+++Plussarikas viikko 39+++

Ihanaa Rva Pikkumyy ja anniette, sekä belladonna myös mahdollisesti! :flower: Alkaahan niitä plussia tulla, ja nimiä listaan toivottavasti.

Mä katsoin että mullahan näyttäis listan mukaan olevan enää 3 pv menkkojen alkuun mutta kun olen aikas varma, että ovis oli (jos oli ollenkaan) viikko sitten la niin täti on odotettavissa varmaankin vasta ens viikon lopulla, jos kerran se 14 pv pitäis mennä oviksesta menkkojen alkuun olla. Eli ei kai niitä oireita voi vielä odottaakaan jos vasta pari pv sitten ois mahdollinen kiinnittyminen tapahtunut.... :headwall: Eli näillä pahkäilyillä uskoisin, että sun ovis Rva Pikkumyy ois ollu aiemmin kuin mulla (viikko sitten) kun sulla on noita oireita jo ollu koko viikon :)
 
Ei hemmetti, mä lähen nyt apteekkiin ja ostan sen testin kun kerta kaikki muutkin täällä testailee :ashamed: Eeeen jaksa oottaa en. Testaan negan ja sillä sipuli.

Onkos muuten väliä testaako päiväpissasta vai aamun, jos yrittäis olla päivälläkin sen 8 h käymättä pissalla...?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Belladonna:
Alkuperäinen kirjoittaja anniette:
Mä teen nyt sit clearbluen.. päivä pissasta. Saas nähdä.

Koita bella jaksaa :D
Meinasitkos sä tänään tehdä sen jo? Mä ostan kanssa varmaan ton cb,luulis että näkyisi jotain jos on näkyäkseen :snotty:
Niin siis tein äsken.. :ashamed:
Kävin aamulla vaan vessassa ja nyt sitten vasta seuraavan kerran. (osaankohan mennä kohta enää vessaan ilman testipuikkoa :LOL: )

Kesäheinälle plussatuulia myös =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä07:
Ei hemmetti, mä lähen nyt apteekkiin ja ostan sen testin kun kerta kaikki muutkin täällä testailee :ashamed: Eeeen jaksa oottaa en. Testaan negan ja sillä sipuli.

Onkos muuten väliä testaako päiväpissasta vai aamun, jos yrittäis olla päivälläkin sen 8 h käymättä pissalla...?
Aamuhan se on parhain ilmeisesti, varsinkin näin paljon ennen menkkoja. Mutta mulla ainakin nyt tuo clearblue antoi sen haamu plussan uudestaan, siis päivä pissasta (mies katsoi myös, ettei taas mun plussaa toivovat silmät asialla :whistle: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä07:
Ei hemmetti, mä lähen nyt apteekkiin ja ostan sen testin kun kerta kaikki muutkin täällä testailee :ashamed: Eeeen jaksa oottaa en. Testaan negan ja sillä sipuli.

Onkos muuten väliä testaako päiväpissasta vai aamun, jos yrittäis olla päivälläkin sen 8 h käymättä pissalla...?
Kohta on apteekissa ruuhkaa :LOL: :D
 
Heippaus...Nukuin 2,5 tuntia päikkäreitä ja herätessä lämpö oli
37,1 Minua ihan hirmusesti palelsi kun menin nukkumaan :headwall: marras-joulukuussa plussatessani palellun kanssa koko alkuajan ja ennen plussaa jo, silloin oli kp 13 ovis toditetusti jaolikohan kp 26/30 plussa, että näki japystyi jopa kuvaamaan tuolla samalla 25 herkkyydellä..eli 13 pvää oviksesta, eli jos ovis olisi ollut kp 15, niin kp 28 vois näkyä, jos taas vasta kp 18, niin vasta kp 31, ottakaahan näistä nyt selvää!


Onko teillä testauksessa käytössä se clearbluen digitaalinen raskaustesti, sen haluaisin ostaa myös, koska en ole koskaan sillä testannut!
, mutta ei vielä..ostoaikeita siis...Plussailkaahamme nyt kunnolla..ja minä en ole pissaamatta kuin 4 tuntia, teen sitten aamulla tai pvllä, hyvin on näyttänyt! :saint:

Rva Pikkumyy
 
Nega. Testi oli herkkä ja olin pissaamatta 7 h joten ei tulkinnan varaa :'( V-tuttaa ja harmittaa.
Miks ihmeessä mun piti mennä testaamaan, ois pitäny arvata kun ei kerta oireita ole... :headwall: :headwall: Se vaan et ens ovista joutuu odottelee sen 3 viikkoa vielä ja silloin olenkin viikon työmatkalla joten ei tuu kesävauvaa sitten ainakaan :snotty:
 
Kesäheinä07 Sulla ei ole vielä mitään hätää,testaile ens viikon puolella uudelleen,jos se plussa sulle tulis :hug: Joillakin on kuulemma plussa näkynyt vasta parin viikon päästä menkkojen jäätyä pois =)

).( Mä en päässyt sitten testiä ostamaan,toisaalta hyvä juttu koska huomenna menen sen ostamaan ja lopullinen tulos saadaan sitten varmemmin selville =)
 
Pahoittelut Simppu menkoista :hug: Toivottavasti uusi kierros toisi plussan! :heart: :flower:
Kesäheinä:Sanoisin, että liian aikaista vielä, saattaa muuttua hyvin vielä plussaksi, toivoa ei ole menetetty! :hug: :flower:
Belladonna: Hyvä, saat jännäillä rauhassa vielä, kun et päässyt testiä ostamaan!

Heippa taas! :heart: :wave: :D
 
Sunnuntai 21.9.2008


Belladonna...............27/25-31........yk2.......pikku kakkonen
RvaPikkumyy...........26/32.............yk1......1.yht,km2/08,tm8/08 Minttu84...................24/27.............yk1.......pikku kakkonen
Tuulia79...................24/32............yk9........toinen Talvis.................29/30..........yk1.......(yht yk5)ensimmäinen lapsi
Kesäheinä07............25/27-28.......yk1......toinen
Minezza....................?....................?..........?
anniette...................26/27-29.......yk2......pikku kakkonen




Testipäivät:

Ma22.9:Belladonna
Ti23.9:
Ke24.9:
To25.9:anniette
Pe26.9:Kesäheinä07
La27.9:
Su28.9:

Haamuilijat: :heart:


Nyytin odotusreissulle lähtevät :heart: :heart: :heart:
1.
2.
3.
4.


Seuraavaan kiertoon lähteneet: :hug:
Selis
simppu82

 
Sain eilen illalla haamun ja yöllä vielä uudelleen toiseen testiin....mutta ei laiteta edes haamuilijoihin, koska tuo tm takana..ja jos kuitenkin menkat alkaa..
Tulee niitä herkempiä testejä 10 vahvuudella alkuviikolla, niin sitten helpompaa , varmempaa.....Huonoa oloahan minulla on ollut kauan , mutta kun sairastan samaan aikaan, ei tiedä, mikä johtuu mistäkin!?


Ihanaa päivää kaikille ja paljon Onnea plussausviikkoomme!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Mä tein tänä aamuna vielä testin kun tuo mies oli käynyt ostamassa ( on siis ihan täpinöissään hänkin). Mutta juu siihen ei tullut kun sellainen haalea haalea juttu joka voi yhtälailla olla tuo viivanpaikka.

Eli kai mä sitten tuon kuvan haamun kuvittelin päässäni ja se on vaan joku suttu.

Poista donna mut sieltä haamuilijoista takaisin jännäilijöihin josta on helpompi lentää uuteen kiertoon.

 
Rouva Pikkumyy : Ihanaa!! onnittelut haamusta :heart:

anniette : Toivotaa että se viiva vielä siitä vahvistuu, kuhan kiertopäiviä tulee lisää :)

Belladonna : Jokos oot käyny testin hakemassa?? ;)

Minezza : Tervetuloa mukaan!! Jokos siellä on testi tehtynä?

Ite tekis kans ihan hirveesti mieli testata jo :D Mut yritän malttaa tonne keskiviikko aamulle.. nyt on tullu tota ällötys oloa lisää ja sit nippailuja alamasulle.. mut tissit edelleen normaalit :attn:

Plussa onnea kaikille :heart:
 

Yhteistyössä