+++Plussarikas viikko 39+++

Torstai 11.9.2008


Belladonna...............17/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........16/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................14/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................14/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................14/32............yk9........toinen
Talvis.................19/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi anniette...................16/27-29.......yk2.......pikku kakkonen
Selis.........................16/30............yk5.......toinen




Testipäivät:

Ma22.9:Belladonna
Ti23.9:
Ke24.9:
To25.9:vilivilpertti,anniette
Pe26.9:
La27.9:Selis
Su28.9:


 
Nyt peukut pystyyn,että eilinen peittojen pöllytys tuottaa tuloksia =)
Kuulin jostain,että just oviksen aikaan kun yrittää lasta,niin tulee poika.
Kyllä se mulle passais kun tyttö jo löytyy,meidän suvussa on vaan pääsääntöisesti tehty ensin 2 tyttöä,ennenkuin on edes haaveiltu pojista! :D :whistle:
 
Juu, meille varmaan sitten poika tulossa kun eilen nippaili siihen malliin et ois ovis ollu. Ja kyllä peitot täälläkin heilui ;) . Tosin mä oon sitä mieltä että meijän sukuunhan tulee vaan niit poikii....
 
Selis : tervetuloa mukaan! :)

Belladonna : Toivotaa parasta ;)

Täällä olis tänää netin ovislaskureiden mukaa ovis, mutta vahvasti uskon että oli jo alkuviikosta.. mutta eilen kyllä taas peittoja heiluteltiin, eihän sittä ainakaa haittaa ole :D Nyt sit vaa alkaa toivominen et olis tärppi käynyt ;)
 
Tervetuloa uusille =)

).( eli luultavasti tuli kyllä ovis bongattua :

su lämmöt hieman koholla, ovistikkuun todella haalea viivaa
ma lämmöt olivat hieman koholla, ovistikkuun haalea viiva
nippailua oli kovasti vasemmalla puolella suurimmaksi osaksi
ti lämmöt laskivat ja ovistikkuun viiva
ke ovistikkuun haalea viiva,nippailua kovin
to ovistikkuun ei viivaa ollenkaan lämmöt 37,4
Laskureiden mukaan ovis 27/28 pv kierrolla 9/10 päivä.

Ai oonko tehnyt tästä suorittamista :headwall:

No mutta jos ovis luultavasti bongattu ja yritetty hyödyntääkkin. Miten se vaikuttaa jos ei joka kk ovuloi? Tai lähinnä miten se ilmenee?

Mutta juu nyt on kaikki mitä ite voi tehdä on tehty.

En tosin ole missään määrin positiivisella mielellä tuon tärpin suhteen. Tää on ollu niin stressi täytteistä aikaa, että tiedä vaikka olisin yhtä hedelmällinen kun kivi B)

Mutta nyt ruuan laittoon.
 
Ja piti vielä lisätä, että mulla tulee tuota maitoa tosiaan edelleen.. eikä ihan "vähän" :headwall: Ja neuvolantätsy sano, että voi vaikuttaa raskaaksi tulemiseen. SNIIIIIF!

Hmm ompas tänään positiivinen mieli :kieh:

No ehkä tää tästä =)

Mites muilla? :)
 
Perjantai 12.9.2008


Belladonna...............18/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........17/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................15/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................15/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................15/32............yk9........toinen
Talvis.................20/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi anniette...................17/27-29.......yk2.......pikku kakkonen
Selis.........................17/30............yk5.......toinen




Testipäivät:

Ma22.9:Belladonna
Ti23.9:
Ke24.9:
To25.9:vilivilpertti,anniette
Pe26.9:
La27.9:Selis
Su28.9:




 
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!
Täällä on ollut sitten jännät paikat jokaisella,toivotaan nyt kaikille sitä parasta :heart:
anniette otat nyt ihan rauhallisesti,lasket kymmeneen,niinkuin mä teen, tai ainakin yritän :kieh: :LOL: Täällä toinen malttamaton :whistle:
 
Täällä olis uus kuumeilija ja myös viikolla 39 testailija!! Eli yk1 on menossa ja tänään kp17/27-28?. Toinen muksu ois toiveissa. :heart:

Ovis-tikku näytti ke plussaa, eilen ja tänään viivat oli jo haaleemmat. Eli onko ovis ollu eilen? Olen vähän uus näiden tikkujen kanssa... Peittoja pöllyteltiin ke ja to-iltoina joten HUI, jännityksellä odotan viikkoa 39 :whistle: Nii, ja kp 28 näyttäisi olevan pe 26.9. joten silloin kai testataan.
 
Lauantai 13.9.2008


Belladonna...............19/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........18/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................16/27.............yk1.......pikku kakkonen
vilivilpertti................16/28.............yk1.......kolmas
Tuulia79...................16/32............yk9........toinen
Talvis.................21/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi anniette...................18/27-29.......yk2.......pikku kakkonen
Selis.........................18/30............yk5.......toinen
Kesäheinä07............17/27-28.......yk1......toinen




Testipäivät:

Ma22.9:Belladonna
Ti23.9:
Ke24.9:
To25.9:vilivilpertti,anniette
Pe26.9:Kesäheinä07
La27.9:Selis
Su28.9:




 
tänne ei mitään kummempia. eilen totesin miehelle että tuskin vaavia tulee tässä kuussa,kun ei ole mitään oireita. (en muista kerroinko täällä että päästiin sittenki vauvanteon makuun, mut on siin ja siin olik liian myöhään). aamulämpö oli 36,5 eli joku ihan randomi. tissit muuttu normeiks oviksen jälkeen, nyt eilen illalla kuvaan on tullu taas hiukan raskaampaa oloa... toisaalt tää on liian oireetonta mihinkää suuntaan!! voi olla hämy ;) ja tiedän et kaikki raskaudet on erilaisii mut viime kierros huomasin ainaki heti jo kiinnittymisen jälkeen raskausoireita :ashamed:
 
Talvis ei nyt vielä menetetä toivoa,vaikka itselläänkin on tunne että tästä kierrosta ei tärppiä tule :snotty: Sen verran vähän kuitenkin pupuiltiin oviksen aikaan,että on ihme jos tärppi tulee :|
Mutta toivossa on hyvä elää :saint: :D
 
Belladonna on kyllä totta ettei toivoa menetetä. ;) mut pää on pidettävä kylmänä ja menkkojen mahdollisuus tiiviisti mielessä.

semmonenki tuli vaan mieleen et kai mä oon ovuloinu ku noi lämmöt oli niin surkeet tähän tilaan. :/ en kestä niit megakiertoi enää...
 
Tsemppiä kaikille tähän odottamiseen ! ( siis odottamiseen että pääsee odottamaan :D )

Kopsasin mitäs nyt puolelta ku oon nyt hämilläni! KELE!
ovis ja raskaus HELP!

Niin eli ovis oli ti/ke lämöjen ja tikutuksen mukaan.

To ei tullut enää viivaa ovistikkuun ja nyt sitten tein ihan piruuttani ton ovis testin ja kaksi vahvaa viivaa????

Eli onko mulla ovis vasta nyt vai mitä ?? Lämmöt nous jo heti to 37,2 -37,3. Nyt oli 37,1 siis tää ei nyt mene mun jakeluun. Testit on prismast ostettuja ferlinen (tai joku sellainen) testejä.

HEEELP. Ei mahdu mun pieneen päähän tää homma.
 

Yhteistyössä