Hakutulokset

1. A

Mitä tehtäs miesystävän kanssa...

uppista... Mitä teillä tehdään, kun on lapsista "vapaata"?
  2. A

Mitä tehtäs miesystävän kanssa...

Poika isällään ja huomenna olis vielä tarkotus tehdä jotain pientä kivaa, mutta lyö tyhjää. :headwall: Ruokaa ja leffa kotona ei tunnu pahalta ajatukselta, toisaalta olis kiva lähteä johonkin uloskin... Mikä vois olla hyvää ruokaa tehdä kaiken arkisen vaihteluna tai jotain edullista...
  3. A

G: Elatusapu

Itse maksaa 50 euroa, loput minimistä tulee kunnalta. Luulisin että aika keskituloinen on, mutta sossussa tuo summa määritetty, kun on 5 muutakin elätettävää. Siis meidän pojan lisäksi :whistle: Mitenköhän muuten nuo matkakulut oikeasti pitäisi hoitaa, oon joskun kuullu, että etävanhemman...
  4. A

gallub

23.2
  5. A

kuka lähtee mun kaa nyt röökille?

tullaan :wave:
  6. A

oletteko pelanneet tällaista?

Mä oon nyt sitten aivan jumissa siä kolmoshuoneessa, ootko Helmentyttö pelannu siitä eteenpäin? Mulla on ne kolme levyä sieltä toisen huoneen seinästä ja se diskettikotelo, jonka saa niiden rotankolojen eteen ansaksi. Pitäskö vielä löytää jotain??
  7. A

kolposkopia

Riippuu varmaan paljon ihmisestä tämäkin, kyllä se mulla hieman nipisti, mutta tosiaan isoin "kipu" oli se jännitys. Mulla sattu oleen tosi ihana kääkäri, sekin helpotti...
  8. A

mitähän tästä vielä tulee

Meillä kahden huoneen tapetointi kesti melkein kuukauden :whistle: Tosin kyllä siitä syystä, että tapetoijalla (enomies) oli niin paljon töitä, että homma jouduttiin tekeen monessa osassa yks juttu tällön, toinen sillon... Rasittavaa, mutta lopputulos palkitsi vaivan, kyllä nyt on hienot...
  9. A

mua pelottaa ja jännittää ihan hirveesti et ei tuu mitään yhen miehen kans

Juuei ole "utelias" sun miehes =) Ja muuten soitti äsken, oli "pienet" päikkärit vetäny ekan työpäivän jälkeen. Oli kyllä niin uninen, että pakko uskoa :D Ehkä minunkin olis syytä lakata turha jännittäminen, ja malttaa elää päivä kerrallaan eikä koko ajan miettiä pahinta :whistle: :hug...

Yhteistyössä