Hakutulokset

  1. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Onnea Minttu! Ihana lukee teidän hyviä uutisia, jospa ne tarttuis... :whistle: Rouva Pikkumyy: Ovis oli tikuttelun ja oireiden mukaan kp17-18 eli reilu viikko sitten pe-la. Jos siitä lasketaan tuo 14 vrk menkkojen alkuun niin ne alkais (tai jospa sittenkin ei) nyt pe tai la. Mun kierto...
  2. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Voi himputti mua, menin sit ja testasin töissä sillä testillä, minkä olin piilottanu sinne etten testailis kotona...:headwall: :headwall: Ja ihan puhdas negahan se oli :( . Taas. Innostuin vaan tosta, että tää olematon huimaus saattaiskin olla raskausoire... NYT olen kyllä viimeistään varma et...
  3. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Moikka! Kiva kuulla että myös Belladonnaa on onnistanut, Onnea! Samoin onnittelut plussasta Pikkumyylle sekä mahd. anniettelle! Minä en tuossa annietten kuvasta huomannut kuin yhden t.punaisen viivan, pitäisikö siinä olla jotain sen vas. puolella? Olenkohan mä nyt ainoa kuka ei plussaa saa...
  4. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Nega. Testi oli herkkä ja olin pissaamatta 7 h joten ei tulkinnan varaa :'( V-tuttaa ja harmittaa. Miks ihmeessä mun piti mennä testaamaan, ois pitäny arvata kun ei kerta oireita ole... :headwall: :headwall: Se vaan et ens ovista joutuu odottelee sen 3 viikkoa vielä ja silloin olenkin...
  5. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Ei hemmetti, mä lähen nyt apteekkiin ja ostan sen testin kun kerta kaikki muutkin täällä testailee :ashamed: Eeeen jaksa oottaa en. Testaan negan ja sillä sipuli. Onkos muuten väliä testaako päiväpissasta vai aamun, jos yrittäis olla päivälläkin sen 8 h käymättä pissalla...?
  6. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Ihanaa Rva Pikkumyy ja anniette, sekä belladonna myös mahdollisesti! :flower: Alkaahan niitä plussia tulla, ja nimiä listaan toivottavasti. Mä katsoin että mullahan näyttäis listan mukaan olevan enää 3 pv menkkojen alkuun mutta kun olen aikas varma, että ovis oli (jos oli ollenkaan) viikko...
  7. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Mukavaa lauantai-aamua kaikille! Yö meni huonosti nukkuessa meidän pikku-neidin valvoessa mut semmosta se on välillä...haukotus |O Mä jätin ne tilaamani ovis+ raskaustestit eilen töihin etten pääse testailemaan ainakaan viikonlopun aikana, hyvä veto :D Vaikka olen mäkin täysin varma ettei...
  8. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Juu Belladonna ja anniette, eihän se plussa vielä näy! Kärsivällisyyttä vaan :whistle: Ite oon kyl ihan yhtä kärsimätön. Tuli tänään ne eilen tilaamani ovis+ raskaustestit postissa ja pitkään hypistelin sitä raskaustesti-tikkua, et jos kuitenki testais nyt... Mut oikeesti ei mitään järkee jos...
  9. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Mintulle ja Rva PIkkumyylle paranemisia! Tänne ei ihmeempiä kuulu, kovasti töitä. Mulla ei vaan ole lämmöt nousseet kunnolla vaikka oviksen bongasin voimakkaasti sekä tikuilla että limoilla + muilla merkeillä :headwall: Tosin eihän noista kuumemittareista aina tiedä mutta ainakin viime...
  10. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Tuli vielä mieleen, että milläs testillä kannattais testailla? Mikä ois kaikista herkin että näyttäis mahdollisen plussan mahd. aikaisin, ehkäpä jo ennen kuukautisten alkamispäivää...? Oon vaan niiiiin malttamaton että jotenkin tuntuis että kun sais testattua edes sen negan niin loppuis...
  11. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Ihanaa Rouva Pikkumyy Toivottavasti tärppää! Ja että sama hyvä onni tarttuis meihin muihinkin :saint: Mä olen aikas ihmeissäni kun ei lämmöt oo yhtään nousseet vaikka kehon omien merkkien ja tikkujenkin mukaan ovis kai ois jo ollu :o Torstaina siis jos muistan oikein niin tikut näytti...
  12. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Voi vilivilpertti :hug: Mulla on päivät ihan sekaisin ja kalenterista katoin, että tikutinkin plussan ovikselle vasta to vaikka eilen teille keskiviikosta puhuin... Eilen siis jo tikussa nega eli ihmettelen milloin se ovis on / on ollu :headwall: Lämpöjä en ole aiemmin mittaillut mutta...
  13. K

    +++Plussarikas viikko 39+++

    Täällä olis uus kuumeilija ja myös viikolla 39 testailija!! Eli yk1 on menossa ja tänään kp17/27-28?. Toinen muksu ois toiveissa. :heart: Ovis-tikku näytti ke plussaa, eilen ja tänään viivat oli jo haaleemmat. Eli onko ovis ollu eilen? Olen vähän uus näiden tikkujen kanssa... Peittoja...
  14. K

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    Apua, kai tää vauvakuume täytyy nyt myöntää ihan aikuisten oikeesti kun nyt tännekkin eksyin... Meillä on 2,5 vuotias neiti entuudestaan ja nyt ois kova halu saada ens kesänä uus nyytti syliin :heart: Mies ei ole innostunu vaan sille riittäis toi yksikin joten täytyy vielä saada se jotenki...
  15. K

    Miten kävi keskiviikon DIILISSÄ?

    Mä nimittäin nukahdin ennen vikaa mainoskatkoa... Ei kumpi voitti ja millä perusteilla?
  16. K

    Jyväskylässä harrastuksia n. 2-vuotiaalle?

    Kyselempä vielä täältäkin, että kun ollaan muuttamassa Jyväskyään parin viikon kuluttua niin mitä voisin alkaa harrastamaan siellä tyttäreni 1v9kk kanssa? Olen osaksi vielä kotona, osaksi käyn töissä. Seurakunnan perhekerho on tietysti yksi mahdollisuus ja varmaan siellä tulee käytyä silloin...
  17. K

    Jyväskylästä äitejä?

    Ollaan muuttamassa Jyväskyään parin viikon kuluttua ja kyselisin, mitä voisin alkaa harrastamaan siellä tyttäreni 1v9kk kanssa? Olen osaksi vielä kotona, osaksi käyn töissä. Seurakunnan perhekerho on tietysti yksi mahdollisuus ja varmaan siellä tulee käytyä silloin tällöin jos vapaata siihen...
  18. K

    Mitä lääkitystä/hoitoa vaikeisiin PMS-oireisiin?

    Eli kyselisin nyt kokemuksia PMS-oireiden hoidosta. Ite olen vihdoin menossa parin viikon päästä gynelle kärsittyäni monta vuotta joka kuukausittaisesta hirviö-vaiheesta, eli ihan karseista mielialamuutoksista ja raivokohtauksista aina sen 7-4 pv ennen menkkojen alkua. Aikaisemminkin olen...
  19. K

    Miten saada rakkautta takaisin...

    Me ollaan pattitilanteessa. Miehen kanssa 5 vuotta yhteiseloa takana, pari-kolme viimeistä siitä kovinkin riitaisia, ajoittain. Yhteinen 2-v lapsi on ja alle vuoden vanha avioliitto. Nyt kuitenkin viimeinen 1/2 vuotta on ollut tosi rankka, on ollut elämänmuutoksia, töiden aloitus, opiskelua...

Yhteistyössä