+++Plussarikas viikko 39+++

Tuulia79 totta kai saat kanssamme jatkaa :heart:

Belladonna käy kuitenkin katsomassa kotitesti.fi osoitteestakin, tuleeko halvemmaks. kotitesti ei peri toimituskuluja, toisin kuin mammaksi =) testipvää en osaa vielä sanoa.. en halua niin tarkkaan kalenteria tuijotella.. mut tod näk siinä kun menkat pitäisi alkaa, tai pari pvä sen jälkeen, riippuen oireista.

(.) so far tää kierto tuntuu samalta kuin viime kiertoa. jotain kropassani tapahtuu, eilen alkoi ainakin estrogeeni jyllää, päätellen tulessa olevista ja kutisevista tisseistäni. uh, jos käy samoin kuin viimeksi, joudun kestämään tätä 1,5 viikkoa!! illalla nukkumaanmenosta ei tuu sitten yhtään mitään, kun kutisee ja polttelee.. hoitona tähän oon käyttäni bebanthenii ja sitte kylmä märkä pyyhe tissien päälle, kunnes on jo hiukan kylmä.. sit äkkii mahalleen ja unta kaaliin. :D tänään sitten varmaan pomppaan jo ihan listalle asti, ois tuossa kahden tunnin päästä se kontrollikäynti. jännittää. tuntuu ku hierottais suolaa haavoihin. :/
 
Heipparallaa!! Ihana ilma ulkona tänään.. jotenki niin raikasta :) Syksy on ihanaa aikaa :heart:

Mie tilasin kotitestit.fi:stä testejä jo valmiiksi.. pikkuhiljaa alkaa olla menkatki takana päin ja sit pääseeki oviksen odotukseen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu84:
Belladonna Mie oon kans vähä turhanki ahkera testaaja :ashamed: Miten sitä malttaski ootella sit ees siihen asti että menkat ois ees muutaman päivän myöhässä :ashamed:
Mun tulee varmaan tilattua liian monta testiä kerralla :snotty:
Vaikka mun maailma ei kaadu jos plussaa ei tässä kierrossa tuliskaan,niin on se aina pettymys,kun negan testaa :(
 
tulin juuri gyneltä, jossa ultrattiin, ja todettiin, ettei siellä mitään alkiota ole. olin melkeen repiny hiukset päästäni ennen tonne menoa, mutta jotenkin olin helpottunut, että kaikki oli käynyt itsestään, ja ei tarvitse mitään tyhjennyksiä aloittaa. muuten lääkäri sanoi (joka oli muuten super-seksikäs 60v valkohapsi mies, joka käsitteli mua kuin 5 lapsen 45v äitiä :LOL: ) että kohdussa näkyy 1mm limis, joka viittaa siihen että vuoto on juuri päättynyt. munasarjat ovat oikein kauniit, heh, ja oikealla puolella näkyi joitain rakkuloita. taisin itekki nähdä kolme semmost palloa, jos osasin kattoa oikeaan kohtaan. :D eli mut saapi siirtää takaisin tuohon viralliseen listaan ;)
 
Heissan kaikille! :heart:

Minulle taitaa iskeä flunssa, kuopuspoika nimittäin on flunssassa. :headwall:


Mukavasti munasarjoja kaihertaa nyt molemmilta puolilta, siellä ne rakkulat alkavat kasvamaan , vaiko jo munasolut? :heart: :saint:

Tottakai Tuulia saat jännätä pinossamme! :hug: :flower:

Minähän en edes tiedä ovuloinko vielä ollenkaan varmasti kun tuo tm raskaus oli just. No toivoa pittää, että niin teen. :heart: Jospa lauantaina alkaisin tikutella ovista;=))

Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Keskiviikko 3.9.2008


Belladonna...............9/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........8/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................6/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................6/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................6/32............yk9........toinen
Talvis.................11/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi






 
Oikein hyvää keskiviikkoaamua kaikille!
Mitäs tänään meinasitte puuhastella,minä meinasin TAAS vähän siivoilla ja sitten jos lähtisi kirpputorilla käymään,saas nähdä mitä löytöjä sieltä taas teen
:heart: :D
 
Hienoa, että saan jatkaa kanssanne, Jotenkin löysin eilen ruokakaupasta sen hyllyn missä raskaustestit ovat. Vastahan sitä on 3,5 vuotta käyty samassa kaupassa lähes päivittäin :LOL:

Tänään jo käyty kotiäitien päiväkahvi -ryhmässä. Pyykin pesua ja siivousta tiedossa iltapäivällä.
 
Belladonna löysitkös mitään kivaa :heart: mä oon aika vähän kirppiksii kierrelly, vaikka mieli tekis enempi. kun tuntuu että pitäis kovinki ahkeraan penkoa että tekisi niitä todellisia löytöjä mistä aina hehkutetaan. :ashamed:

(.) koulussa kökitty 6h ja nyt lasagne vetäytyy tuolla keittiössä. mies lähtee salille kaverinsa kanssa piakkoin ni mulla on taas aikaa vääntää sen joululahjaa, sukkia joissa tekstejä. ois kyllä tehny mieli mennä itse uimaan, ku tuntuu et kroppa huutaa jotain liikuntaa, mut mun atooppinen on iho on just palautumassa ennalleen, ni en halua sitä samaan jamaan ku viikko sitten.
 
Torstai 4.9.2008


Belladonna...............10/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........9/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................7/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................7/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................7/32............yk9........toinen
Talvis.................12/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi








 
Talvis,valitettavasti ei tullut nyt löytöjä löydettyä,meillä kun täällä on vain yksi kirppis ja tuntuu että siellä on välillä pelkkää roinaa :snotty:
Kaupoissa kun ollaan ostoksilla,niin tulee aina hypisteltyä kaikkia ihanan pieniä ja suloisia vauvan vaatteita,et kaipa täällä melko kova vauvakuume jyllää :heart: :D
RouvaPikkumyy,niin taitaa tehdä täälläkin, tai ainakin on sellaiset tuntemukset :D
Tsempit sinnekkin :hug:
 
täälläkin munikset kasvaa. tänään on ollu ihan järkkyi kipui munasarjojen kohtaa. eilen aloitettiin pupuilut ja pidetään homma käynnissä. mulla on 5 ovistikkua tuolla kaapissa, ajattelin ehkä ihan huvikseni kokeilla? tosin jos ne näyttää 24-48h ennen ovista sen lh-huipun, ni omien laskujeni mukaan multa jää just sunnuntai kp 15 testaamati. kun siis olen töissä ja ajattelin suorittaa noita pissaleikkejä siinä iltapvällä.. ni en kyllä sit töiden jälkeen ala pelleilee tuol vessas ku ukko on kotona :$ oletan oviksen olevan kp 17... tai no plääh.. vittuako niistä tikuista :D
 
pelästyin muuten juuri että ei kai mun ovis menny jo.. ei se oo voinu...

mulla tuli eilen vessassa pyyhittäessä vaaleanpunaista limaa. olin koulussa eikä ollu ph-suojia mukana ni heitin vaan tamppoonin, ku oltiin just menos kaffel. aattelin et en todellaka rupee ihmisten ees lorottaa. no siinä oli sit hiukan ruskeaa tuhrua. tissikipu alkoi tiistaina ja on nyt jo paljon laimeempi, melkeen olematon. ja iltapväst alkaen mul on ollu kuumeinen olo. siis ihan samal lail ku viime kierros oviksen jälkeen. mä en kestä :eek:

no mut oon kyl aivastellukki koko pvän et ehkä oon tulos kipeeks. hope so :snotty: koska jos ovis oli eilen ni ei ehkä ehditty hyödyntää :ashamed:
 
Toivotaan talvis, että ehditte hyödyntää oviksen! :heart:

Minulla nyt lämmöt tippuneet 35,4-35,6 eli ovisaikaa vietellään tämä vkloppu, hajut tekee pahaa , alavatsaa turvottaa ja munasarjoja pistelee ja kipuilee, eli kaikki hyvin, kunhan muistamme monasti helliä toisiamme! :heart: + :heart: =3x :heart: :heart: :heart: ? :saint:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Talvis : Toivotaa ettei ovis ehtiny viel mennä hyödyntämättä ohi.

Kohta täytys lähteä koululle opionnäytetyö palaveriin :attn: Mut sitte iltapäivästä voiki hyvillä mielin uppoutua uuden vauva-lehden pariin :D
 
Perjantai 5.9.2008


Belladonna...............11/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........10/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................8/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................8/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................8/32............yk9........toinen
Talvis.................13/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi










 
Talvis,oon samaa mieltä niistä tikuista :D Toivottavasti sulla ovis tuli kuitenkin hyödynnettyä :hug: Täällä ollaan ainakin yritetty niin tehdä ;)
RouvaPikkumyy, plussatuulet sinnekkin+++++++++++ :whistle: :heart:
Minttu84, tsempit sulle koulua varten :hug: MITÄ! tuleeko tänään vauva-lehti :eek:
Ihanaa,mulle se tulee kestona vaikka esikko on jo parivuotias :ashamed: :snotty:
Sitä on vaan niin ihana lukea ja haaveilla pienestä nyytistä,kun toi pikku riiviö on jo liian iso sylivauvaksi :heart: :D
 

Yhteistyössä