ne-ro-pat-ti
pitää treenata kun nuorimman kanssa varmaan pian pelataan kun on muutaman tunnin matkat edessä
pitää treenata kun nuorimman kanssa varmaan pian pelataan kun on muutaman tunnin matkat edessä
pahan pistit =)Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:pää-si-äi-nen
toi on älyhyvä sääntö eli ellei tuu, niis edellisestä sit :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:pahan pistit =)Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:pää-si-äi-nen
Meillä on lasten kanssa "säännöissä" että itse aina pitää tietää joku sana sitten
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:pahan pistit =)Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:pää-si-äi-nen
Meillä on lasten kanssa "säännöissä" että itse aina pitää tietää joku sana sitten
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:jos erisnimet käyvät niin Nen-naAlkuperäinen kirjoittaja Magenta:pää-si-äi-nen
li-ha-tis-kiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:kelepaisko
nen-aa-te-li
tuollaista olen kuullut savossa käytettävän kun siellä noita nen-päätteisisä sukunimiä on ja ovat vähän "parempia"
ki-ta-raAlkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:li-ha-tis-kiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:kelepaisko
nen-aa-te-li
tuollaista olen kuullut savossa käytettävän kun siellä noita nen-päätteisisä sukunimiä on ja ovat vähän "parempia"
ki-ta-ri-satAlkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:li-ha-tis-kiAlkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:kelepaisko
nen-aa-te-li
ti-ra-mi-suAlkuperäinen kirjoittaja jarna36:hyv yötä äiti40plusplus :wave:
to-maat-ti