:ashamed:
Aika huono silittäjä olen, vaikka muuten tykkäänkin "vaatehuollosta". Sitten kun olen iso (ja rikas) ja mulla on asunto kunnon kodinhoitohuoneella, missä on hyvät tilat silittää, varmasti silitän! Juhlavaatteet toki eri juttu, enkä kyllä töihinkään ihan hirveen ryppysessä paidassa...
Sipulia, valkosipulia -> kuullota öljyssä
Perään tonnikalaa, valkosipuli tuorejuustoa (miel. Creme Bonjour) ja ruokakermaa. Hauduta hetken aikaa. Mausta mielen mukaan, suolaa, pippuria...
On ihan :p mutta ei todellakaan mikään arkiruoka kevyimmästä päästä :laugh:
Meillä menee samaan kaappiin/hyllyyn kun pullotkin, sieltä sitten vien sitä mukaa sitä mitä eniten, kun hylly täyttyy... Hyvä idea tuo "kanisteri", täytyy kokeilla saisko hyödynnettyä meilläkin.
En muista mitä shampoota meillä käytettiin, mutta muistissa on kyllä se kamala työ :kieh: Poika toi isältään sisaruksilta "tuliaisena", eikä kateeks käy niitä, joilla enemmän porukkaa ja pyykkimäärä hirveä! Ekan hoidon jälkeen lähti.
Vai oisko viisainta nyppästä lattialista pois ennen maaluuta? Tulee siistein!
Tulee ehkä siistein joo, mutta itse tein noin eteisessä, siis irrotin listat, ja arvatkaa vaan onko ne edelleenkin nojaamassa pystyssä seinään. Ihan hirvee homma saada ne tohon kiviseinään takas. Eikä se...
Näin kävi minullakin :D Muistanpa vielä sanoneeni kätilölle, että älä vie, mä en oo 10 kk:n ollu kännissä :laugh: Ja kun poika oli maailmassa, kätilö sanoi että viimeisen tunnin verran ihan pelkkää happea olen imppaillut :ashamed:
Joo, käy se, koska mulla jää verojen jälkeen käteen nippa nappa vajaa tonttu. Kannatta käydä liiton sivuilla vilkaseen, että saat "mustaa valkosella" =)
Tosiaan työtunnit vaikuttaa, muistaakseni kokoaikaisen PÄTEVÄN koulunkäyntiavustajan palkka SUURINPIIRTEIN 1550 e. Voi olla että muistan väärin
Mä oon kka (oppisopimuksella) 35h/vko, bruttopalkka n 1309 e/kk. Päälle tulee opiskelupäiviltä päivärahat Oppisopimuskeskukselta. En siis saa...
Ihana idea, taitaa vaan olla tasasen harmaa ilma huomennakin. Ei mulle nyt kelpaa näköjään mikään :D
Pitää varmaan mennä nukkuun ja alottaa aamulla alusta... Mutta joku picnic-tyyppinen juttu on kyllä tosi kiva ajatus, jos ei kauheen kiukkusia akkoja tuu niskaan, kiitos ideasta :flower:
Juu Beep, ihan varmasti sitäkin tehdään :D
Kukkaisviikot alkaa joo, mutta mies menee pe töihin seiskaan. Hieman hidastaa menojalkaa =) Ja toisaalta, haluttas olla enemmän kaksin kun Keskustorin teltassa parin muun ihmisen kanssa...