+++Plussarikas viikko 39+++

Belladonna : Kiitos :) Ihan mukavasti onneks koululla meni.. saatiin seminaari päiväkin sovittua :p Viel olis vähä hiemista, mut voiton puolella aletaan jo olla ;)
Juuh.. vauva-lehtihän se tänää tuli :D Miunki oli ihan pakko se nyt tilata, ku on nii ihana lukea sieltä kaikkia raskaus- ja vauvajuttuja.. sit sai tilaajalahjaks sellasen vauvan kantopussukanki :D Jospa sen sais ens vuoden sisällä käyttöönki ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Vauvalehti tuli tännekkin!
plussaonnea paljon myylle :heart:

muistatko minut? oltiin joskus vuosi sitten paljon samoissa pinoissa ja tänään sit poistelin yv:tä ja huomasin sinun viestisi. heti heräsi mielenkiinto että mitä sinulle kuuluu ja rynnistin katsomaan profiiliasi. olen kovin pahoillani että teillä käynyt ikävästi :hug:

toivon kovasti pientä nyyttiä teille! sinut erityisesti muistan pinoistamme aina niin aurinkoisena ja iloisena :flower:

Kiitos annamanna muistanhan minä sinut! :hug: :flower:

Kumpi vauva teille tuli??? :heart:

Toivottvasti meillekin Onni toisi sen vauvan nyt kolmannessa - kolmannesta mahdollisesta raskaudestamme, kunhan se aika koittaisi , että kolmas plussa ilmestyisi! :heart:

Kiitos yhteydenotostasi annamanna, saammeko pian sinut kuumeilemaan neljättä vauvaa?? :saint: :heart:

Rva Pikkumyy

Lauantai 6.9.2008

Belladonna...............12/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........11/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................9/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................9/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................9/32............yk9........toinen
Talvis.................14/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi

Sunnuntai 7.9.2008

Belladonna...............13/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........12/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................10/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................10/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................10/32............yk9........toinen
Talvis.................15/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi anniette...................12/27-29.......yk2.......pikku kakkonen

Testipäivät:

Ma22.9:Belladonna
Ti23.9:
Ke24.9:
To25.9:vilivilpertti,anniette
Pe26.9:
La27.9:
Su28.9:

Huomenta!
Mitäs meinasitte puuhailla näin sunnuntaina,me ollaan vaan ihan kotosalla ja käydään ehkä ajelemassa jossain =)
Jos vaikka kävisi syömässä,ei tarttis itse ruokaa laittaa :whistle: ;)
Nyt oon melko varma,että ovis on takana,pistetään peukut pystyyn,että toivottu tulos tulee tännekkin :D
Ja toivottavasti plussa pärähtää muillekkin,senhän lupasin kun otsikossakin lukee : plussarikas++++++ :whistle:

Heipparallaa!! Huomenna sit ois taas maanantai :( Ens viikolla oliski sitte neljä päivää kouluu :/Miten nää sunnuntait on aina näin masentavii :ashamed: Oon tänää vähä siivoillu ja pessy pyykkiä.. just laitoin tytön päikkäreille ja koht täytys sit alkaa yhtä koulutehtävää vääntää.. iltapäivästä lähtää käymää naapurissa sitte kaffeella =)

Mie kans laskeskelin nii ke 24.päivä olis kp 27.., mut yritän olla viel silloin testaamatta.. saa vaa nähä kuin onnistun :D Oon aika malttamaton noiten tetausten kans ja varsinki ku kaapissa jo testitki odottelee :D

Moi vaan pitkästä aikaa :wave: Täällä ovista odotellaan. Jos tästä päivästä viikon eteen päin jaksais harrastaa noita petipuuhia ahkeraan niin eiköhän se tärppää jos on tärpätäkseen. Voi että miten sitä haluaisi vielä kerran sellaisen pienen käärön itselleen... :ashamed: :heart: :)

Minttu84,musta sunnuntait on ihania,kun oon nyt kotiäitinä,töissäkin olin vähän aikaa mutta nyt tosiaan kotona :D
Mä en kuitenkaan sua tohon testilistalle laita? Mä tilasin nyt pe vihdoin ja viimein ne testit,eli ne tulee nyt sitten ens viikolla :whistle: Toinen malttamaton täällä :saint:
vilivilpertti,kovasti täälläkin pienestä nyytistä haaveillaan :heart:

(.)Tänään on juilinut jostain kohdunseudulta :eek: Ties mistä se sitten johtuu?
Tässä alkaa vainoharhat vaivaamaan :LOL:

Täällä mukana kans!
Eli yk 2 ja toista yritetään. Yk yks oli ilmeisesti kemiallinen raskaus. :( Testit näyttivät haamua ja viimeisin ennen menkkojen alkua oli melkein selkeä plussa. Ja sitten tuli tätsy. Kysyin lääkäriltä tuosta ja sanoin, että se on tuon ennen aikaisen testailun vaara... tiedä kyllä mutta kun :headwall: ei maltaaaaaaaa

Häät meillä oli elokuun lopussa ja niistä tässä toivutaan :D

Mutta mut voi tosiaan päivitellä listoille :)

anniette kp12/27-29 yk 2 pikku kakkonen

Katoin laskureista että oviksen pitäis olla 9/10 päivä.

No sitten jännäillään... testipäivä voisi olla nyt sitten tuo 25.9 sillon olis kp 30/27-29 jos siis maltan odottaa :ashamed: ja jos täti ei tule jo sitä ennen.

Niin eli lämmöt tuolla 37 toivottavast ei ole ollu mikään ennen aikainen ovis..
Mites muuten, oletteko aloittaneet tiiviit petipuuhat ennen ovista jo hyvissä ajoin vai milloin? :)
Ajattelin jos tänään aloittais peittojen pöllytyksen :kieh: :heart:

Tervetuloa anniette!
Ton kemiallisen takia olis hyvä ettei testailis liian aikaisin,mut arvaa maltanko olla testaamatta :/ :kieh:
Onneksi olkoon rouviintumisen johdosta :flower:
Mä en käytä ovistikkuja ollenkaan eli peittoja pöllyytellään täällä tiiviiseen tahtiin pitkin kuukautta,paitsi silloin kun täti on kylässä :LOL:

Juu en mäkään malta varmaankaan olla testaamatta... :whistle: mutta yritän kuitenkin.

Meillä petipuuhat on lähes aina vkl kun mies lähes aina viikot reissuhommissa.. paitsi ens viikolla jostain syystä järjestetty näin :LOL:
No nyt häähässäkän jälkeen ollu niin väsynyttä, ettei ole ollut kuin unimielessä nyt pe ja la iltana :D

Lämmöt nyt 37,2 voi kele....!!! :(

anniette,joko sulla on ovis päällänsä tai sitten olet tulossa kipeäksi?
En tiiä,ite kun en lämpöjä mittaile,tjottaillaan nyt tämän vuoden loppuun asti,toivottavasti nyt kuitenkin plussaisin siihen mennessä :heart:

alan lämpöjen mittailun ens viikolla.. ku tiedän about mitä ne on ennen ovista, aamulla klo 8 aikaa mitattuna ja sit iltapvällä.. melko vakiot.. eli aamusta näyttää 36,6 ja illalla 36,8.. viime kierrossa oli iltapvällä 37,2-37,5 ja sehän oli se varhainen km...

Belladonna mää ilmottelen testipvä myöhemmin.. :heart: kp 30 on sillon heti maanantaina mut saas nähdä... katson tuntemuksien mukaan =) ai sie oot kotiäitinä? voi kuinka ihanaa.. :heart: itekki haluaisin joskus sitten olla :)

tämä päivä meni työtä tehdessä. huomenna taas pitäis sykkiä kouluun ja illaksi töihin, varmana kevyt kuolema tiistaina eessä.. noh torstaina sitte viihteelle.. :whistle:

TalvisJoo,kyllä tää on ihanaa olla kotona,teen määrä-aikaisuuksia ja välillä olen töissäkin,osaa sitten paremmin nauttia myös kotonaolosta =)
Tsempit sulle ens viikoksi,että jaksat,varmaan rankat päivät edessä,muistanyt nukkuakin :hug:

anniette : tervetuloa ja onnittelut rouvautumisesta :flower:

Mie en meinannu kans lämpöjä mittailla enkä ovistestäjä käyttää.. ainakaa viel täs kierrossa :D Meillä samat konstit käytössä mitä Belladonnalla :D

Belladonna Juu..ei laitata miuta viel listaa.. Mieki olin tossa kesällä taas kotiäitinä, ku koulut oli lomilla.. nyt sitte palasin vikaa vuotta lukemaa sairaanhoitajaksi. Oli kyl ihanaa ku pysty olemaa ihan kotosalla.. toivotaa et ens kesänä onnistus kans ;)

Nyt BB:n pariin.. :wave:

Maanantai 8.9.2008

Belladonna...............14/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........13/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................11/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................11/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................11/32............yk9........toinen
Talvis.................16/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi anniette...................13/27-29.......yk2.......pikku kakkonen

Testipäivät:

Ma22.9:Belladonna
Ti23.9:
Ke24.9:
To25.9:vilivilpertti,anniette
Pe26.9:
La27.9:
Su28.9:

Yhteistyössä