Hakutulokset

1. A

(G)Todistetaan mummoni väitteet perättömiksi!

:ashamed: Aika huono silittäjä olen, vaikka muuten tykkäänkin "vaatehuollosta". Sitten kun olen iso (ja rikas) ja mulla on asunto kunnon kodinhoitohuoneella, missä on hyvät tilat silittää, varmasti silitän! Juhlavaatteet toki eri juttu, enkä kyllä töihinkään ihan hirveen ryppysessä paidassa...
  2. A

Löytyiskö joltain hyvää tonnikalapasta ohjetta?

Sipulia, valkosipulia -> kuullota öljyssä Perään tonnikalaa, valkosipuli tuorejuustoa (miel. Creme Bonjour) ja ruokakermaa. Hauduta hetken aikaa. Mausta mielen mukaan, suolaa, pippuria... On ihan :p mutta ei todellakaan mikään arkiruoka kevyimmästä päästä :laugh:
  3. A

Pehmeä lasku töihin

Mä unohdin työpaikan avaimet kotiin :laugh: Käyttäjätunnukset ja salasanat oli kyllä muistissa...
  4. A

SÄÄENNUSTE: tuli tv.stä.TORSTAINA ALKAA HELLE!!!!!!

Joo, tätähän mä oon manannu... Huomenna töihin, sitten alkaa lomasäät :kieh:
  5. A

Miten säilytätte lasinkeräykseen ja metallinkeräykseen menevät?

Meillä menee samaan kaappiin/hyllyyn kun pullotkin, sieltä sitten vien sitä mukaa sitä mitä eniten, kun hylly täyttyy... Hyvä idea tuo "kanisteri", täytyy kokeilla saisko hyödynnettyä meilläkin.
  6. A

G: Harrastatteko anaaliseksiä?

Tekis sen verran nyt mieli, että jos sais niin voisin vaikka harrastaakin... Miks halut nousee pintaan aina sillon, kun ei oo miestä kotona... B)
  7. A

apua etanat jyrää

Ei kai ne oo näitä??? :x http://www.fmnh.helsinki.fi/elainmuseo/selkarangattomat/tietoa/espanjansiruetana/index.htm
  8. A

Lego!!

Minkälaisia etsitte?
  9. A

nyt on

En muista mitä shampoota meillä käytettiin, mutta muistissa on kyllä se kamala työ :kieh: Poika toi isältään sisaruksilta "tuliaisena", eikä kateeks käy niitä, joilla enemmän porukkaa ja pyykkimäärä hirveä! Ekan hoidon jälkeen lähti.
  10. A

Tilasin Ellokselta kumisaappaat ja sain

Mulla tuli kans joskus Henkalta bikinien yläosa, kun piti tulla kauluspaita :laugh: Ja pussissa luki kans se tuote, minkä piti tulla =)
  11. A

Maalauksesta pika vinkkiä?

Vai oisko viisainta nyppästä lattialista pois ennen maaluuta? Tulee siistein! Tulee ehkä siistein joo, mutta itse tein noin eteisessä, siis irrotin listat, ja arvatkaa vaan onko ne edelleenkin nojaamassa pystyssä seinään. Ihan hirvee homma saada ne tohon kiviseinään takas. Eikä se...
  12. A

VAUVA UUTISIA

:flower: :heart: *kuume nousee :whistle: *
  13. A

No ketkä oksensi synnytyksessä? Ja miksi :D

Näin kävi minullakin :D Muistanpa vielä sanoneeni kätilölle, että älä vie, mä en oo 10 kk:n ollu kännissä :laugh: Ja kun poika oli maailmassa, kätilö sanoi että viimeisen tunnin verran ihan pelkkää happea olen imppaillut :ashamed:
  14. A

Oho, minkä hintanen talo =D

:o :o Mikähän tässä on homman nimi...? :whistle:
  15. A

oppisopimuspalkka

Joo, käy se, koska mulla jää verojen jälkeen käteen nippa nappa vajaa tonttu. Kannatta käydä liiton sivuilla vilkaseen, että saat "mustaa valkosella" =)
  16. A

oppisopimuspalkka

Tosiaan työtunnit vaikuttaa, muistaakseni kokoaikaisen PÄTEVÄN koulunkäyntiavustajan palkka SUURINPIIRTEIN 1550 e. Voi olla että muistan väärin Mä oon kka (oppisopimuksella) 35h/vko, bruttopalkka n 1309 e/kk. Päälle tulee opiskelupäiviltä päivärahat Oppisopimuskeskukselta. En siis saa...
  17. A

tavuleikki osa 2

no-pe-a
  18. A

Kerhoista

Kiinnostais myös =)
  19. A

Mitä tehtäs miesystävän kanssa...

Ihana idea, taitaa vaan olla tasasen harmaa ilma huomennakin. Ei mulle nyt kelpaa näköjään mikään :D Pitää varmaan mennä nukkuun ja alottaa aamulla alusta... Mutta joku picnic-tyyppinen juttu on kyllä tosi kiva ajatus, jos ei kauheen kiukkusia akkoja tuu niskaan, kiitos ideasta :flower:
  20. A

Mitä tehtäs miesystävän kanssa...

Juu Beep, ihan varmasti sitäkin tehdään :D Kukkaisviikot alkaa joo, mutta mies menee pe töihin seiskaan. Hieman hidastaa menojalkaa =) Ja toisaalta, haluttas olla enemmän kaksin kun Keskustorin teltassa parin muun ihmisen kanssa...

Yhteistyössä