Uteliaisuus iski..
all day long 21.10.2007 #14 Kotitöitä Mitä tää taas sekoilee, ensin näkyyvastaukset useena, sitten ne häviää... täh :/ Sit kun palaan työelämään niin hoitotyötä, vaikka hoidanhan mä muksuja nytkin kotona
Kotitöitä Mitä tää taas sekoilee, ensin näkyyvastaukset useena, sitten ne häviää... täh :/ Sit kun palaan työelämään niin hoitotyötä, vaikka hoidanhan mä muksuja nytkin kotona
Seltsu 21.10.2007 #17 Asiakasneuvojana ja palveluopastajana, työpäivän aikana otan vastaan noin 500-600 puhelua...
Phoenix 21.10.2007 #18 Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing: myyntityötä vielä, toimistotyötä kohta Click to expand... Mulla varmaan heittää kohta toisin päin
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing: myyntityötä vielä, toimistotyötä kohta Click to expand... Mulla varmaan heittää kohta toisin päin
Juno 21.10.2007 #23 Alkuperäinen kirjoittaja auryn: Opiskelen myyjäksi, eka harjottelu alkaa kuukauden päästä. Huisia Click to expand... mitä myymään?
Alkuperäinen kirjoittaja auryn: Opiskelen myyjäksi, eka harjottelu alkaa kuukauden päästä. Huisia Click to expand... mitä myymään?