<3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3






Kesäkuun 30. päivä
-Piiku83...kolmas...tyttö01/06...poika10/07...OYS

Heinäkuun 1. päivä
-katta2...26v...kolmas...lapsi02/05...lapsi04/08...PKKS
-Cassy...25v...toinen(tyttöolo)...tyttö09/07...VKS
-illuusia...toinen...KHKS
-Elisa...toinen...Kät/H
-iiris-77...ensimmäinen...TYKS

Heinäkuun 2. päivä
-uc1...29v...ensimmäinen...JS
-nannuz...19v...ensimmäinen...K-SKS

Heinäkuun 3. päivä
-Sompa...ensimmäinen
-Siiseli81...viides...poika01...poika03...pojat06

Heinäkuun 4. päivä
-Kata78...kolmas...lapsi5v...lapsi3v...
-Piku81...28v...toinen...poika01/08...OYS
-ripsatti...viides...tyttö00...tyttö02...poika03...tyttö07...L-PKS
-Puddin...toinen(1.yhteinen)...lapsi8v

Heinäkuun 5. päivä
-linneaborealis...kolmas...poika02/02...poika01/05
-witchi...27v...toinen(miehelle 3.)...poika06...TYKS
-joannah...26v...kolmas...poika02/03...poika07/04...Nkl/JS

Heinäkuun 6. päivä
-johnu83...ensimmäinen...TAYS
-ladymama...neljäs(miehelle 3.)...lapsi97...lapsi03...lapsi06...HYS
-Emppu85...23v...ensimmäinen

Heinäkuun 7. päivä
-Kolmasko...kolmas...TAYS
-merlin...30v...toinen...tyttö02...TYKS
-MammaMaraKisu...23v...toinen...tyttö01/04...SatKS
-tessak...34v...ensimmäinen...NKL
-katja-81...kolmas...tyttö05/05...poika03/07...SatKS
-Inkalilla...29v...kuudes(1.yhteinen)...lapsi11v...lapsi8v...lapsi6v
...lapsi5v...lapsi2v

Heinäkuun 8. päivä
-Vappupekoni...kolmas...lapsi04...lapsi06...OYS
-Skorppan...ensimmäinen...TYKS

Heinäkuun 9. päivä
-Äiti-Kengu...35v...viides(3.yhteinen) ...lapsi01/06...lapsi06/98...lapsi08/05...lapsi01/07...VAS
-mievaa...21v...toinen...poika 01/08...
-jedvenna...18v...ensimmäinen
-sedrik...toinen

Heinäkuun 10. päivä
-uusiomami-77...31v...kolmas...tyttö97...tyttö99...PKKS
-Tuuliina84...24v...toinen(tyttöolo)...lapsi05/04...K-SKS
-jouvauva...29v...toinen...poika12/07

Heinäkuun 11. päivä
-Käärme...kolmas...lapsi04...lapsi06...KYS
-Aava-...ensimmäinen...TYKS
-Jousku...23v...ensimmäinen...EKKS

Heinäkuun 12. päivä
-Viuvauvou...toinen
-Daria79...30v...kolmas...poika01/01...poika11/02...LKS
-Mureena...31v...toinen(tyttöolo)...lapsi96...KHKS
-Neitokeiju...29v...kolmas...poika10/02...poika12/04

Heinäkuun 13. päivä
-kukkaiskeiju...23v...ensimmäinen...K-SKS
-Hemu1...ensimmäinen...PKKS?
-DJ Mussukka...28v...toinen...tyttö12/07...LS

Heinäkuun 14. päivä
-Mansku72...toinen...lapsi1v...K-HKS

Heinäkuun 15. päivä
-Tiara...ensimmäinen...K-HKS
-Rosaruusu...36v...neljäs...poika06/97...poika02/99...tyttö03/07
...enkelipoika05/08(rv28+3)...HYS
-Sussoo...kolmas
-päärynärouva...28v...kolmas...tyttö08/04...poika02/05...K-SKS
-toivova-84...24v...ensimmäinen...Kät
-MiNiA...33v...kolmas...poika05/05...poika03/07...SAS

Heinäkuun 16. päivä
-fillari...ensimmäinen
-mamarosa...kolmas...ulkomailla

Heinäkuun 17. päivä
-Terppa78...30v...ensimmäinen...TAYS
-riepuriia...34v...kolmas...SAS

Heinäkuun 18. päivä
-LEAL...toinen...tyttö07...SatKS
-haidi1...toinen...poika06
-Pömpelipötsi...toinen...tyttö07/04...K-SKS
-pinkeärouva...toinen...tyttö09/07...TYKS

Heinäkuun 19. päivä
-coo...31v...ensimmäinen...
KiiwiKoala...39v...kolmas...PS

Heinäkuun 20. päivä
-Jekkuli...ensimmäinen
-NanMam...26v...toinen...poika1v2kk
-Tinnaa...ensimmäinen...PKKS
-katka86...ensimmäinen...SAS
-pilvilinna...29v...esikoinen...NKL
-Jouska...28v...ensimmäinen...SatKS
-babjuska...26v...neljäs...tyttö08/00...tyttö01/04
...tyttö08/05
-kata-74...ensimmäinen...TYKS
-Nuutti79...ensimmäinen(tyttöolo)...TAYS

Heinäkuun 21. päivä
-Oprah...toinen...poika12/06...KOS
-Kissansilmä...30v...kolmas...lapsi00...lapsi02...MKS
-MinsQ...27v...toinen...tyttö11/07...TAYS

Heinäkuun 22. päivä
-Heather...toinen

Heinäkuun 23. päivä
-wiivi84...24v...kolmas...poika10/04...tyttö06/08...LS

Heinäkuun 24. päivä
-Maaemo...ensimmäinen
-onnijuuli...24v...toinen...tyttö06...HYS
-ämpee...23v...toinen...tyttö06/08...SatKS

Heinäkuun 25. päivä
-Jinkywinky...25v...toinen...tyttö05...KYS
-Zira...neljäs

Heinäkuun 26. päivä
-mantelirusina...23v...toinen...poika07
-pikkumuksis...27v...toinen...poika05...OYS
-tavallinentanja...22v...ensimmäinen...KYS

Heinäkuun 27. päivä
-Nappa...27v...toinen...poika06/07...Kät/H

Heinäkuun 28. päivä

Heinäkuun 29. päivä
-Talviyö...ensimmäinen...OYS
-Kesäheinä07...toinen...tyttö12/05
-Mariia77...ensimmäinen(miehelle 2.)

Heinäkuun 30. päivä
-Annora...toinen...lapsi3v...SEKS
-stellina...ensimmäinen...TAYS
-Vaakkis82
-Hattarapilvi...22v...ensimmäinen...KYS

Heinäkuun 31. päivä
-meelaie...23v...toinen...poika04...
Elokuun 25. päivä
-Lilliputit-80...29v...esikoiset(tuplat)...SatKS








Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PK2S = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus

-------------
Vanha pino - HEINÄMASUT Helmikuussa:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1311165


Keskenmenon kokeneet:

Katalin :hug:
Pia87 :hug:
Indica :hug:
Nasu-85 :hug:
Nemu :hug:
Mamma Muu :hug:
Junnu :hug:
Happihyppy :hug:
Rouva Pikkumyy :hug:
Heinämassu :hug:
Kike79 :hug:
Meritähti :hug:
Leinikki :hug:
murppa86 :hug:
Hilmuska :hug:
mammaRoi :hug:
Murmelin :hug:
mymmyryy :hug:
äityli-84 :hug:




 
SusSoo
Minne se mun viesti täältä hävisi? :eek: |O No, kirjoitetaan sitten uusi :kieh:

Cassy :wave: kiitti uudesta pinosta!

(.) Omaan oloon ei mitään uutta. Vatsa paisuu... Kiloja tullut lomaviikolla, jotka varmaan pian karisee kun tuo perheessämme jylläävä vatsatauti iskee meikäläiseen :x
Ensi perjantaina on rakenneultra ja samalla kertaa meillä on käynti sairaalassa lääkärillä tämän mun riskiraskauden vuoksi.

t. Sussoo ja Suloinen 20+3 (viikotkin on poksunu tässä loman aikana!) :heart:
 
Maaliskuu se vaan koittaa!! Ihanaa kun on niin keväisiä ilmoja pihalla :D

Ja Cassylle kiitokset uudesta pinosta :flower: niin ja voisitko jossain vaiheessa vaihtaa nuo meijjän lapsosten iät kun hassusti oon ilmottanu, eli lapset synt. 02/05 ja 04/08, kiitos =)

Neuvolaan pääsee huomenna jutustelemaan ja kauhistelemaan mitä vaaka näyttää ;) ja vauvelin sydänääniä saa kuunnella :) kivaa!

Nyt meen tekeen pannaria kun vieraitakin on tulollaan , moikka ja aurinkoista sunnuntaita kaikille! :wave:

katta ja mörö rv 22+4
 
Sunnuntaita kaikille =)

Äsken kävin pienellä kävelyllä pitkästä aikaa.Tarvii kyllä alkaa pitää paremin huoli,että pääsee liikkumaan.Vielä kun pystyy.

Voidaan hyvin ja paksusti =)

äiti-kengu ja pikku-kengu 21+3
 
Päivitin! :wave: Mitäs mieltä ootte, pitäiskö mun päivitellä pinon ulkonäköäkin? Haluaisitteko uusia kuvia, vai onko nuo hyviä? Mä tykkään noista, mutta ehkä se on vähän tylsää kun on samat kuukaudesta toiseen..... Kertokaa te!

Nyt suihkuun, olin juuri salilla selkä-olkapäätreenissä ja päälle söin pizzan. :ashamed:

RV 22+4 :heart:
 
Mullekin vois päivittää noi poikien iät uudelleen eli 02/02 ja 01/05, kun molemmat ovat viettäneet synttäreitään eivätkä ole enää 6v. ja 3v. :eek: Mihin tää aika menee???

Lisäksi mun laskettuaika on neuvolakortissa 4.7. mutta päivä sinne tai tänne. Vitsaillaankin aina, että "jos vanhat merkit paikkansa pitää" juhannuksena voi olla tavallisesta poikkeavaa tekemistä eli molemmat lapset syntyneet enemmän tai vähemmä etuajassa. Enkä todellakaan jaksa uskoa, ett vauva pysyy mahassa heinäkuuhun saakka (katotaanpa vaan, niin joudun kärvistelemään yliaikaiseksi...Olis ihan oikein mulle!)

-Linnea ja Taavetti rv 22+1
 
Ihana, jo maaliskuu! Ja meidän "vauvan" 4-vee synttärit jo parin viikon päästä, apua! :whistle:

Eilen piti olla työvuoro, mutta iskipä sitten töihin lähtiessä migreeni näköhäiriöineen ja kaikkineen, joten se siitä töihin lähdöstä, kyllä ärsytti! No onneksi tänään ei ole enää koskenut yhtään päätä. Tässä vieraita ollut ja nyt pitäis laittaa ruokaa. Pojalla nyt kuumeeton päivä, pitää toivoa, ettei iltaa kohti nouse enää kuume, onhan tuo viikon kestänytkin kohta.

Mitähän sitä keksisi loppupäivälle, jotenkin tylsää... Ei voi uloskaan vielä mennä tuon pojan kanssa. Nyt ois energiaa vaikka mihin, on se niin ihanaa, kun ei väsy enää vaivaa!

Lähenpä laittaa ruokaa, ukkokin tulee kohta pilkiltä, liekö tullut saalista, epäilen... :whistle:

Pikkumuksis rv 19+0
 
Kiitos Cassy taas uudesta pinosta! :flower: Mun mielestä noi kuvat käy hyvin, mut jos joku haluaa vaihtelua ni siitä vaan.

Ja jos jossain vaihees ehit päivittää mein kaverin lasketuks ajaks 11.7., kun kaikki sitä mulle toitottaa. Kait se pitää uskoa.

Teillä kaikilla tuntuu menevän niin hyvin, et toivottavasti saisin noist teidän teksteistä jotain positiivista energiaa. Riitojen ja ultran jälkee on ollu mieli maassa, mut ehkä tää tästä jossain vaihees. Ainaki toivon niin ettei tästä mitää masista kehkeydy.

Aurinkoista maaliskuuta kaikille :hug:

- Jousku ja poitsuko 21+1
 
SusSoo
Mä oon myös vähän siinä uskossa, että tämä Suloinen syntyy kesäkuun puolella vähän niin kuin Linneaborealiskin epäili. Tosin meillä on la vasta heinäkuun puolivälissä. Eka syntyi sektiolla neljä päivää ennen laskettua aikaa ja toinen kaksi viikkoa etuajassa. Tämä mun kumpu on jo niin iso, että joku vois mun jo piankin jakautuvan :D Miehelle tosiaan oon jo hehkuttanut, että taitaapa sillekin tulla selvä juhannus :xmas: :saint:

Cassy :wave: mulle sopii vallan mainiosti noi kuvat. Eli no problem!
 
Hei vaan tännekin, uuteen pinoon! :)
Cassylle taas kiitokset päivityksistä! :flower:

Muutama on veikkaillut palleron syntyvän mah. jo kesäkuun puolella, mulla on myös pikkuisen sellainen tunne että meille saattais toinen kesäkuinen tulla. :D
Ja terkkari oli vähän samoilla linjoilla, on vähän sitä mieltä että tämä vauveli on kenties pikkuisen "vanhempi" kuin mitä on viikkoja, mut saa nähdä sitten. :)

Jousku, toivottavasti alkaa aurinko paistella sinnekin, vaikka on tässä raskaudessa tullut itsekin koettua kaikenlaisia tuntemuksia, ei ole aina helppoa. :hug:

Mulla on nyt sitten loma lopussa, mielelläni olisin kyllä jatkanut, nopsaan vierähti viikko! :eek:
No, kevättä kohti tässä mennään ja töitä olis enää jäljellä se reilu 2kk, täytyy ajatella positiivisesti vaan.

Nyt mua taas potkitaan napakasti, vissiin vauva on sitä mieltä että saa jorinat riittää tältä erää. :D

illuusia&pampula rv 22+4
 
Moikka :wave:

Kiitos Cassylle uudesta pinosta :flower:

Mulla huomenna rakenneultra, josko siellä varmistuis tuo laskettu aikakin.... :) Edes pieni viite sukupuolesta olisi kiva saada myös, mutta muistelen ettei sitä täälläpäin ( SAS ) kerrota.
Jos kaikki menee kuten edelliset odotukset ja synnytykset niin tämänkin masuasukin luulisi syntyvän kesäkuun puolella :)

Olo on kyllä jo nyt aika tukala ja norsumainen - mitä se sitten onkaan kesä-heinäkuussa :eek:

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :)

-MiNiA ja masu 20+5 ( 21+3)
 
heippa!
mun mielestä pinon kuvat on ihanat eikä niitä tarttis vaihtaa :) mitenkäs te jotka tunnette selkeästi liikkeet niin ootteko jo oppineet vauvan unirytmiä? oon välillä kytänny kellon kans et vauva nukkuu 3-4 tuntia ja sit alkaa myllertää vähäks aikaa ja sit taas rauhottuu. ootteko tuntenu vauvan hikkaa jo? ite en osaa oikei erottaa potkuja ja hikkaa toisistaan :D joten en hikast tiiä sitte :p
MiNiA: mullaki norsumainen olo! tuntuu et oisin kauheen iso ja pullee :D nii-in mitähän sillo kesä-heinäkuussa sitte :D vaaputaa ku pingviinit! toiv ei oo kauheesti tullu kiloja, neuvola on keskiviikkona. siellä täytellään äitiyspakkauspapereita ja mitataa ekan kerran sf-mitta :) tuun varmaa täältä sit kysyy teiltä noist mitoista sit lisää :)

hei oon miettiny et missä vaiheessa vauvan lopullinen silmien väri tulee? ku vastasyntyneillähän on ihan tumman siniset silmät aluks ni mis vaihees ne muuttuu sitte? :) eipä mulla muuta, vointeja ja hyvää maaliskuun alkua!

jedvenna ja poju 21+4
 
Ensiksi kiitokset Casylle uudesta pinosta =) Mielestäni nuo kuvat on kyllä niin ihania ja sopivia, ettei kyllä tarttis vaihtaa..

Täälläkin norsu olo :D olen miettinyt juurikin tuota, et entässit kesällä, jos nyt on jo tälläinen olo...No kaikki on suhteellista, eli voipi olla et kesän tullessä, olemme sitä mieltä ettei meillä aiemmin norsu olo ollutkaan.. :LOL:

En osaa kyllä tuosta hikasta sanoa, et en kyllä ainakaan vielä erota, paitti nyt kun rupesin miettimään niin kerran pohtiin, et oisko vaavilla hikka, kun niin tasaseen tahtiin napsahteli..mut en siis ole varman. Täällä kanssa jumputellaan aikalailla samanlaisen rytmin kanssa päivittäin ja tosiaan muutamia tunteja saattaa nukuskella putkeen :heart:

Niin ja tuosta silmien väristä, meidän pojalle oli kyllä syntyessään niin tummat silmäy et ei niistä kyllä ottanut selvää, et onko siniset vaiko ruskeat, ja kätilö synnärillä sanoikin, että monasti noin tummasilmäisistä tulee ruskee silmäisiä..ja niin tuli. Aluksi sit puolenvuoden tienoilla oli kyllä vihreen ruskeet, mutta nyt vuoden ikään mennessä on muuttunut ruskeammiksi..ehkä ihan kirkkaan loisteputkivalon alla voi erottaa hitusen vihertävää (minulla vihreenruskeet) ja olen kuullut tosiaan et yleensä vuoden ikään mennessä silmien väri on jo "pysyvä"

Muutenpa tänne ei muuta..mukavaa viikkoa kaikille, voikaa hyvin!!! :heart:

Piku ja Tintti 22+2
 
Jedvenna: aika hyvin tuon masukin rytmin jo tunnistaa.Silmien väristä kyselit esikoisella muuttui 6kk iässä ja nuorimmaisen on nyt vasta muuttumassa 2v.Näissä tapauksissa on vaihtunut ruskeeksi.Nuorimmaisella on vielä hieman sinertävää reunoilla,mutta ruskee muutoin.

Omassa olossa väsymystä.

Cassy kelpaa mulle näin,ei tarvi muutoksia tehä.

Nyt ruoka laittaan pöytään :wave:
 
Mä kun joskus valittelin, että töissä olo on ihan tuskaa, niin nyt on olo ollut pääasiassa loistava ja työmotivaatio on palannut takaisin, odotan oikein innolla aina työpäiviä.
Ehkä tuolla viikon talvilomalla, jonka pidin viikko sitten on osuutensa asiaan ja sain levätä kotona (vaikka tyttö olikin koko loman kuumeessa ja on vieläkin, kestänyt kohta 1½ viikkoa).

Mulla olis neuvola parin viikon päästä ja kelapaperit tarviis silloin täyttää.. Samaten kohtu mitataan ekan kerran silloin. Mitäs luulette, kumman pakkauksen heinäkuiset saavat? Mulle on ihan sama, ilmatteeksi kun saa.. =)

Mureena + papu 21+2
 
Moi :wave:

Kiva kun täällä on muitakin norsuja :D

Mä kävin tänään rakenneultrassa. Kaikki ok. Sukupuolta ei ultraaja lähtenyt veikkaamaan.
Tänään 20+6, sikiön koko vastaa viikkoja 21+5. Laskettu aika pysyy siis samana 15.7.09 :heart:
mutta tänne listoihin olen ilmoittanut väärin, eli Cassy voitko tuon päivittää - kiitos paljon :flower:

-MiNiA-
 
Täälläkin käytiin tänään rakenneultrassa ja lääkäri sanoi, että näyttää enemmän pojalta ku tytöltä. :xmas: mutta ei uskaltanut varmaks sanoo ku oli napanuoraa ja kättä edessä. Uskaltaiskohan tuota jo sinistä mennä ostelemaan... :D :whistle:

Mukavaa odotusta kaikille heinämassuille! :heart:

j & pikkunen 19+3
 
Eilen neuvola, josta Kela-paprut mukaan. Sydänäänet oli mukava kuulla :heart: Sf-mitta 19cm eli keskikäyrälle, kuten ennenkin.. Oma paino näillä viikoilla 400g vähempi ku viimeksi eli aika uskomattoman samanlailla menee, vaikka sitä tyttöä on nyt veikattukin.

Mutta jotekin oli apeat fiilarit koko eilisen päivän ja itkeä tihrustin siellä neuvolatätille, joka on kyllä mukava ja asiallinen. Olen tehnyt nimittäin tuosta painonnoususta itselleni peikon. Tiedän faktat eli mun lähtöpaino normaali, kaks aiempaa ei ole kasvanut todellakaan suureksi pikemminkin päinvastoin, verenpaineessa ei valittamista, alle 500g per vko nousu jne. Mut silti... Ketuttaa!!! Nyt olen vielä kyennyt liikkumaan, jota en aiemmissa raskauksissa ole voinut tehdä. Ehkäpä kuvittelin, että saisin hankittua niitä kiloja nyt vähemmän. :headwall: Kovasti terkka yritti lohdutella, mutta kun painon kans on aina pitänyt olla tarkka niin tätä tämä on... :'(

Noh, anteeksi tämä surku ja apeus!

Linnea&Taavetti rv 22+4

ps. täytin jo sairaalan esitietolomakkeen, johon nimetkin tuli sit valmiiksi mietittyä :p Saapa nähä pysyvätkö kauan samoina...
 
Heipsan! Viikot vaan vierähtävät ja maha paisuu :D Vielä ei ole käyriä mitattu mutta eiköhän ens neuvolassa sitten.

Onko kukaan täältä käynyt vielä 4d-ultrassa? Meidän kunnassa rakenne-ultra on omalla kustannuksella joten meinattiin mennä maaliskuun lopussa 4 d-ultraan kun hintaero tuli niin pieneksi tavalliseen rakenteeseen verrattuna. Olis silloin 24. viikko menossa.
Käytiin esikoisenkin aikaan ja oli tosi hassua nähdä että kasvonpiirteet todella olivat jo silloin samat kun sitten vauvalla :heart:

Minulla ois nimetkin mietittynä molemmille, itse asiassa olleet jo 3 vuotta :whistle: Tytön nimi vielä vähän mietityttää mutta pojalle ois varma. Saa nähdä raaskinko niitä jo noihin sairaalan esitietolomakkeisiin laittaa :)

Aurinkoisia talvipäiviä kaikille, on se niin ihanaa kun on kunnon talvi ja pääsee hiihtämään! :wave:
 
Terve tännekin puolelle! :wave:

Täällä pyyhkii ihan jees. :) Pirulainen flunssa veti tuossa varsinkin viimeviikosta todella huonoksi, mutta nyt taas toivottavasti ollaan matkalla kohti parempaa. B) Energiaa on nykyisin riittämiin ja keskiraskauden hekumaa havaittavissa. Tai noh, kroppa ei ilmeisesti meinaa pyöristymisessa pysyä perässä. Tukivyön hankintaa olen alaselkäkipuilujen takia harkinnut ja muutenkin vähän vihlomisia yms ollut. Täytyy nyt tarkkailla jne. Jonkinlainen sopiva suhde tuohon liikkumisen määrään olisi löydettävä, jotta ei vähällä liikkumisella liian heikoksi tule ja toisaalta taas liialla "riuhtomisella" tee oloaan hankalammaksi... Nytkin vihloo vähän, vaikka vain pienenpienellä ja rauhallisella kävelyreissulla aamusta oltiin, yli tunti jalkojen päällä. Mutta fiilikset muuten ovat siis melko hyvät ja energiset. =)

Täälläkin paaperolla alkaa jonkinlainen unirytmi olla. Aamupäivästä liikkeellä ollessa ainakin nukutaan, puolenpäivän tienoilla alkaa taas meno. Toinen vilkas hetki on loppuillasta, kun itse sohvalle/sänkyyn asettuu. Näiden välillä sitten vaihtelevaa kohdun ja virtsarakon potkimista. :D :heart:

Silmien väristä. Meidän 1v3kk vieläkin taitaa tuota silmien väriään työstää? Syntyessä olivat todella tummat, välissä vaalenivat melko paljon ja taas ovat lähteneet tummempaan päin. Veljen tytöllä vielä suunnilleen 3-vuotiaana silmät muuttuivat harmaansinisistä todella vaalean vihreiksi. Että eipä sitä taida arvata täysin koska se muutos pysähtyy... ;)

Kesäheinä: Meillä vilastiin rakenneultrassa vähän myös 4d-ominaisuudella. Tosin ihan vähän vain, selkeästi kätilö halusi käyttää perinteisempää katselutapaa. Tiedä sitten miksi, liekö liian uudet laitteet tai tottumuskysymys? Itse olisin mielelläni enemmänkin sitä 4d-versiota kastellut. =) Muuten ei siis olla 4d:hen menossa.

Alkaiskohan porkkanasämpylöiden leipomispuuhiin... :p

mussu & monni 21+2
 

Yhteistyössä