Hakutulokset

1. A

G: TÄMÄ PÄIVÄ

1. Onko jokin asia pahoittanut mielesi? Poikaa oli taas kiusattu koulussa :kieh: 2. Onko jokin asia kiristänyt hermojasi? Edellinen pääasiassa. Plus että silmälasit hajos, väsymys, opiskelutöitä tekemättä, deadline huomenna :ashamed: 3. Mistä olet tullut iloiseksi? Minä. Sain. VIHDOIN...
  2. A

Vanhasta arabian astiastosta?

http://www.arabianmuseo.fi/ Tuolla on kans jotain.
  3. A

käännösapua kiitos!!

Mä kääntäisin sen sääliksi, "osoita hieman sääliä".
  4. A

Ystäväkirja :)

Etunimesi 3 ensimmäistä kirjainta? M, A, R Ikäsi? 26v Perheesi koko? 2 hlöä Lemmikkejä? ei ole Lempileffasi? ei muuten ole tällaistäkään Musamakusi?Rrrock Millaisella autolla ajat? linja-autolla... Suklaa vai salmiakki?suklaa :p kahvi vai tee? kahvi farkut vai verkkarit? farkut...
  5. A

Jos sotku kotona ärsyttää, tässäpä terapiaa

Tää Jere on ihan mun suosikki, ihan älyttömän hauska ja aina välillä niiiin mun elämästä :laugh:
  6. A

Liian aikainen murrosikä pojalla?

Juu, samassa veneessä ollaan täälläkin! Äiti alkaa oleen hämillään, kun mun "pieni vauva" alkaakin oleen aika iso poika jo :) Ja kymppi tulee täyteen alkuvuodesta!
  7. A

Mitä työtä teet?

Koulunkäyntiavustaja yläasteella pienryhmässä
  8. A

johnny deppiä pukkaa!

Finding Neverland on ihana!! Pitääkin muistaa kattoo...
  9. A

Mukautetut aineet (englanti) onko kokemusta?

Mun on pakko puuttua tohon sanaan mukautettu, jota ei periaatteessa pitäisi olla käytössä.. Nykyään pitäs puhua yksilöllistämisestä, eli yksilöllistetään joku oppiaine. Jäi ap sun viestistä vähän sellanen kuva, että kotiväelle ei oo kerrottu tarpeeks, mitä yksilöllistäminen on :/ Mutta...
  10. A

Voi jösses, miten selviän huomisen päivän töissä?

Mutta kun ei saa sijaisia palkata! Kyllä moni olisi ihmeissään meidänkin sijaisjärjestelyistä ja välillä melkoisesta kaaoksestakin mun työpaikalla (yläkoulu)... Ihan viime kädessä ohje reksiltä on : "pääasia että kaikki on aikuisen silmän alla ja hengissä!" Terv. kka myös
  11. A

sukunimenne?

Meillä myös! Ollaankos käyty samaa koulua :D Mistä päin Suomea?
  12. A

Neiti joutui jäämään pois koulusta

Meillä poitsu oksensi illalla ja aamulla oli 37,5 lämpöö. Kolmas luokka alkoi jo :heart: Viime vuonna ei ollut kertaakaan koulusta pois, ja nyt sitten heti...
  13. A

Ehkäisylaastarin......

Mutta ei ole kyllä koskaan ollu ongelmia hormonaalisen ehkäisyn kanssa. Suurimmat, ja oikeestaan ainoot "viat" on itse se laastari, varsinkin näin kesäaikaan ja hinta ( vajaa 15 e kk:n paketti ja vajaa 50 e kolmen kk:n). Olen miettiny rengasta, mutta onkohan se yhtään halvempi??
  14. A

Ohoo! Sonata erottanut Janin.

Siellähän se oli tieto niiden sivuilla...
  15. A

Ohoo! Sonata erottanut Janin.

Lähde? Linkkiä? Toinen Sonata fani :D
  16. A

kuinka monen vanhemmat ottavat lasten lapset hoitoon,

Mun vanhemmat asuvat reilu 15 km:n päässä, poika siellä noin kerran kuussa yökylässä. Tosin nyt kesällä tullu oltua enemmänkin :whistle: Ja nyt hieman soitelleet perään ja käyneet katsomassa jos tarvis, kun mulla loppu loma ja niillä vasta alko. Ja ikää on isällä 46 ja äidillä 48. Ainoa...
  17. A

On tää sinkkuelämä rentouttavaa!

Joo, on rentouttavaa, kun on oikea päivä ja asiat hyvin. Mutta sitten kun iskee se epätoivo ja väsy ja kyllästys yh-arkeen, niin kelpais se suomalainen juntti mieskin sohvalle rötköttään. Mutta ihan samaa mietin Emilyn yks päivä, kun täälä jotain juttuja luin miehistä ja niiden...
  18. A

Kenen mies lähtee ralleihin?

Kun oliskin mies joka menis... Aivan off topic, anteeks, mutta alkaa niin kyllästyttää tää yh arki, kun kaikki kaverit parisuhteessa ja muutenkin kaipais jo sitä toista ihmistä rinnalle. Tuli tiputtua taas aika korkeelta yhden k*uspään takia :'( :/ Ottaa nii kupoliin! Ja tekee...
  19. A

Kurkitteko verhonraosta?

Joo, asemapaikka on keittiön ikkuna :laugh: HIEMAN aina nolottaa, kun joku tuttu (tällä kylällä niitä riittää ) sattuu just kävelee ohi ja huomaa :whistle:
  20. A

Arabia-apuja, mikä sarja..

En muista tarkkaan vuosia, mutta 30-luvulle menee. Saas nähä toimiiko linkki, sieltä löytys leimalista http://www.arabianmuseo.fi/web/museumarabia.nsf/pagesbyid/08EE54B4C741DE1BC2256F5C004B892B?OpenDocument

Yhteistyössä