+++Plussarikas viikko 39+++

Onnittelut jellonalle!!


Tämä kuumeilija menetti hermonsa niiden haamujen takia ja teki uudemman testin tai jopa 2 , mutta vain viivanpaikkoja, ...joten jään odottelemaan menkkoja ja uutta kiertoa..olipa kivat raskausoireet, ilman raskautta, niistä kyllä tykkäsin!! :LOL:


Lämmöt edelleen ylhäällä ja samoja tuntemuksia..lähden pitkälle sauvakävelylenkille, jos se vaikka se tättähäärä minut löytäisi, niin pääsisi uudelleen siihen ihanaan peuhunnan makuun ,kun menkat on loppu!! :heart: :D Tiedätte,,varmaan mitä tarkoitan!


Paljon Plussia edelleen toivotan tähän viikkopinoon ja käyn toki kertomassa kuulumisiani teille!


Rouva Pikkumyy :heart: :wave:

Sama haave edelleenkin: :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
clearbluella ja sillä babyplussan liuskatestillä, mitä jotkut sanoivat kyllä huonoksi, mutta siihen se viiva tuli paremmin..
Mähän testasin silloin yks päivä apteekin onnitestillä päivällä selvän haamun ja toisen onnitestin seuraavana päivänä,mihin tuli haamu,mut siinä ei ollut enää väriä...
Sitten taas :whistle: seuraavana päivänä ostin clearbluen testin,jolla tuli selvä plussa :heart:
Joten sinuna en menettäisi vielä todellakaan toivoa,kun sullekkin on niitä haamuja tullut =) :hug:
 
Tänä aamuna lämmöt 36,7 eli kahdella laskeneet eilisestä ja kohta härättyäni ne menkat sitten alkoivatkin! :'( Ei tullu yllärinä mutta veti mielen entistä matalammaksi. :snotty: Huimaus jatkuu edelleen joten ei se minun kohdallani raskausoire ole mutta jotain muuta sitten... :x
Itse olen edelleen sitä mieltä että kyllä se nainen tietää milloin raskaana on ilman testiäkin (ainakin itsellä on tämä toiminut) joten luottakaa vaan jännäilijät oloihinne =)

Plussailuonnea muille edelleen ja onnellista odotusta jatkossa! :wave:
 
No katsellaan tosiaan, mihin suuntaan mennään! Kiitos Belladonna! :heart: :flower:
Kesäheinä pahoittelut alkaneista menkoista! :hug:
Kävelin 8km tunnissa , syke 129 , eli korkea..valkovuotoa saldona;=)) Ei tättähäärää! :headwall:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Lämpö nyt kun heräsin 37,12 :heart: ja tissit vaan edelleen tuntuu kasvavan ja 1 juttu aina ennen menkkoja minun tekee hirmusti karkkia mieli tai syödä koko ajan, tällä hetkellä ei sellaista havaittavissa!!

Mitä muita oireita nyt raskautuneilla on kuin tuo valkovuoto??

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Rouva myy,jos saanen sinua siten kutsua =)
Oireet on ne samat: valkkaria välillä valuu enemmän kuin laki sallii, vatsan sellanen jännitystila, pieniä nippailuja aina silloin tällöin ja juilimista vaihtelevissa paikoissa, munasarjoissa, ylävatsa, alavatsa jne kai se kohtu valmistautuu urakkaan :heart:
Mä niin toivon että sä tulet tonne odotuspuolelle,tosi suuri pettymys se mulle suoraan sanottuna olis jos et tulis,ihan oikeasti :snotty:
 
Jellona84 : Onnea!! Kyllähän siinä vaa viiva näkyi :heart:

Rouva Pikkumyy : Toivotaa, että sielläkin oltaisiin raskaana ja viiva tuli näkyviin.. siullahan nyt on vielä menkoihinki muutama päivä aikaa, joten älä nyt vielä toivoa menetä ;)

Kesäheinä07 : Pahoittelut menkoista :hug: Ja plussa onnea uuteen kiertoon :heart:

Belladonna : Mihinkäs asti ekan neuvolaaika meni?

Täällä myös valkovuotoa tulee ihan hirveesti.. äsken olin jo ihan varma et nyt se vuoto sitte alko, mut valkkaria se vaan oli :D
 
Senkin meinasin ilmoittaa että mun toinen nikki on bad virgin ja pitkän harkinnan jälkeen otan sen sitten tuolla odotus puolella käyttöön kunnes ollaan tämäkin pino saatu päätökseen, että kaikki tietävät kuka olen ja Rouva Myynkin kanssa haluan jatkossakin pitää yhteyttä,kävi miten kävi :heart:
 
J84
Iltaa kaikille. Päivä on mennyt virnuillessa ja sekaisissa tunnelmissa :D Isäntä ei tiedä vielä, kun on töissä, mut ehkä tos seiskan jälkeen hänkin jo tietää plussasta..jännittää :p Laskureilla laskin, että LA olisi 30.5.09-5.6.09 välissä. Hurjaa :D Kaikille Suuret Kiitokset Onnitteluista :heart:
 
Heissan , elossa ollaan ja ilman tättähäärää!!

Lämmöt edelleen yli 37, jota suuresti ihmettelen ja rintoja kuumottaa , turvottaa ja vaikka mitä! Alavatsalla myös tuntemuksia, mutta ei menkkasellaisia!!

Olenpahan sitten kävellyt tänään yht 12 km , ajattelin, että tättähäärä sitten ainakin saa tai ei sa minua kiinni, mutta kuivilla ollaankin edellenkin!!


Yritän nyt vain suosiolla odotella ;=)


Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
J84
Rouva Pikkumyy Mulla oli kans tosiaan noi lämmöt korkeella...tänä aamuna oli jopa 37.3. Mut viime yönä, kun heräsin pojan takia niin noustessa repäs ekan kerran kunnolla ja siitä aattelin et mitäs jos kokeilenkin testaamista, et voisko olla, et raskaus ois alkanu. Valkkaria ei viä lorota, enkä hyppää veskissä normaalia enempää mut väsymystä on ollu poikkeavan paljon...laitoin ne ennen tätä aamua huonosti nukuttujen öiden piikkiin.

Talvis Kiitos kiitos :heart: Tää oli mieletön yllätys mullekkin, koska odotin toiveilevani todella pitkään ennen kuin napsahtaa. En kerenny ressaan viä kunnolla ja heiluteltiinkin peittoja omaan tahtiin. Ukolla on näköjään hyvät simpat varastossa :p
 

Yhteistyössä