tu-pak-ka
johan nyt 26.07.2007 #7 Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus: o-ri-go Click to expand... go-ril-la
Ultramariini 26.07.2007 #10 Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus: o-ri-go Click to expand... go-ril- la
kookos 26.07.2007 #12 Alkuperäinen kirjoittaja johan nyt: Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus: o-ri-go Click to expand... go-ril-la Click to expand... la-ka-na
Alkuperäinen kirjoittaja johan nyt: Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus: o-ri-go Click to expand... go-ril-la Click to expand... la-ka-na
luppa 26.07.2007 #15 Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus: na-pin-lä-pi Click to expand... pi-a-no
vieras 26.07.2007 #16 Siis mie en ymmärrä. Onko tällä uuvella palstalla joku niin hieno toiminto, että se osaa valikoija joukosta pois ne sanat mitä on jo keritty ehottaa. Ku vissiin mie oon liian hidas tai sitte oon pannissa.
Siis mie en ymmärrä. Onko tällä uuvella palstalla joku niin hieno toiminto, että se osaa valikoija joukosta pois ne sanat mitä on jo keritty ehottaa. Ku vissiin mie oon liian hidas tai sitte oon pannissa.