Neiti joutui jäämään pois koulusta

Meidän ekaluokkalaiseen iski flunssa yön aikana, nyt neiti on aivan väsynyt ja pää on kipeä, kuumetta ei ollut mutta soitin kuitenkin että on tämän päivän pois. Toivottavasti huomiseksi helpottaa ja pääsee kouluun kun itsekin haluaisi. Näin sen huomaa että kun on ollut monta kuukautta kotona ja sitten yhtäkkiä ympärillä on paljon lapsia, niin jopahan alkaa taas tulla tautia. Itselläkin kurkku on sen tuntoinen et ilmeisesti olen minäkin sen saamassa.

Mä pelkäsin pahoin, että meillä olis jompikumpi koululaisista ollu ekana päivänä kipeenä koska kaikki muut meidän perheestä sairastuivat flunssaan ja kuumeeseen viime viikonloppuna, mutta onneksi nämä säilyivät terveinä olis ollu niin kurja varsinkin ekaluokkalaiselle joutua olemaan kotona ensimmäisenä päivänä.

puutarhuri
Meidän 5-luokkalainen ei päässyt vieläkään kouluun(eilen alkoi).Kuumetta 39 astetta ja niin sekaisn että oli yöllä vessaan mennessä tullut kakat housuun.Taitaa olla joku massatauti.
Onneksi minulla kesälomaa ,että saan olla hänen kanssaan kotona.Jos on 10-v täyttänyt ei voi olla enää palkalla.Ja tyttö täyttää joulukuussa jo 11-v.
Ei tuommosta voisi mielestäni vielä yksin jättää pitkäksi päiväksi.

puutarhuri
Alkuperäinen kirjoittaja puutarhuri:
Meidän 5-luokkalainen ei päässyt vieläkään kouluun(eilen alkoi).Kuumetta 39 astetta ja niin sekaisn että oli yöllä vessaan mennessä tullut kakat housuun.Taitaa olla joku massatauti.
Onneksi minulla kesälomaa ,että saan olla hänen kanssaan kotona.Jos on 10-v täyttänyt ei voi olla enää palkalla.Ja tyttö täyttää joulukuussa jo 11-v.
Ei tuommosta voisi mielestäni vielä yksin jättää pitkäksi päiväksi.
Ei

massatauti =massutauti.HEH

miero
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Meidän ekaluokkalaiseen iski flunssa yön aikana, nyt neiti on aivan väsynyt ja pää on kipeä, kuumetta ei ollut mutta soitin kuitenkin että on tämän päivän pois. Toivottavasti huomiseksi helpottaa ja pääsee kouluun kun itsekin haluaisi. Näin sen huomaa että kun on ollut monta kuukautta kotona ja sitten yhtäkkiä ympärillä on paljon lapsia, niin jopahan alkaa taas tulla tautia. Itselläkin kurkku on sen tuntoinen et ilmeisesti olen minäkin sen saamassa.
flunssa EI iske tuolla vauhdilla. ei ole voinut sitä eilen koulusta saada. toisaalta taas on voinut jännittää koulunalkua niin pahasti, että nyt kun eka päivä on takana ja jännitys tavallaan laukeaa sen takia niin sairastuu flunssaan. monihan sairastuu heti kun stressi/jännitys laukeaa.

tossuliini
Meillä kans tyttö valitti eilen päänsärkyä ja tänä aamuna oli vähän kurkku kipeenä ja kuumetta oli vielä tänä aamuna 38 astetta mutta nyt tuntuu olo jo kuulemma paremmalta. Mä nyt katastan tän päivän että jos ei enää tänään ole kuumetta illallakaan kun äsken ei enää ollut niin huomenna saa mennä kouluun, tänään olisi ollut toinen koulupäivä.

miero
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Meillä kans tyttö valitti eilen päänsärkyä ja tänä aamuna oli vähän kurkku kipeenä ja kuumetta oli vielä tänä aamuna 38 astetta mutta nyt tuntuu olo jo kuulemma paremmalta. Mä nyt katastan tän päivän että jos ei enää tänään ole kuumetta illallakaan kun äsken ei enää ollut niin huomenna saa mennä kouluun, tänään olisi ollut toinen koulupäivä.
EI huomenna kouluun koska tänään ollut vielä kuumetta. kouluun EI saa mennä lapsi jolla on ollut kuumetta vielä alle vuorokausi sitten. tartuttaa vielä jotain. anna parantua rauhassa ja olla se huominenkin pois vaikka ei kuumetta enää tänään nousisi

Yhteistyössä