Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en sais.lastenvalvoja sanoi et saisin 121e mut isältä saan tuon 125.
Ai,luulin että se on kaikille sama mutta eipäs näköjään....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en sais.lastenvalvoja sanoi et saisin 121e mut isältä saan tuon 125.
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Viime perjantaina sovittiin lastenvalvojan luona että maksaa 250 eur. Hän itse ehdotti tuota summaa.
Noh, tänään tuli sossusta kirje että isä oli soittanut maanantaina ja todennut että ei haluakaan maksaa tuota summaa ja ehdotti uudeksi summaksi 130-150 eur.
Syynä se että tapaamiskuluja tulee paljon kun kaksi kertaa kuussa hakee ja tuo lapsen.
Olen täällä erittäin pahalla tuulella!!! |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Viime perjantaina sovittiin lastenvalvojan luona että maksaa 250 eur. Hän itse ehdotti tuota summaa.
Noh, tänään tuli sossusta kirje että isä oli soittanut maanantaina ja todennut että ei haluakaan maksaa tuota summaa ja ehdotti uudeksi summaksi 130-150 eur.
Syynä se että tapaamiskuluja tulee paljon kun kaksi kertaa kuussa hakee ja tuo lapsen.
Olen täällä erittäin pahalla tuulella!!! |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Viime perjantaina sovittiin lastenvalvojan luona että maksaa 250 eur. Hän itse ehdotti tuota summaa.
Noh, tänään tuli sossusta kirje että isä oli soittanut maanantaina ja todennut että ei haluakaan maksaa tuota summaa ja ehdotti uudeksi summaksi 130-150 eur.
Syynä se että tapaamiskuluja tulee paljon kun kaksi kertaa kuussa hakee ja tuo lapsen.
Olen täällä erittäin pahalla tuulella!!! |O |O |O
Onko pitkäkin välimatka?
Ei pidä yleistää. Sitäpaitsi lähes aina tällä palstalla kehotetaan yksinhuoltajaksi jääviä nimenomaan menemään tekemään ne elatussopimukset lastenvalvojan luona. Mietin vaan, että kuinkakohan moni nainen erossa edes tarjoaa sellaista vaihtoehtoa, että elatuksesta sovitaan yhdessä ilman lastenvalvojaa?Alkuperäinen kirjoittaja omenapuu:Joo pitää tietysti isän elää, mut eiks ensisijainen isän tehtävä ole huolehtia omasta jälkikasvustaan ? Se että elarit pitää määrätä kertoo jo jotain...ettei isillä ole omaa älliä tai halua itse ilman jonkun ulkopuolisen tahon määräystä osallistua kunnialla lasten kustannuksiin. Ihan p.serseestä suoraan sanoen!
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Viime perjantaina sovittiin lastenvalvojan luona että maksaa 250 eur. Hän itse ehdotti tuota summaa.
Noh, tänään tuli sossusta kirje että isä oli soittanut maanantaina ja todennut että ei haluakaan maksaa tuota summaa ja ehdotti uudeksi summaksi 130-150 eur.
Syynä se että tapaamiskuluja tulee paljon kun kaksi kertaa kuussa hakee ja tuo lapsen.
Olen täällä erittäin pahalla tuulella!!! |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei pidä yleistää. Sitäpaitsi lähes aina tällä palstalla kehotetaan yksinhuoltajaksi jääviä nimenomaan menemään tekemään ne elatussopimukset lastenvalvojan luona. Mietin vaan, että kuinkakohan moni nainen erossa edes tarjoaa sellaista vaihtoehtoa, että elatuksesta sovitaan yhdessä ilman lastenvalvojaa?Alkuperäinen kirjoittaja omenapuu:Joo pitää tietysti isän elää, mut eiks ensisijainen isän tehtävä ole huolehtia omasta jälkikasvustaan ? Se että elarit pitää määrätä kertoo jo jotain...ettei isillä ole omaa älliä tai halua itse ilman jonkun ulkopuolisen tahon määräystä osallistua kunnialla lasten kustannuksiin. Ihan p.serseestä suoraan sanoen!
Ap:n kysymykseen: exä ei maksa elatusmaksuja, huolehdime junnun elatuksesta yhdessä sen mukaan, mitä junnu milloinkin tarvitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja omenapu:Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Viime perjantaina sovittiin lastenvalvojan luona että maksaa 250 eur. Hän itse ehdotti tuota summaa.
Noh, tänään tuli sossusta kirje että isä oli soittanut maanantaina ja todennut että ei haluakaan maksaa tuota summaa ja ehdotti uudeksi summaksi 130-150 eur.
Syynä se että tapaamiskuluja tulee paljon kun kaksi kertaa kuussa hakee ja tuo lapsen.
Olen täällä erittäin pahalla tuulella!!! |O |O |O
Anteeks, kuluja oman lapsen tapaamisesta? Että kun kerta tapaa kaks kertaa kuussa omaa lastaan niin ei sitte haluakaan maksaa enempää?
V.ittu mistä h.elvetistä tollasia "miehiä" löytää? Tietää kiertää...
Alkuperäinen kirjoittaja omenapu:Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Viime perjantaina sovittiin lastenvalvojan luona että maksaa 250 eur. Hän itse ehdotti tuota summaa.
Noh, tänään tuli sossusta kirje että isä oli soittanut maanantaina ja todennut että ei haluakaan maksaa tuota summaa ja ehdotti uudeksi summaksi 130-150 eur.
Syynä se että tapaamiskuluja tulee paljon kun kaksi kertaa kuussa hakee ja tuo lapsen.
Olen täällä erittäin pahalla tuulella!!! |O |O |O
Anteeks, kuluja oman lapsen tapaamisesta? Että kun kerta tapaa kaks kertaa kuussa omaa lastaan niin ei sitte haluakaan maksaa enempää?
V.ittu mistä h.elvetistä tollasia "miehiä" löytää? Tietää kiertää...
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja omenapu:Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Viime perjantaina sovittiin lastenvalvojan luona että maksaa 250 eur. Hän itse ehdotti tuota summaa.
Noh, tänään tuli sossusta kirje että isä oli soittanut maanantaina ja todennut että ei haluakaan maksaa tuota summaa ja ehdotti uudeksi summaksi 130-150 eur.
Syynä se että tapaamiskuluja tulee paljon kun kaksi kertaa kuussa hakee ja tuo lapsen.
Olen täällä erittäin pahalla tuulella!!! |O |O |O
Anteeks, kuluja oman lapsen tapaamisesta? Että kun kerta tapaa kaks kertaa kuussa omaa lastaan niin ei sitte haluakaan maksaa enempää?
V.ittu mistä h.elvetistä tollasia "miehiä" löytää? Tietää kiertää...
hei mun ex sanoi lastenvalvojan luona et jos maksaa 150e per lapsi niin siitä pitäis viel vähentää kaikki mitä hälle tulee lapsista kuluja, eli ruoat ja sellaiset jos tekevät lasten kaa jotain silloin kun he ovat isällään :kieh:
Mun exäni olisi ihan takuulla ajatellut juuri noin, jos oltaisiin lastenvalvojan luona käyty sopimassa joku tätsän ehdottama summa ja exä olisi sitten maksanut joka kuukausi mulle senAlkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:voi kuule ku niistä ihan kunnollisista perheenisukeista voi eron myötä kuoriutua just tollasia!!! sehän ois ihan kauheeta jos siitä elarista menis euroki vaikka eksän kuluihin
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mun exäni olisi ihan takuulla ajatellut juuri noin, jos oltaisiin lastenvalvojan luona käyty sopimassa joku tätsän ehdottama summa ja exä olisi sitten maksanut joka kuukausi mulle senAlkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:voi kuule ku niistä ihan kunnollisista perheenisukeista voi eron myötä kuoriutua just tollasia!!! sehän ois ihan kauheeta jos siitä elarista menis euroki vaikka eksän kuluihin![]()
Meillä onneksi erotessa kaikki omaisuus oli mun. Mutta olen kyllä päässyt melko helpolla sen suhteen, että exä ei ole koskaan epäillyt, että ne hänen ostamansa polkupyörät, maalivahdin kamat ja luistimet, telkkarit, tietokoneet, taisteluliivit ja mitä kaikkea onkaan nyt vuosien varrella hankkinut, olisi tullut mulle. Siksi se ei ole ikinä narissutkaan mistään.Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:no mun eksä vahti silmä kovana ku muuttoa tein et en vaan ota mitään hänelle kuuluvaa ja yritti vaatia mua maksamaan puolet tiskikoneesta joka jäi hänelle.... ja siinä vaiheessa en ollu sanallakaan sanonu mitään lastenvalvojaan tai ositukseen liittyvääkään...
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mun exäni olisi ihan takuulla ajatellut juuri noin, jos oltaisiin lastenvalvojan luona käyty sopimassa joku tätsän ehdottama summa ja exä olisi sitten maksanut joka kuukausi mulle senAlkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:voi kuule ku niistä ihan kunnollisista perheenisukeista voi eron myötä kuoriutua just tollasia!!! sehän ois ihan kauheeta jos siitä elarista menis euroki vaikka eksän kuluihin![]()
no mun eksä vahti silmä kovana ku muuttoa tein et en vaan ota mitään hänelle kuuluvaa ja yritti vaatia mua maksamaan puolet tiskikoneesta joka jäi hänelle.... ja siinä vaiheessa en ollu sanallakaan sanonu mitään lastenvalvojaan tai ositukseen liittyvääkään...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meillä onneksi erotessa kaikki omaisuus oli mun. Mutta olen kyllä päässyt melko helpolla sen suhteen, että exä ei ole koskaan epäillyt, että ne hänen ostamansa polkupyörät, maalivahdin kamat ja luistimet, telkkarit, tietokoneet, taisteluliivit ja mitä kaikkea onkaan nyt vuosien varrella hankkinut, olisi tullut mulle. Siksi se ei ole ikinä narissutkaan mistään.Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:no mun eksä vahti silmä kovana ku muuttoa tein et en vaan ota mitään hänelle kuuluvaa ja yritti vaatia mua maksamaan puolet tiskikoneesta joka jäi hänelle.... ja siinä vaiheessa en ollu sanallakaan sanonu mitään lastenvalvojaan tai ositukseen liittyvääkään...
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei pidä yleistää. Sitäpaitsi lähes aina tällä palstalla kehotetaan yksinhuoltajaksi jääviä nimenomaan menemään tekemään ne elatussopimukset lastenvalvojan luona. Mietin vaan, että kuinkakohan moni nainen erossa edes tarjoaa sellaista vaihtoehtoa, että elatuksesta sovitaan yhdessä ilman lastenvalvojaa?Alkuperäinen kirjoittaja omenapuu:Joo pitää tietysti isän elää, mut eiks ensisijainen isän tehtävä ole huolehtia omasta jälkikasvustaan ? Se että elarit pitää määrätä kertoo jo jotain...ettei isillä ole omaa älliä tai halua itse ilman jonkun ulkopuolisen tahon määräystä osallistua kunnialla lasten kustannuksiin. Ihan p.serseestä suoraan sanoen!
Ap:n kysymykseen: exä ei maksa elatusmaksuja, huolehdime junnun elatuksesta yhdessä sen mukaan, mitä junnu milloinkin tarvitsee.
Näin tehtiin exän kanssa, sovittiin ihan keskenämme. Sossusta sanottiin välittömästi et ihan liian vähän. Sitten exä muuttikin Ruotsiin ja se niistä elareista :/
Tuo on varmaan ihan totta, mutta sen sopparin voi tehdä myöhemminkin, jos on tarpeen. Niinä vuosina, kun exällä silloin laman aikaan oli paljon työttömyyttä, mä en kunnalta enkä exältä mitään saanutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Jos sopimusta ei tee lastenvalvojan luona niin soppari ei ole lainmukaan pätevä. Jolloin jos mies jää työttömäksi, niin et välttämättä saa korvaavaa
maksua kunnalta. Näin minulle lastenvalvoja selitti.
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:[quote="nöppönenja mun ex soitti mulla muutama kuukausi takaperin ja haukkui varkaaksi koska vein yhteisestä asunnostamme saunamittarin! sisko oli sen viel mulle ostanutja mä olen kuulemma vienyt useiden tuhansien arvosta hänen omaisuuttaan.. yhtään sellaista tavaraa ei ole kyl tullut vastaan mikä ei olisi ollut osituspaperissa jossa on ex:n nimi alla :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:[quote="nöppönenja mun ex soitti mulla muutama kuukausi takaperin ja haukkui varkaaksi koska vein yhteisestä asunnostamme saunamittarin! sisko oli sen viel mulle ostanutja mä olen kuulemma vienyt useiden tuhansien arvosta hänen omaisuuttaan.. yhtään sellaista tavaraa ei ole kyl tullut vastaan mikä ei olisi ollut osituspaperissa jossa on ex:n nimi alla :kieh: