Blogi paritalohelvetistä

"vieras"
mä en kyllä antaisi asian olla noin, vaan veisin sitten sen huoneen vaikka itse takaisin. Samoin kuin tuon patiorakennelman olisin hajottanut ihan omakätisesti. Ja laittaisin jonkun paikallisen moottoripyöräjengin vähän "keskustelemaan" tuon isännöitsijän kanssa.
 
"vieras"
Luin tämän jo hetki sitten toisessa ketjussa olen vieläkin ihan puulla päähän lyöty. Mielessä vain huutaa, ei kai nyt suomessa tällaista voi tapahtua. Minä olisin jo varmaan menettänyt mielenterveyteni jos tämä olisi kohdalleni sattunut.

Toivotaan että omistaja jaksaa taistella ja joku oikeasti asia hoitaa kuntoon.

ps. se naapuri isännöitsijä tarvis sulettua hoitoa
 
[QUOTE="vieras";26975432]Onko tämä sinun kirjoittama?

Ehdin lukea vasta 2008 vuoden tekstit ja hurjalta kuulostaa! Täytyy lukea loppuun kunhan on aikaa.[/QUOTE]

Ei onneksi ole mun blogini, mutta kirjoittaja on käynyt mun kanssa samaa koulua aikoinaan.
 
neiti puuhakas
[QUOTE="vieras";26975516]No niin :D asun rivarissa joka on liian pieni, joskos sitä laajentelis vähän naapuriin :D[/QUOTE]

Joo, kannattaa ehdottomasti! Tulee paljon halvemmaksi, kun ostaa isompi. Remppakulut tietenkin jonkun verran maksaa, mutta ainahan voit maksattaa nekin naapurilla. Perit vaan siltä takautuvasti vuokraa siitä huoneesta jonka oot varastanut!

Suomi on oikeusvaltio.. jepjep.
 
  • Tykkää
Reactions: riituvaan
[QUOTE="Pollux";26975666]Luin ja olen sanaton!

Ja jos olisin lakimies, paneutuisin tuohon sellaisella sydämen palolla ettei tosikaan! Neljä vuotta tuollaista, pakkohan tuohon on oikeudenmukainen ratkaisu löytyä.[/QUOTE]

Mä laitoin linkin lakia lukeneelle tutulle, koska mäkin uskon, että joku voisi hoitaa tuota jo ihan mielenkiinnosta. Tiedän, että tämä taistelu on vienyt niin ison summan rahaa tältä kirjoittajalta, ettei hänellä hirveästi noita pelimerkkejä enää ole. Kotivakuutuksen oikeusturva on käytetty.
 

Yhteistyössä