+++Plussarikas viikko 39+++

Kopioin tuolta tosesta pinosta;=))

Heippaus kaikille!


Piti tulla ilmoittamaan Onneni syystä: Oviksen olen nyt löytänyt ja hyödynnettykkin on kertaalleen, varmistuksia vielä teemme!


Olin jo ihan ihmeissäni milloin se räjähtää, siis kivut tulee jne..no ei tarvinnut ihmetellä, kyllä ne niin tuntee!!


Kiitos Belladonna!


Eli kiertoni todella on tuo arvelemani 32vrk! :heart:

Niin onnellinen Rva Pikkumyy


 
Joo :/ Miut voi poistaa näiltä listoilta. Mies ei sit ollutkaan innostunut näistä vauvan teko puuhista :headwall: Olin ymmärtänyt hänet väärin. |O Ovis oli ja meni... Ilmeisesti hän haluaa vielä odottaa jonkun aikaa eli kunhan tää meidän nuorempi on hiukan isompi :headwall: Muutama kyynel tuli sit vuodatettua tuossa :'(
Mutta nyt aion tehdä sit sen että vien kirpparille myyntiin suurimman osan meidän poikien entisiä vaatteita, mitä niitä enää säilyttämään, jos vaikka tuo mies haluakkaan enää vauvaa.
Sanoin kyl miehelle että vielä minä yhden lapsen haluan ja haluan sen aika pian enkä sit nelikymppisenä. Mutta en halua että mieheni suostuu siihen vain sen takia koska minä haluan, vaan että hänenkin on sitä haluttava tai ei sit ollenkaan tehdä.

Mutta paljon onnea teille muille vauvan tekopuuhiin. Käyn täällä lukemassa näitä teidän juttuja.
 
Voi vilivilpertti :hug:

Mulla on päivät ihan sekaisin ja kalenterista katoin, että tikutinkin plussan ovikselle vasta to vaikka eilen teille keskiviikosta puhuin... Eilen siis jo tikussa nega eli ihmettelen milloin se ovis on / on ollu :headwall: Lämpöjä en ole aiemmin mittaillut mutta eilen olivat 36,4 ja tänään 36,2. Mittasin myös äsken ihan uteliaisuudesta ja 36,5 oli, jospa se siitä iltaan nousis niin tietäis että ovis on tosiaankin jo ollut... Paljonko teillä muilla on oviksen jälkeen lämpö noussu? Ihanko sinne 37?

Anyway, ke ja to-iltana peittoja pölläyteltiin ja tänään aamulla myös :p Olipa muuten työn takana saada ukko niihin hommiin tänään, eikä itekkään ois enää mieli tehnyt mutta "pakkohan" se oli nyytin toivossa vielä jaksaa... Kuulostaa ihan kauheelta, koska sehän pitäin olla ihanaa mutta aikamoiselle pakkopullalle se on nyt maistunut, tekis niiiin paljo mieluummin nukkua mut nukutaan sitten loppukierto ;)
 
Sunnuntai 14.9.2008


Belladonna...............20/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........19/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................17/27.............yk1.......pikku kakkonen
Tuulia79...................17/32............yk9........toinen
Talvis.................22/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi anniette...................19/27-29.......yk2.......pikku kakkonen
Kesäheinä07............18/27-28.......yk1......toinen






Testipäivät:

Ma22.9:Belladonna
Ti23.9:
Ke24.9:
To25.9:anniette
Pe26.9:Kesäheinä07
La27.9:
Su28.9:

Nyytin odotusreissulle lähtevät :heart: :heart: :heart:
1.
2.
3.
4.


Seuraavaan kiertoon lähteneet: :hug:
Selis
 
Heissan kaikki!


Vilivilpertti: Pahoittelut, ettet jännääkkään kanssamme!


Kesäheinä: Ovis on oikeasti sellaista hakuammuntaa, milloin se ihan oikeasti on, tikuttaa tai ei!
Jos toi piru olisi menkkatäti ja tuo toinen se , että raskautuu! Haluista, minua on haluttanut koko kierron ajan hirmusesti, ja olemme nauttineet touhuiluista!


Belladonna: Sinullahan ei olekkaan enää pitkään kun voit jo testailla, koska ajattelit?? Jaksatko odottaa maanantaihin asti??


Oma napa: Minulla on "huonoa" oloa ja rinnat ja varsinkin nännit tosi arkana, en tiedä, mistä johtuen??


Tiistaina sitten minulla jälkitarkastus ja kohdun ultraus, saa jotain selkoa tämän hetken tilanteesta!


Selis: pahoittelut menkoista, nehän nyt tuli aivan puun takaa ja yllätti, tai olisko kiinnittymisvuotoa?


Kyllähän tässä varmaan alkaa itsekutakin jännittää, miten tässä kierrossa käy?


Ihanaa pvn jatkoa kaikille!
 
Rouva Pikkumyy ei ole minkäännäköisiä oireita,tosin mulla on ollut kauhea flunssa :snotty:
Joten jos on ollut jotain oireita niin ne menee sairastelun piikkiin =)
Mulla olis tuolla muutama herkkä testi,joten saa nyt nähdä et milloin testailis :whistle:
Ihan on kyllä sellainen olo,että kroppa valmistautuu tädin tuloon :snotty:
 
Selis Pahoittelut menkoista :hug: Plussa onnea uuteen kiertoon!

vilivilpertti No voi että :hug: Toivottavasti saat pian miehellekki vauvakuumeen tartutettua :saint:

Belladonna Täälläki kovasti ootellaa et pääsis testailemaan :whistle: ja saa nähä koska alkaa raskaus oireiden kuvittelu :D Ootteko muuten aikasemmissa raskauksissa tuntenu ekat oireet missä vaiheessa? Itellä varsinaiset oireet alko vasta viikolla 6+, mutta kp 22 ihmettelin kun kalja ei maistunut.. join puolikasta kaljaa 1,5h :D Täytyy vissii ens viikolla ostaa kalja ja kattoo maistuuko :LOL:
 
Oi, että Belladona, ompa kaunis päivityslista!!
Kiitos, kun päivität!


Oma napa: Nyt on joku sekaisin, tai en siis ymmärrä mitään!!! :headwall:

Minulla alkoi kaikki raskauoireet voimakkaana, hajut tekee pahaa, rinnat kasvaa ja nännit niin kipeät, että ei voi koskea!!! :headwall:

Minähän olen ollut koko ajan pihalla, kuin lumiukko milloin minulla on /oli ovis.....???

Eli eilisaamuinen kipuilu on saattanutkin olla ns kiinnittymiskipua...? :heart: :saint: Olen kyllä ihmeissäni näistä oireistani??

Hiuh, minnuu alkoi kovasti jänniittää..

Ihanaa illanjatkoa kaikille Rva Pikkumyy
 
Ihanaa Rouva Pikkumyy Toivottavasti tärppää! Ja että sama hyvä onni tarttuis meihin muihinkin :saint:

Mä olen aikas ihmeissäni kun ei lämmöt oo yhtään nousseet vaikka kehon omien merkkien ja tikkujenkin mukaan ovis kai ois jo ollu :eek: Torstaina siis jos muistan oikein niin tikut näytti plussaa ja samana iltana nipsaisi mahastakin. Eilinen oli jo ihan kuiva päivä limojen suhteen joten kaipa sen oviksen ois jo pitänyt olla... On tää hankalaa! Ja mitä enemmän asiaa ajattelee niin sitä enemmän tuntuu että toi raskautumisen jännittäminen vie kaikki ajatukset. Pitäis vaan ottaa rennosti mut kun ei pysty!!! Olen ollu elämäni aikana kahteen otteeseen raskaana ja kummankin kohdalla jotenkin otin rennommin ja testasin vasta sitten kun olin jo oireiden perusteella ihan varma että raskaana olen. Aatelkaa, viimeksikin testasin vasta kp 42:na, ja siihen mennessä olin jo soittanut neuvolaankin :D

Minäpä poistun tästä ihmettelemästä, oikein mukavaa ja jännää viikkoa kaikille!
 
Tuli vielä mieleen, että milläs testillä kannattais testailla? Mikä ois kaikista herkin että näyttäis mahdollisen plussan mahd. aikaisin, ehkäpä jo ennen kuukautisten alkamispäivää...?

Oon vaan niiiiin malttamaton että jotenkin tuntuis että kun sais testattua edes sen negan niin loppuis jännittäminen :ashamed:
 
Huomenia;=)


Olen kukkunut ylhäällä 3:sta asti, kun pisuhätä yllätti. :headwall: No tämän pvn jaksan vaikka silmät ristissä, ja huomenna vapaapv ja se jälkitarkastus ultrauksin, no tämä raskaus jos tämä nyt raskautta on, kuten luulen, ei vielä ultrassa näy, mutta näkee onko kohdunlimakalvo vahvan näköinen. :heart:

olen testannut näissä kahdessa viimeisessä raskaudessa babyplussan rtesteillä joulukuussa jo muistaakseni kp 24/30 haamuplussan, mikä vahvistui 2.ssa pvssä plussaksi, ja nyt heinäkuun lopussa kp 30/30 joka oli plussaa myös.

Eli tilauksessa ovat testit tulevat tänään tai huomenna babyplussan nimenomaan. :heart:

Niin Belladonna: ajattele viikko vain meidän viikkoomme, voi kauhistus, tässähän tulee monella jännät paikat taas;=) :heart:

Aamulämpö 36,6 ja nännit niin sairaan kipeät :headwall: :saint: ja rinnat turvonneet ja valkovuotoa.... :headwall: koko ajan, ei siis mitään tulehdusta kuitenkaan;=)))

Onnea jokaiselle tälle päivälle!


Pidellään nyt peukkuja ja vähän isovarpaitakin pystyssä toisillemme! :heart:


Nyt puuron keittoon;=) :p

Rva Pikkumyy
 

Yhteistyössä