Turussa taas puukotus?

Turussa on vissiin taas puukotettu joku nainen :( Tuttu oli kirjoittanut asiasta blogiinsa, parvekkeelta nähnyt kun paikalle oli ajanut ambulansseja ja poliiseja. Halisissa Paavinkadulla jollain ylikulkusillalla tapahtunut, ja tämä puukotettu nainen on tapahtuneen seurauksesta tipahtanut siltä sillalta. tekijä paennut jonnekin metikköön ja poliisit perässä. Olkaa varovaisia, ihmiset! Ties vaikka olis sama tyyppi ku just puukotti jotakuta Pääskyvuoressa rappukäytävässä.
 
Eikö ne hälytykset ole vaan pelastuslaitoksen/palolaitoksen hälyjä...?

En mä nyt voi millään mennä nukkumaan :/

Mikä h*tti ihmisiä vaivaa? Sielläpäin jonkinverran tuttujakin asuu, kamala kuulla :(
 
Mä en tiedä, en oo pitkään aikaan tuollapäin käynyt. Mutta tämä on suora kopsu tuolta tutun blogista:

"OMG! Olin just tupakalla ja siihen meidän lähelle ryykäs hirvee kasa poliiseja ja ambulansseja ja lääkintäautoja paikalle: Tossa paavinkadun ylikulkusillan päällä joku mies oli puukottanut naista ja nainen mätkähti alas sillalta! Teon jälkeen äijä oli juossut metsään ja poliisit meni poliisikoirien kanssa perään! HERRAJUMALA MÄ SANON!!! Tapahtui just äsken, sadan metrin päässä meistä!! Hirveetä!!! "
 
Saraldo
Katoin just street viewsta ja menee siinä paavinkadulla se katu jotenkin niin, että yhdessä vaiheessa paavinkadun alla on vissiin joku rotko, eli paavinkatu olis nimenomaan se ylikulkusilta. Mä käsitin ensin niin, että paavinkadun yli menisi joku silta...
 
duracel
paavinkadun ali menee pururata josta nainen ilmeisesti on tipahtanut puukotuksen seurauksena ja tämä on oikeasti tapahtunut. kävin paikaalla kun poliiseja juoksi ympäriinsä koirien kanssa. ei kannata liikkua yksin yö aikaan ainakaan nyt vähään aikaan. nainen oli kai joku keski-ikäinen, näin kun sitä kannettiin ambulanssiin sieltä alhaalta.
 
duracel
paavinkadun ali menee pururata jonka ylittävältä sillalta nainen ilmeisesti on tipahtanut puukotuksen seurauksena ja tämä on oikeasti tapahtunut. kävin paikaalla kun poliiseja juoksi ympäriinsä koirien kanssa. ei kannata liikkua yksin yö aikaan ainakaan nyt vähään aikaan. nainen oli kai joku keski-ikäinen, näin kun sitä kannettiin ambulanssiin sieltä alhaalta.
korjausta aikasempaan viestiin kun kirjoitin vähän epäselvästi.
 
Ei näemmä uutisoida, ei. Sikäli erikoista jättää uutisoimatta, että tapahtuneen jälkiselvityksen on nähnyt melkoisen moni Halisten asukas parvekkeiltaan, ja koska Pääskyvuoren puukottaja oli uhrille tuntematon, on kaikkien mielessä nyt kysymys: Onko täällä sarjapuukottaja?
Eli asia on jo melko yleisessä tiedossa.
 

Yhteistyössä