Viikko 43 plussaajat

Huomena siis kaikille! :heart:
minun aamuni meni 6:sta alkaen näissä merkeissä: :D

Ja nyt päivitysten kanssa;)

Voitte ilmoitella testauspäiviä, niin voipi laittaa tuonne, jos siis tiedätte?Minun testauksista ei yhtään tiedä, kun viime kierrossa sattui silleen, että sain turhia haamuja, niin en ole innokas testaamaan ollenkaan! :headwall: :saint:

PigletKuvaamasi kipua minulla oli viime vuonna marraskuun jouluaterialla töissä ja se tiesi minulle raskautestiin plussaa, toivottavasti niin sinullekkin! :heart:

Plussaonnea nyt jokaiselle, jänittääkös , kuinka käy?? Minua pikkasen, mutta olen nin tottunut tähän kun yli vuoden olen joko ollut en raskaana, tai sitten kahteen otteeseen raskaana, mutta vauvaa vaan ei näy vielä, mutta uskon, onneen edelleenkin! :heart:

Oma napa: kalan haju teki niin pahaa aamulla, kun meille oli jäänyt vahingossa ne roippeet roskikseen eilen illalla, ihan yökötytti, mies sai kiiukttaa pussin heti roskiin!! :headwall: Alavatsalla tuntuu, joitain tuntemuksia, mutta uskon niiden johtuvan lugeista. Ja ovistestissä edelleen väriä, kontrollin vieressä, eipä se taida siitä mihinkään hävitä. No minun oireeni ovat niin kytköksissä lugejen aiheuttamiin, että eipä tässä kummempia;=)

Lähden kävelemään , vaikka taitaa sataa vettä, mutta kunnon varusteissa selviää ja sauvat mukaan tietenkin ja kuntosalijutut päälle! :heart: :D

Tulkaahan kertomaan joatin ajatuksianne!! :flower:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Tervetuloa mukaan Ida7 :hug: :flower: Ja plussaOnnea sinullekkin!!


Juu, ensi viikko on meidän kaikkien Plussausviikko, se olisi niin hienoa!


Nyt hetkeksi lepäämään kävelyreissun ja saityöskentelyn jälkeen!


Heissan taas! :heart: :wave:

 
Moikka! Minäkin taidan kuitenkin nyt kirjautua ja liittyä joukkoon =) Rva Pikkumyyn kanssa pinoiltiin edellisessä viikon 39 pinossa ja vaikka vannoin ja vakuutin etten enää pinoidu enkä edes katsele tätä palstaa niin täällä sitä ollaan |O

Yritän hillitä tätä palstailua ja samalla rentoutua yrityksen kanssa joten mua ei (välttämättä) kovin usein näy mutta mutta... :whistle: :saint:

Mulla siis tänään kp 22 / 27-29 ja yk2, toinen on toiveissa. Enää en ostele testejä valmiiksi enkä testaa ennenkuin menkat on todellakin myöhässä joten testilistaan mua ei kannata laittaa, testailu menee viikon 44 puolelle jos tarvista...

Tässä kierrossa en enää mittaile lämpöjä enkä muutakaan mut oviksen tikuttelin ja kp 13-14 se oli plussa. Kp 14 oli myös koko päivän järkyttävä vatsakipu oikealla puolella, ikinä ennen ei oo mitään oireita ollu. :eek: Olen tosin ihan varma ettei tällä kerralla tärppää koska pupuiltiin vain kerran ovis-viikon aikana, muuten ollu hiljaista koko kierron ajan sillä saralla kun molemmat vuorotellen reissussa :whistle:

Ja toiseksi mulla taas sama inhottava PMS-oire tekee tuloaan, nimittäin rintojen turvotus ja kovuus joten olen 100 % varma ettei tärppiä taaskaan tullut. Siitä tiesin viime kierrossakin ettei onnistunut kun tissit muuttuivat koviksi jo viikkoa ennen menkkojen alkua :(

Mutta tärppionnea ja jännäillään yhdessä :wave:
 
Noista testauspäivistä: mulla olis tarkoitus testailla vasta vkon 44 alussa mikäli menkat ei ala viikonloppuna, mutta itseni tuntien testailu alkaa ehkä jo viikonloppuna :whistle:

Mulle on kanssa Pikkumyy noi sun viime kierron haamut jääneet kummittelemaan mieleen, jotan ei sen takia haluis testailla hirveen aikasin... ja eikös noi ihan alun keskenmenot, jotka tapahtuu jo ennen menkkoja tai kun menkat on pari päivää myöhässä, ole tosi yleisiä :( Voisko monilla noi vahvistumatta jäävät haamut johtua siitä.
 
Huh, nukuin kauan;=)) Minulla lämmöt ainakin korkealla, kun niin palelsi nukkuessani, herätessä oli 37,2 astetta, kipeä en ole kylläkään;=)) :xmas:

Kesäheinä07: tervetuloa vaan mukaan pinoon, eihän taritsekkaan kirjoitella usein, kirjoittaa silloin kun siltä itsestä tuntuu! :heart: ja lisäyksenä vielä, kyllä ne rinnat monella muuttuu kovemmiksi tai jotenkin, vaikka plussaa napsahtaakin! :heart: :D *pidän peukkuja joka tapauksessa myös sinulle* Ps minulla on muuten kaapissa ainakin 5 raskaustestiä, mutta saahan niitä ola *hymy*

Annemaarit: Mä jotenkin uskon, etten ollut edes raskaana ollenkaan vaikka haamuilin viime kierrossa, koska se tuulimunaraskaus ilm kummitteli minun testeissäni ja mä en osaa tehdä sitä clearbluen hienoa testiä, jos joskus raskaudun teen sen rv 8 silloin varmaan osaan senkin kanssa toimia!! :headwall: :LOL: Eli ollaan rohkeina vaan, minä mielessäni ajattelin , että testaan isäinpvnä, mutta se onkin niin kaukana, että sitä ennen tarvitsee uskaltaa testailla ,huih!! No siihen on vielä aikaa, nyt vaan kuullostellaan itseämme :LOL:

heippa taas! :wave:
 
Heippa tänään taasen alamasulla on tuntemuksia, vähän niinku nipistelee mutta ei mitään niin kauheaa kipua kuitenkaan ole kuin eilen. Ei tässä kai voi muutakuin odotella ja pohtia. Ensi viikon perjantaina olisi määrä alkaa. Töihinkin palailen taas välillä.
 
Täällä samanlaisia tuntemuksia kuin sulla Kesäheinä07! Täällä samoin yk 2, ja justiinsa sama kierto kuin sulla, 27-29, tosin nyt itsellä kp 23, kun sulla oli kp 22. Samoihin aikoihin oli myös ovis kp 13-14, tosin se hyödynnettiin hyvin. Silti ei ole mitään fiiliksiä sinne suuntaan että olisi tärpännyt! PMS pamahti jälleen paikalle tasan viikkoa ennen tätiä, eli eilen :ashamed: Turvottaa, paleltaa, huimaa ja vihloo muniksissa ja häpyluussa. Jos kuitenkin kävisi niin, ettei täti tulisi ajallaan, aion pantata testin tekoa samoin kuin Rouva Pikkumyy , isäinpäivään asti :D Silloin olisi tosin täti myöhässä jo 2vk ja 4 pv että saas nyt nähdä, hah! Kunpa vaan sais sen plussan mahdollisimman pian :ashamed:
 
Toivottavasti Piglet sun mahakipuilu tietää hyvää!

Lähenee hiljalleen tuo oikea vko, vaan ei ole erityisemmin raskautunut fiilis. Tosin eihän mulla ole siitä olotilasta kokemustakaan, vaan kai sitä jotenkin odottaa, että olisi jotenkin edes erilainen olo. Rintoja kyllä yhä kivistää, varsinkin toista, mutta se tosiaan on ajoittain ihan normaalia. Vaikka on vasta yk2 menossa ostin jo viime kierrosta netistä testejä kaappiin, kun arvasin että niitä tulee kuitenkin tehtyä ..enkä ollut kovin väärässä, kaksi on käytetty jo :) Ei sitä malttamattomana malta vain jäädä odottelemaan. Miten naiset on ennen kestäneet housuissaan, kun testata ei ole voinut kuin vasta reilusti välistä jäävän kierron alkamisen jälkeen?!!
 
Huomenet kaikille!
en tiedä tohtiiiko sitä asiaa mainita,kun täällä monella on vakavampia murheita.Eli pitempää yritystä ja ym ongelmia asian suhteen.
Eilen kerkesin kehuun,että on vilkasta ja sit eilen en saanutkaan. :( Minusta vaan ei ole saa tulla,jos on tullakseen :/ Kyllähän sitä tulee kalenteria seurattua,koska mahollisesti ovis olis.Mahtaako nuo alkuviikon simpat säilyä,jos päivä olikin eilen?
Jos saa udella miten teillä kestää pää,joilla yritystä on pitempään?
Nyt aamupalalle lapsukaiset nukkuu,joten saan kupillisen kuumaa juoda rauhassa.
 

tänä aamuna tein jälleen huvikseni ovistestin ja tänään siis jo kp 21 ja ovis oli viime perjantaina sillä digitaalisella mitaten;=) Miten muilla , leikkiikö joku muu tikuilla vielä oviksen jälkeenkin ? ;=) Siis tämä tämän kierron juttuja nyt *hymy*
ÄitiKengu, niin se on totta, ellen tee ovistestejä käytän kyllä ovislaskuria, että tiedän , suunnilleen milloin parhaat ajat ovat. :heart:
eli esim tätä:http://www.helistin.fi/?page=7197765,
tässä myös tietoa:http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html
ja tällä olen parhaiten nähnyt omat hedelmällisemmät päiväni: http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php suosittelen siis!;=)

Miten pää kestää gallubbiin?? No keväälle ennen vauvamme laskettua syntymäpäivää, siis noin toukokuussa olin masentunut, koska uusi raskaus ei ollut alkanut, elokuussa olisi ollut laskettu aika, mutta onnekseni plussasin heinäkuussa, se paransi olotilani täysin, tosin se eitten oli tuulimunaraskaus, mutta nyt olen positiivisella mielellä haaveilussa;=) :heart:

Simpat voivat elää 5 vuotokautta, jos hyväkuntoisia, eli onnea edelleen! :flower:

ihanaa aamua kaikille!!



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 




Yaana................ Kp 26/28-29 ja yk2,esikoinen toiveissa
Hömpykkä..........kp26/28-29..............yk3, esikoista toivotaan
Ida7..................kp 24/27-29 ja yk 2, esikoinen toiveissa
Kesäheinä07.....kp 23 / 27-29 ja yk2, toinen on toiveissa
Piglet.................kp 22/29 .......yk11(km10/07 ) ,esikoinen toiveissa
Rva Pikkumyy.....kp 21/28-30..yk 2, km 2/08,tm8/08
Minni-07.............kp20/28.......yk3.
HaLPe................kp 18/ 25 yk 9 esikoinen
Äiti-Kengu .........kp 16/25......yk?..5.s toiveissa
Annemaarit........kp 16/24-28,..yk?

Yaana



HaLPe

HaLPe

HaLPe



Äiti-Kengu










 
Mä olen myös tässä kierrossa tehnyt noita ovistestejä vielä alkuviikosta tikuttamani ovisplussan jälkeen. Koska touhu mulle uutta, haluan nähdä miten noi testit mulla toimii ja tuleeko vaan yksi kunnon ovisplussa ja voiko siihen menkkojen alkamisen perusteella luottaa.
Lisäksi kun kierron pituus sen verran vaihtelee ettei noista ovislaskureista ole kauheesti hyötyä ja ovistakaan en läheskään joka kierrossa tunne.
Oviksen jälkeen tasaisesti haalennut tuo viiva, jotain samaa luokkaa tai hieman haaleampi eilen kun tossa sun kuvassa Pikkumyy.
 
Voih..mä oon kyl Rva pikkumyyn tarinaa seuraillu pitemmän aikaa ja suuren suuri :hug: hänelle, kui hyvin on sen kaiken jaksanu! p.s.mä myös käytän sitä vehnänalkioöljyä :D

Äitikengu se on välillä raastavaa ja niin katkeraa, ku ei tärppää, välillä taas perempi mieli:) viimeks ku täti tuli kaheksannen kerran ja olin saanu irrotukseen Pregnylin avuks, ni mä itkin monta päivää vuolaasti ja sit olo oli paljon parempi..tein sellasen kirjan mihin kirjaan tuntojani..:) nyt innoissaan odotan, et pääsen taas testaamaan:)

Annemaarit mä tykkään laskee vau.fi:n laskurilla
 
Kiitos Pikkumyy =) Käytin tuota metkun laskuria ja sen mukaan 9-14.10 hedelmällisiä päiviä.Kovia olet kokenut ja hyvin jaksat tsempata ittees.Tärppi onne sullekkin rutkasti.
Niin kuin teille muillekkin
:flower:
Nyt jatkaan leipomuksia,pidän pienimuotiset pirskeet huomenna.
 
Heipsan kaikille :wave: ja mukavaa perjantai-päivää sekä alkavaa viikonloppua :D

Me lähdetään onneksi mökille niin en pääse tänne kurkkimaan enkä ehkä ajattele koko vauva-asiaa taas hetkeen :whistle:

"Kiva" kuulla, että jollakin muullakin samanlaisia pms-oireita kuin mulla Ida7! Mulla ne vaihtelee niin että joinakin kuukausina ei ole mitään oireita ja nyt taas viimeisen 1/2 vuotta on ollu ihan järkyttäviä aina nämä menkkoja edeltäneet viikot :x

PMS:sta puheenollen, tietääkö kukaan mistä ne oireet johtuvat? Siis rintojen turvotus ja kovuus yms. tyypilliset oireet. Minkä hormonin lasku tai nousu ne aiheuttaa? Mietin vaan tässä, että jos hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy vasta viikko oviksesta ja PMS-oireet kuitenkin jo viikkoa ennen tätiä alkavat niin mitä ihmettä tuolla kropassa oikein tapahtuu... Siis yleisesti ajatellen, voikohan PMS-oireet tulla ollenkaan jos kiinnittyminen on tapahtunut? :eek:

Mä myös tikutan aina pari päivää vielä ovis-plussan jälkeen ja kyllä ne tikut on heti negoiksi muuttuneet plussan jälkeen, mutta en ole kyllä näin myöhäisillä kp:llä tikuttanu ikinä enää... Taidampa kohta kokeilla, yks mammaksin puikkotesti vielä jäljellä kaapissa :whistle: =)
 
Heissan taas kaikille! :heart:

meillä oli sähkökatko 10-12 aikaan, eli kun oli auto käytössä, oli pakko mennä pimeyttä karkuun shoppilemaan;=) Yhden neuletakin ja paidan ostin itselle ja kuopuspojalle pitkät akuankka kalsarit ja miehelle myös mutta eri akuankka hahmo niissä;=))

No minula myös pointtina tällä kerralla noissa ovistestailuissa, näyttävätkö ne raskauden , talvella kun raskauduin tein tälleen tästä pvstä lähtien ja se tummeni koko ajan ja raskaustestiin sain sitten plussan jo kp26 :heart:
Mutta silloin pitää tasaisesti eurata testejä ja niiden vahvistumista, koska muutein ne ei näytä raskautta, jos viivat ei ole tasavahvat;=99 eli en testaa rtestillä, mutta leikin ovistesteillä, huvinsa kullakin!!! :heart: :LOL:

Minulla olleet ennen ihan mahdottomat pms oireet kiukkua, ja siivoushulluutta, nyt saattaa olla silleen , että jos menkat tulossa, suutun jostain ihan mitättömästä asiasta miehelle päivää ennekuin alkavat ja siitä oikeastaan tiedänkin niiden alkavan!;=9 No toivotaan, ettei nyt tässä kierrossa ala ollenkaan , olisin ihan valmis 9 kuukauden odotukseen! :heart: :saint:

Niin niistä Lugeista joita käytän, minulla oli niitä 200mg enää ensi keskiviikkoon asti, niin ajattelin, että kun reseptissä jäljellä vielä 1 paketti haen sen, ensin odotin apteekissa 20min ja kun oli minun vuoroni, ystävällinen farmaseutti sanoi : voi nämä ovat ihan kokonaan loppu varastoista!! :headwall: Johon minä, että saanko vaihdettua reseptin 100 mg, no siien hän, no riippuu kuka määrännyt ja mistä! :headwall: Onnekseni ne on väestöliiton gynen minulle määrämiä, heillä oli sopimus, että saavat vaihtaa ne 100mg väestöliiton puolesta, huh sain siis niitä :saint: :heart: Onni matkassa mukana! :saint:

Kaikille kovasti plussaOnnea, tehdään ennätysten Plussa aalto!! :heart: :saint:

HaLpe: Onnittelut hyvästä valinnasta, siis kylmäpuristetun vehnäalkioöljyn valinnasta! :flower:

Suosittelen kyllä muillekkin!! :heart:

Heissan!! :wave: :xmas:



 
Oletko rva Pikkumyy testaillut muissa kierroissa ovis-testeillä, paitsi silloin kun tärppäs?
Mä käytin juurin äsken kaapissa lojuneen ovis-testin ja heikko testi-viiva siihenkin tuli. Mutta olen kyllä lukenut useastikkin että ovis-tikku näyttää myös alkavat menkat... :|
Toivottavasti näyttäis sun kohdalla kuitenkin lähestyvän plussan eikä tätiä :heart:

Tuli vielä mieleen noista PMS-oireista että minullakin ne pahenee aivan hirmusti kierron loppua kohti ja 2 päivää ennen tätiä on jo täysi riita pystyssä miehen kanssa ja hermo tosi tiukalla |O :whistle: Siitä tietääkin aina koko perhe että kohta on taas "se aika kuusta" :ashamed: :whistle:
 
Mulla kans on yleensä PMS-oireina mm. oksettava olo ja rintojen turpoaminen/kipeytyminen. Lisäks on selkä kipeenä aika usein. Nyt on ällötys kyllä pysyny poissa mutta rinnat on tuttuun tapaan paisuneet ja aristavat. Ja selkäkin on vähän kipee - mutta se kyllä saattaa johtua eilisestä rankasta power-tunnista...hehe. Eli en nyt vois sanoa että mulla ois edelleenkään oireita puoleen tai toiseen. Tai jos oikeen kuvittelee, niin alamahaa kyllä nippailee välillä vasemmalta puolelta ;) Sekin voi kyllä enteillä kuukautisia.

Mää en uskalla enää puhua mitään testipäivistä, oon niin varma siitä että menkat alkaa maanantaina tai viimeistään tiistaina. Pitäis kai sen nyt joltain tuntua jos on raskaana! Oikeestaan oon jo henkisesti valmistautunu pettymykseen. Toki toivo elää...kyllä tää piinailu vaan onkin piinaavaa ;)
 
Heissan kaikille! :heart: :flower:

Niin viime kierrossa tuulimunan jälkeen kokeilin siinä lopussa ovistestiä, mutta ei siihen väriä tullut :|

Joissakin kierroissa ennenkin kokeillut, mutta nyt tälläinen , missä reilusti väriä, eli toiveet pikkaisen nousseet.

Oireet : rinnat sisältä päin turvoksissa, ei niin kipeät, mutta turpeat, alavatsanippailuja välillä, sellaisia minulla ei ole menkkojen aikaan ja olo on seesteinen! :xmas:

Eli vaan odottelua ja ovistesteillä leikkimistä;=)) :heart:


Ihanat illanjatkot kaikille! :heart: :flower:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:



 




Yaana................ Kp 27/28-29 ja yk2,esikoinen toiveissa
Hömpykkä..........kp27/28-29..............yk3, esikoista toivotaan
Ida7..................kp 25/27-29 ja yk 2, esikoinen toiveissa
Kesäheinä07.....kp 24 / 27-29 ja yk2, toinen on toiveissa
Piglet.................kp 23/29 .......yk11(km10/07 ) ,esikoinen toiveissa
Rva Pikkumyy.....kp 22/28-30..yk 2, km 2/08,tm8/08
Minni-07.............kp21/28.......yk3.
HaLPe................kp 19/ 25 yk 9 esikoinen
Äiti-Kengu .........kp 17/25......yk?..5.s toiveissa
Annemaarit........kp 17/24-28,..yk?

Yaana



HaLPe

HaLPe

HaLPe



Äiti-Kengu










 
Yömyöhäinen tervehdys, miehen laitoin jo nukkumaan rankan työviikon jälkeen! :heart: :xmas:

Nyt alkaa sitten jännät paikat jo Yaanalla, Hömpykällä ja ihan pian jo Ida7:lläkin, taitanee jännittää? Onnea teille , ettei täti löydä teitä ja Plussaa pärähtäisi johonkin testiin, kuka testaa ovistestillä raskautta tai kuka suoraan raskaustestillä, pian toivottavasti saamme viikkomme ensimmisen Plussan!! :heart:

Nyt koko pinon naisille kovasti tsemppiä Plussausten suhteen..Ihan pian alkaa meidän viikkomme!

Kauniita Plussankuva unia jokaiselle! :heart:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 

Yhteistyössä