kaapissa odottamassa jo.
 

Yhteistyössä