+++Plussarikas viikko 39+++

siis voi kele jos me taas missattiin tuo ovis.
Nyt on sellasta kunnon juilintaa tuolla vasemmalla puolella lämmöt mittasin ja 37,3.
Eilen joka tapauksessa heiluteltiin peittoja.. saas nähdä. Harmittaa kyllä kovin jos meni ohi :(
No seuraavassa kierrossa ollaan sitten kaukomailla rentoutumassa joten täytyy siellä sitten oikeen kunnolla ahkeroida ;)

Ovis tikut näytti haaleaa viivaa tänään ja eilen ja sitä edellisenä. Mutta senhän pitäis tarkoittaa negaa? mul on nyt noita prismasta ostettuja Fertestejä. *huoh* voihan oviksen metsästys.

 
Tiistai 9.9.2008


Belladonna...............15/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........14/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................12/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................12/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................12/32............yk9........toinen
Talvis.................17/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi anniette...................14/27-29.......yk2.......pikku kakkonen
Selis.........................14/30............yk5.......toinen




Testipäivät:

Ma22.9:Belladonna
Ti23.9:
Ke24.9:
To25.9:vilivilpertti,anniette
Pe26.9:
La27.9:
Su28.9:


 
Huomenta vaan kaikille!
anniette jotenkin mustakin tuntuu,että tässä kierrossa ei tärppiä tule,kun peitto ei ehkä heilunut tarpeaksi usein oviksen aikaan,katsotaan nyt miten tässä käy =)
Selis Oletko ihan varma,ettet ole raskaana? =) Annatko tarkemmat tiedot kp jne,niin lisäilen sut listalle ja tervetuloa mukaan :flower:
 
kele ei meille mitää vauvaa tule... |O ei varmasti jos ei edes anneta mahdollisuuttaa, eli harrasteta seksiä!!

nyt saa olla sit niin supersimot jos meinaavat muniksen hedelmöittää... :ashamed:

ja loppukierron ajan on turha tulla seksii vonkaa..

anteeks tää vuodatus mut mies ottaa vaa nii pal kaaliin!! eikä se törppö ees tajua missä mennään.jos oisin sängys sanonu et nyt tartteis harrastaa seksii ku on ovis ni multa sen ääneen sanominen ois vieny halut. :/
 
Huomenia!!
Täällä peittoja koitettu heilutella ahkerasti :) Ovistuntemuksiaki oon ollu tuntevinani saas nähä kuin käy. mut siis koska se munasolu sit irtoaa.. siis kasvaako se vast sillo ku tuntuu alamahassa vihlontaa ja irtoo sitte ku vihlonta loppuu?? vai miten? Ja koska sit olis sit otollisinta peittoja heilutella? Täällä nyt muutamana päivänä ollu aika voimakastakin vihlontaa alamahassa ja pikkasen selkääki säteilly.. eli onko ovis jo ollu vai vasta tulossa? Oon viel vähä pihalla näist :ashamed:

Talvis :hug:

Tehääkös vähä ikä galluppia? :) Elikkä siis mie huomena 24v :D, mies 25v ja meitin tyttö 1v9kk.
 
Huomenta kaikille :hug:

No niin täällä tehty ovis testi ja nyt on viivat lähes saman vahvuiset. Mulle nää testit ei testi viivaakaan tee niin tummaksi kun mammaksin tai kotitestin.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2698326.jpg
tää on otettu hetki sitten ja viivat nyt jo paljon selkeämmät ja tummemmat =)
Eli näiden mukaan ovis olis nyt sitten seuraavan 24-48 tunnin kuluessa, tosin lämmöt on 37,2 :headwall: no en tiedä sitten, peittoja heilutellaan kuitenkin :D


Tuo Minttu84 pohdinta ovistuntemuksista jne... kiinnostaa muakin. Lähinnä siis että onko se silloin kun vihlonta loppuu vai miten?

Talvikselle :hug: myös täältä.

No nyt kun saatu mies kotiin oikeaan aikaan ja ovis bongattu menee varmaan muuten harakoille koko touhu :D minäkö pessimisti ;)

Mutta juu tuohon ikä galluppiin ite 25, mies 33 ja esikko 1,5v :)

Nyt asioita hoitelemaan!:)
 
Heissan täälläkin ilmeisesti ovis juuri paikalla tai just tulossa, erään testauksen mukaan otollisin pv olisi huomenna, mutta mene ja tiedä, harrastetaan petipainia, halujen mukaan!;=) :heart:

Onnea kaikille Pinon jännittäjille, kuinka tässä kierrossa käypi! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Minä päivänä Belladonna sun ovis oli? :)

Täällä jos kierto olis tuo 27 päivää ovis tänään. Jos 28 päivää ovis huomenna. Laskureiden mukaan siis.

Tää päivä onkin nyt oikein ovis/vauva painotteinen :D tuntuu ettei muuta pysty miettimäänkään.. No kai tää hulluus tästä helpottaa.. tai sit ei :kieh:

Meillä tosiaan tuon esikon annettiin tulla n. 3 vuotta ennen kun plussa tuli. Sinä aikana en miettinyt kiertoja, oviksia, lämpöjä tai mitään :D Eli tervetullut oli jos oli tullakseen :) Tuo miehen reissu työ vaikutti varmasti myös osittain raskaaksi tulemiseen. Ei varmaankaan kovin usein osuttu oviksen aikaan peiton alle. Ja sitten varmasti muutkin asiat vaikutti.

Mutta nyt meen tarinoimasta turhia. Pitäis alkaa siivoomaan.



 
Iltapäivää!
anniette omista tuntemuksista päätellen ovis on ollut tossa viikonlopun paikkeilla ja silloin ei tullut oikein harrastettua mitään :snotty: Eli tästä päivästä eteenpäin tehdään "sitä" muuten vaan ja odotellaan testailua.
Sen vaan sanon,että jos nyt ei tärppiä tässä kierrossa tule,niin ens kuussa sitten pupuillaan ainakin joka päivä :LOL: :saint:
Nimittäin sit vauvan syntymä ajottuis sopivasti miehen kesälomakuukaudelle :whistle: ;)
Ne testit tuli tänään,arvaa himottaako ne tuolla kaapissa,melkein yhtä paha kuin suklaalevy :headwall:
Jatkossa tilaan ne silleen,että ne tulee kotiin vasta just ku menkkojen pitäis alkaa,eipähän tuu testattua liian aikaisin :p
Mä olen 28v,mies 35v ja esikoinen 2v
palailen astialle taas illemmalla :wave:
 
Mammaksilta tilasin niitä herkkiä testejä :whistle: Elikkä 100% testaan liian aikaisin ja niitä on vielä 5kpl:headwall: :LOL:
Täällä ollaan nuhan kourissa :snotty: Tosin se ei voi olla mikään oire raskaudesta,kun muutkin perheenjäsenet on sen saaneet :whistle:
 
Keskiviikki 10.9.2008


Belladonna...............16/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........15/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................13/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................13/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................13/32............yk9........toinen
Talvis.................18/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi anniette...................15/27-29.......yk2.......pikku kakkonen
Selis.........................15/30............yk5.......toinen




Testipäivät:

Ma22.9:Belladonna
Ti23.9:
Ke24.9:
To25.9:vilivilpertti,anniette
Pe26.9:
La27.9:Selis
Su28.9:




 
Galluppi: minä 29, mies 25 ja tyttö 2,5 vuotta. Täällä harjoitellaan kovasti ensi viikon tärppipäiviä varten. Toivottavasti sitten tyttö nukahtaa iltaisin hyvin niin päästään sitten tekemään sitä vauvatilausta.
 
Tehdäänkö arvaus kuinka monta plussaa saisimme tässä viikkopinossamme?
Minun arvaukseni on 4 plussaa!


Minulla vuosiloma päivä joten paljon puuhaa tänään: Pitkää lenkkeilyä sauvojen kanssa ja kutomista, leipomista jne;=)))

Mukavaa päivää kaikille!


Rva Pikkumyy
 
Galluppiin: Minä 24, Mies 25 ja esikoinen 2-v.

Meillä on nyt ainakin peittoja heiluteltu, toivottavasti tärppäis vaan pian. Jotenkin oon niin malttamaton. Kaipa mulla on liikaa aikaa miettiä tälläsiä juttuja kun esikoisen aikoihin vaan tein hulluna töitä....

Mulle vois merkitä testauspäiväks vaikka ton lauantai 27pv. Lähetään silloin illalla laivalle niin ois kiva tietää uskaltaakohan sillon nauttii alkomahoolia =)
 
Selis Se voi kuule olla,että sulla jää ne alkomahoolit nauttimatta :whistle: ;)
Mä veikkaan,että plussia tulee tähän pinoon 5,koska mä lupasin että tämä pino tulee olemaan plussarikas,sen teille kaikille toivon :flower:
Mä voisin huoletta luovuttaa paikkani vaikka RouvaPikkumyylle,koska jotenkin tuntuu,että tässä kierrossa ei tärppi tule :/ Mutta sen näkee sitten loppukuusta =)
 
Belladonna: Olet kyllä ihana, kun niin nätisti kirjoitit! :hug: :flower:
Sovitaan kuitenkin niin , että jos saat plussan , saat sen ihan teidän perheellenne! :saint: Ajatus kyllä lämmittää mieltä, näiden vaikeuksien jälkeen! :saint:

Mittaako teistä kukaan aamulämpöjä, joko ovat nousseet eli onko mahdollinen ovis jo tapahtunut?? :heart:

Mittaan huomisaamuna heti herättyäni, kun jotenkin tuntuu, että se olisi jo tapahtunut, mutta tietää en voi;=) Jännää"peliä" tämä! :heart:

kaikille ihanaa ovistenodottelua tai sitten jälkijännittelyä!


Rakkaudella Rva Pikkumyy
 

Yhteistyössä