+++Plussarikas viikko 39+++

Mintulle Onnea Odotusaikaan , ihan kunnon plussa näkyvissä!

Täällä kaikki oireet edelleen, mieskin teki raskaustestin minulle, kun menimme nukkumaan....otti rinnasta kiinni ja sanoi, kyllä olet muhevoitunut, taitaa raskaus olla kyseessä :heart:

Tänä aamuna , kun söimme aamupuuron yhtäkkiä tokas vastapäätä istuessaan, sä taidat olla laihtunut?? Vastasin : Juu kyllä sitä laihtuu kun on viikon syömättä ja juo vain ja syö nestemäisiä juttuja! :heart: (suukivun takia siis)

Elikkäs testailen varmaan huomenna tai perjantaina :heart:

Niin belladonna: Siitä toteamastasi valkovuodosta...Minulla sama juttu eilen illalla lorahti oikein kunnolla, aika hassua kuin pissat housuun tulisi, mutta valkkariahan se! :heart:

Ihanaa pvää kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
J84
Voi ihanaa tänne on tullut plussia :heart: HURRRRRJAN paljon onnea Belladonna ja Minttu84 :D Tällaisia uutisia lukee mielellään vaikkei ole omia..mikähän noissa testikuvissa oikein kiehtoo :p On ne vaan niin hienoja ;)

(.) Itellä ei oo mikään voittaja fiilis. Mun rakas kissa jäi eilen jonkun paskiaisen yliajamaks keskellä aurinkoista päivää. Teen tai meen jonnekkin täällä talossa niin poru tulee välittömästi. Kaikki muistot..niitä on joka paikassa :headwall: :( :snotty: Kyllä se tästä..täytyy vaan välillä mennä ulos tupakalle ja itkee tihrustaa niin johan helpottaa.

Mutta mitäs muuta..ainiin lämmöt on edelleen koholla tänään oli jopa 37.2, nenä oli aamulla aivan tukossa. Ja sunnuntai lähestyy..jännää. :p
 

Jellonalle :hug:
Meillä neljä karvavauvaa ja itku tulisi varmasti myös jos jotain tuollaista kävisi.

Belladonna mun mielestä voit siirtää, kun kuitenkin niin selvä plussa siinä testissä minkä tännekkin laitoit eilen :heart:
 
anniette,silloin alussa myös menkkaoireita,välillä vieläkin, vatsa jännityksessä,ihan hivenen etova olo,ei sen kummempia =)
En mä kään noita oireita osannut raskauteen liittää :heart: Joten älä vielä lanistu :hug:
 
Jellona84 : :hug:

anniette : ei muillakaa ollu oikee mitää oireita, nii siks olinki nii varma ettei täs kierrossa tärppää.. nyt on kyl tullu etovaa oloa lisää :x

Belladonna : Koska siul olis laskureiden mukaa laskettuaika? :D
 
).(Täällä mies oli käyny hakee mulle ruokkiksella testin.. sekin ihan kuumeissaan.
Eli aconin halpaherkkä testi ja näytti n. 5 min yli ajalla haamujen haamua. Eli siis en raskaana kyllä ole. Luulis nyt jo näkyvän..edes jotain.
Toivottavasti nää kierrot ei tosiaan ala venymään.
 
Täältäkin hieman omaa napaa... Valkkari lisääntynyt ja menkkamaiset alavatsan turvotukset tulleet kehiin joten tätiä odottelen huomenna tai pe. Lämmöt oli aamulla 36,9 mut tissit on niin v-mäisen turvoksissa ja painavan tuntuiset että ei mee enää kauan :x Mulla on monenmoista PMS-oiretta yleensäkin mutta tää tissien turpoaminen on kaikista inhottavinta kun ei mitkään liivit mahu päälle |O :headwall: Mielikin on nyt aika maassa mut ei kai sille mitään voi ettei nyt tärpännyt... :ashamed: Onneks on ovis-tikut valmiina marraskuun koitosta varten!

Perjantaina sitten lähdetään myöhäiselle ruska-reissulle, jospa se taas siitä voitoksi kääntyis :wave:

Onnea Minttu ja Belladonna :heart: :heart: Uskoisin, että tekin Pikkumyy, talvis ja anniette seuraatte vielä perässä plussa-pinoon, minusta se vaan on niin että kaks viivaa on kaks viivaa, vaikka miten hailuja, kyllä ne siitä ajan kanssa vahvistuvat! =)
 
Heissan iltaa kaikille!


Älähän ole vielä kesäheinä varma, ja anniettekaan..sitten vasta surraan jos menkat alkaa..tai uudella innolla uuteen kierrokseen! :heart:

Täällä valkkaria, rintatuntemuksia , väsymystä ja lämmöt edelleen ylhäällä..seurataan tilannetta siis! :heart:

Ihanaa Iltaa kaikille Rva Pikkumyy :heart: :wave:



 
Torstai 25.9.2008


RvaPikkumyy...........30/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08
Tuulia79...................29/32............yk9........toinen Talvis.................33/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen
Minezza....................?....................?..........?
anniette...................30/27-29.......yk2......pikku kakkonen





Testipäivät:

Ma22.9:
Ti23.9:
Ke24.9:
To25.9:anniette
Pe26.9:Kesäheinä07
La27.9:
Su28.9:Jellona84

Haamuilijat: :heart:
Jellona84


Nyytin odotusreissulle lähtevät :heart: :heart: :heart:
1.Minttu84
2.Belladonna
3.
4.


Seuraavaan kiertoon lähteneet: :hug:
Selis
simppu82
Kesäheinä07

[/quote]

 

Yhteistyössä