Hakutulokset

  1. K

    Lektiinitien puutteellisuus

    Koitetaanpa nyt onnea täällä.. Pojallani on diagnosoitu komplementtijärjestelmän vajavuus, tarkemmin sanottuna lektiinitie on puutteellinen. Asumme kaupungissa, jossa ei kuulemma ole riittävää erityisosaamista, ja kaipaisin jotain selkokielistä tulkintaa. Onko tämä jollekulle tuttu aihe?
  2. K

    Luupatti sormessa

    Mulla on oikean käden nimetön sormi ollut jo pitkään sellainen, että jos olen vaikkapa kantanut ämpäriä, on se ämpärin sanka tuntunut merkillisen ikävältä sormea vasten. No, viime viikolla taas kiinnitin asiaan huomiota, ja tajusin, että mulla on siinä nimettömässä sormessa, alimman nivelen...
  3. K

    Kiva haalari!

    Piti tulla tänne hehkuttamaan, löysin niin kivan haalarin pojalle! Haalarit - KappAhl, Muotia & Vaatteita verkossa
  4. K

    Blogi paritalohelvetistä

    Laitetaanpa tämä linkki tänne oikein isosti jakoon. Kannattaa aloittaa lukeminen sieltä vuoden 2008 tapahtumista. Kodinpuolustaja
  5. K

    Hyvät tukikengät lapselle

    Olisko jollain suositella hyviä, tukevia kenkiä pienelle pojalle? Olen alkanut kiinnittää huomiota siihen, että hänellä jalat taipuu nilkoista sisäänpäin ja ajattelin, josko hyvillä kengillä saatais parannusta jalan asentoon. Vai pitäisikö suoraan varata aika neuvolaan? Ollaan kyllä kesäkuussa...
  6. K

    Gallup: Paras lastenlevy?

    Saa vastata sekä aikuiset että lapset :)
  7. K

    Yksityisen hoidon tuet

    Meikäläinen täällä taas vääntää kelan kanssa. Olisko täällä joku, jolla olisi omakohtaista kokemusta asiasta? Lapseni ovat hoidossa naapurikunnassa yksityisellä perhepäivähoitajalla, ja laitoin yksityisen päivähoidon tuki- & kuntalisähakemukset oman asuinkuntamme kelaan. Perhepäivähoitaja on...
  8. K

    Onko Salossa lastenhoitopaikkaa?

    Onko Salossa sellaista lastenhoitopaikkaa, jonne voi viedä lapset extempore tarpeen vaatiessa pariksi tunniksi?
  9. K

    Otetaanpas oikeen älykäs gallup: Miten käytät kylpytakkia?

    Mulla on tapana suihkun/saunan jälkeen heittää hiuksiin pyyhe tötterölle ja sitten pukeutua kylpytakkiin. Mun mies on nyt 6 vuotta jaksanut jauhaa, että kylpytakkiin ei kuulu kuivata itseään, vaan ensin pitää kuivattaa itsensä pyyheliinalla ja sitten vasta pukeutua kylpytakkiin. Mun mielestä...
  10. K

    Aloitus hukassa, osaisko joku auttaa?

    Sellaista aloitusta etsin, jossa listattiin semmosia huonoja leluja, joita ei kannata ostaa. En löydä haullakaan kun en yhtään muista otsikkoa.
  11. K

    Kellään kokemuksia näistä bundgaardin saappaista?

    358630 Onko kokemuksia näistä?
  12. K

    Lekmeristä laskulle tilanneet, auttakee!

    Mä olen ilmeisesti sokea, mutta en onnistu löytämään tästä lekmerin laskusta mistään tilinumeroa. Missä se oikeen lukee?
  13. K

    Saisinko ääniä, kiitos! :)

    Osallistuin valokuvakilpailuun ja nyt toivon saavani ääniä. Josko vaikka täältä irtois! Kiitos :) Rajala Pro Shopin kuvakilpailu
  14. K

    Minkä ikäisenä lapsesi sai alkaa ulkoilla kotipihalla itsekseen?

    Tämmöstä galluppia ajattelin. Esikoinen täyttää kohta 4 vuotta, vielä niin pieni, mutta jotenkin jo niin iso.. Eli: Koska sinun lapsesi on alkanut ulkoilla kotipihalla ilman aikuisen valvontaa? Asutko omakotitalossa, kerrostalossa vai rivitalossa? Millainen piha? :)
  15. K

    Kun omat vanhemmat (siis jo yli 60-vuotiaat..) tappelevat

    Huoh. Mistäköhän sitä aloittais.. Mun vanhemmat on aina tapelleet. Kun olin pieni, taistelut oli toisinaan fyysisiä, mutta perhekoulussa tuo fyysinen puoli jäi kokonaan pois. Mutta edelleen, joka jumalan asiasta pitää olla eri mieltä ja tapella. Tällä hetkellä vanhempien kotona on taas...
  16. K

    Taas sama pikkukakkonen

    Mikä idea tässä on ku justiinsa vähän aikaa sitten oli sama homma?
  17. K

    Mistä écoiffier-leluja?

    Poika toivoo syntymäpäivälahjaksi écoiffier-poliisiasemaa. Onko joku törmännyt kyseiseen tuotteeseen? Missä liikkeessä? Tässä linkkiä: Poliisiasema ECOIFFIER RO-20526 - ON24 Lasten maailma En haluaisi netistä tilata, koska ainakin on24 ottaa melkoiset postikulut.
  18. K

    Halti alskar vai McKinley kiddy -kummat kengät talveksi lapselle?

    Onko kokemuksia otsikon kengistä? Mikä oli hyvää, mikä huonoa?
  19. K

    Turussa taas puukotus?

    Turussa on vissiin taas puukotettu joku nainen :( Tuttu oli kirjoittanut asiasta blogiinsa, parvekkeelta nähnyt kun paikalle oli ajanut ambulansseja ja poliiseja. Halisissa Paavinkadulla jollain ylikulkusillalla tapahtunut, ja tämä puukotettu nainen on tapahtuneen seurauksesta tipahtanut siltä...
  20. K

    Rallitortun ohjetta kaivataan! :)

    Olisko täällä kellään hallussa rallitortun (tai satukakun) ohjetta? Olen googlettanut koko eilisillan tuloksetta.

Yhteistyössä