+++Plussarikas viikko 39+++

Belladonna sopii tuo taustalla jännäily. no toivoohan tässä hiukan vielä jotain, kun olen semmoinen etten usko jollen näe. onneksi amk-opintojen alku ja kihlajaiskahvien järjestely/suunnittelu vievät ajatuksia muualle =)

toiveilija kiitos myötätunnosta :heart:

Rouva Pikkumyyn kanssa on kyllä ihanaa olla samoissa pinoissa, kun hän aina jaksaa tsempata ja tukea. toivon teille mitä parhainta onnea, teille jo toivoisin yhteistä nyyttiä :heart:

(.) viikonloppu ois tarkoitus viettää tänään kaverin pyöreillä synttärijuhlilla, huimat 20v. on vuokrannut jonkin paikan tuolta mettästä, mennään sinne saunomaan ja uimaan ja kaikki muut vissii ryybiskelee. minä en ja mieskin vaan saunaolusia, kun lähdetään huomenna tampereelle kahdenkeskistä hotelliyötä viettämään. ;) maanantaina onkin varmaan sitten paskat housuissa tiistaita odotellessa, jolloin se seurantaultra.

Minttu84 tervetuloa ja toivottavasti lisää uusia eksyy viikonlopun aikana seuraamme!!

Lauantai 30.8.2008

Belladonna...............5/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy............3/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................2/27.............yk1.......pikku kakkonen

Taustalla mukana jännittämässä:
Talvis..................6/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi

Sunnuntai 31.8.2008

Belladonna...............6/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........5/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................3/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................3/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................3/32............yk9........toinen

Talvis..................8/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi
[/quote]

Minä liityn myös tänne :wave: Eli kp 3/28. Yk 1. Meillä on ennestään kaksi poikaa kohta 5v. ja tänään synttäreitään viettävä 2 vuotias. Nyt vaan odotellaan että menkat häipyis ja ovista odottelemaan. Kirjoitin äsken jo hätäpäissäni väärään ketjuun :snotty: :headwall:

minulla taitaapi olla tänään kuitenkin kp 8/30, eli ma 1.9. 9/30 =)

moikkis vilivilpertti, onnea minunkin puolestani tähän kiertoon :heart:

viikonloppu oli aivan ihana!! :heart: :heart: kaverin synttäreillä oli kivaa, mitä nyt minua taas vaihteeks ärsytti kun mies siinä otti kaljaa, ja sitten kun olisin halunnut lähteä ni alko vielä vinkuu että haluu jätkien kanssa saunaan... aargh :headwall: aina ku ollaan jossain kemuissa, ni saadaan pieni kina aikaseks siitä ku mä haluisin jo lähteä, ja toinen vaan "joo joo ihan just" oon aina viimeiset 2h kyrpä ottas ku haluis jo olla kotisohvalla.. hotellireissu sujui myös hyvin, huone oli ihana ja hotelli muutenkin, hemmotteluhoito teki tehtävänsä. :heart: mennään todellakin uudestaan!!

Tervetuloa vilivilpertti ja onneksi olkoon pojalle :flower:
Täällä ollaan vkl vietetty rauhallisissa oloissa ja vähän harjoiteltukin tulevaa koitosta varten :whistle:
Tuosta oviksesta tuli mieleen,että tunnetteko te muut kun ovis on "päällä"?
Mä selvästikin kyllä tunnen milloin se tapahtuu,pitää vaan sitten pomppia nopeasti sänkyyn,kun mä en ovistikkuja käytä ollenkaan,ainakaan tällä hetkellä =)

Tuulia79, tervetuloa mukaan, hyvin mahtuu! :heart: :flower:
Ja Onnea myös plussauksen suhteen, kun se aika koittaa, eli vko 39 :heart:

Belladonna: Yleensä tunnen oviksen joskus useammankin pvn kipuiluna ja greippimehu lisää limoja, on helpompi se niidenkin perusteella tunnistaa. Tosin nyt en tiedä, miten käy, kun vielä tämä ns "tyhjennysvuoto", eli tuleeko ovis normaalisti, vähän myöhemmin ehkä, yleensä minulla ovis on ollut ko13-14 välillä.

Onnea jokaiselle pino 39 olevalle hirmupaljon!! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Tuulia79 tottahan toki tänne mahtuu kaikki halukkaat mukaan ja tervetuloa sinullekkin :hug:
Kannattaiskohan munkin ostaa sitä greippimehua,jos se vaikka vähän auttais?
Ainut vaan,että se on mun mielestä kamalan pahaa :x :D
Pakko vielä kysellä,että syöttekö te mitään vitamiineja yms samaan aikaan kun vauvaa yritätte?
Kaikki keinot olisi tervetulleita :flower: =)

Huomenia, paljon onnea kaikille tähän viikkon! :heart:

Berocca poretta ja välillä multitabsin raskausvitamiinia ja kylmäpuristettua vehnäalkioöljyä ja joka aamu teelusikallinen siis öljyä ja lasillinen greippimehua ja nimenomaan valion! :heart:

Heissan taas! :heart: :wave:

Maanantai 1.9.2008

Belladonna...............7/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........6/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................4/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................4/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................4/32............yk9........toinen

Talvis..................9/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi

Tervetuloa uusille :)

Belladonna Mie oon ainaki luulevinani et tunnen oviksen kun se on, mut en oo koskaa ovistesteillä sitä varmistanu..mut täs kierrossa mainattii puuhastella ahkerasti tuol makuuhuoneen puolella, ettei vaa ovis menis vahingossakaa ohi :D Saa nähä miten suunnitelmat totutuu.. :D

meillä päin ei poppaskonsteja ole pahemmin käytössä..

ladyvita plussaa raskaus- ja imetysajaksi tarkoitettua syön hieman pienemmän määrän pvässä (normi 3tabl mä syön 2tbl) enkä välttämättä edes joka pvä. sitten meillä on vielä käytössä omega3-valmiste e-epa. mutta ihan oman hyvinvoinnin takia. greippemehua juon jos jaksan ostaa muualta kuin lähikaupasta... B) lämpöjä mittailin viime kierrossa mutten niiden varaan laske mitään... joka toine pvä seksiä, siinä meiän taikakeinot :D

Tiistai 2.9.2008

Belladonna...............8/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........7/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................5/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................5/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................5/32............yk9........toinen
Talvis.................10/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi

Yhteistyössä