Hakutulokset

  1. E

    Olen raskaana mutta häpeän sitä.

    AP: kuule kerron sulle yhden asia... kuten mun yksi tuttu sanoi kun niille nyt 6 vauva syntyi että hän sanoi jokaiselle kun sanoivat sille kun kertoi että oottaa vauvaa niin jokainen sanoi että taasko? niin se vaan sanoi vastaukseksi että montako mun lapsista oot tarvinnut hoitaa tai monenko...
  2. E

    Ei täällä sattuis oleen ketään Keski-Pohjanmaalta?

    niin täälläkin yks äiti ja pari lasta kaipaisi kanss kahvittelu ja kyläilyseura.. itse oon 28v ja lapset tyttö 11/02 ja poika 09/04 pistä yv niin sovitaan lisää.. asun Kälviällä
  3. E

    Istuin eilen Pintelinin kanssa paikallisessa pitämässä hauskaa ja laulettiin karaoke

    jja te kateelliset mistä te tiedätte että oltiin päissään... ?? baariin voi mennä ottamaan myös yks tai kaks...;) Mutta oma huvit jokaiselöle... Pintelin: ehdottomasti otetaan uusiksi.... meillä oli niin mukavaa... ja oli se vaan hyvää pizza.... mutta ei enään tänä aamuna kylmänä ;( lapset...
  4. E

    Istuin eilen Pintelinin kanssa paikallisessa pitämässä hauskaa ja laulettiin karaoke

    Juu eli oltiin eilen Pintelinin kanssa Paikallisessa ja meillä on oikein mukavaa ja laulettiin jopa karaoketa biisin Itkisitko onnesta jos panisin sua kunnolla.... Oli meillä niiin hauska.,.. Kiitos Pintelin
  5. E

    manpower

    ooo vaan tarkkana kun tulee palkkanauhaa että on maksettu sulle jokaisesta tunnista ja muuten kaikki niin kuin pitää ja ota kopio omasta tuntilapusta mitä täytät että voit sen verrata sun täyttämään tunitlappuun.. Muuten ei moittimista mutta palkan kanss pitää olla tarkkaa..
  6. E

    Avon konsulentti!!

    En oo laheltäkäään mutta jos et löydä sieltäpäin konsultti niin voin kyllä yrittää auttaa sua!??!!
  7. E

    Olenko viallinen? En saa ystäviä.

    erakko äiti : täällä kans kohtoalo kaveri jolla ei todellakaan oo kavereita siis hyviä sellaisia.. missäpäin asut.. asutko lähellä Kokkola?
  8. E

    Kihomatoja??Apujaaa...

    kihomatot ovat noin 1cm pitkiä ja valkoisia... ja ne tulee yöksi esille eli jos lapsi on levoton yöllä kannattaa tarkista peppu ne näkyy ihan selvästi.. tytöllä ollut kaks kertaa ja lääkkeellä on lähteny.. eikä oo tarvinnut buunata koko kämppää ja vaikka on ollut kaks kerta siinä oli vuosi...
  9. E

    kyllä sotkea osataan,mutta annas olla ,kun on siivouksen

    puhuitko meidän lapsista...kuulostaa niin tutulta.... sen takia meidän muksujen suurin osa leluista arestissa autotallissa.. ja siellä pystyy... joka päivää ruinaa niitä takaisin ja vannoo että siivovat kyllä jälkeen mutta on niin monta kerta nähty.. hyvä vinkki on ainakin meillä tepsii on että...
  10. E

    Etsi sinulle sopivin työ :)

    pölynimurimyyjä :'( taidan sitte kuitenkin vaan kotiäidiks alkaa hhehe miehen ammatiks tuli ammattisotilas
  11. E

    partylite

    \ kysy ruska81 palstaile täällä se on ainakin jostain sieltä...
  12. E

    kotikutsujen pitäjät,HOI!

    Itse olen toiminnut monen firman jälleenmyyjänä,,. kuten Lr- international, avon ja tupperware.. ja olen joutunut lopettaa sen takia koska en oo niistä saanut yht'ään voittoa.... Tällä hetkellä toimin kynttilä ja somiste jälleenmyyjänä ja tästä todellakin tulee raha... en tarvi ostaa emännän...
  13. E

    parisuhteeseen

    meillä kanss pari kuukautta sitte ollut sellainen tilanne että oltiin niin umpikujassa ja kaikki tunteet hkassa... mies ilmoitti jopa ettei enää jaksaa tätä että haluaa erota... no sain sen ylipuhuttua niin että yritetään käydä parisuhde terapia ja ollaan nyt yhdessä siellä käynyt muutama kerta...
  14. E

    06 ja pohojanmaa,ystävät hakuses

    06 alueelta täälläkin... missäpäin asutte???
  15. E

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    lumi: Sarsukalla on päiväkirja www.kotipiha.net / foorum/ sitä sun tätä ja sieltä löydät muitten joukossa sartsukan päiväkirja..... muuten sille kuuluu ihan hyvin häitä suunnittelee ja sen sellaista--...
  16. E

    Kulissien ylläpitäminen

    vaikka se kynnys on suuri ottamaan viranomaisiin yhteyttä ja saasda niin sanottu leima otsaan niin kannattaa ottaa , jos ajattelet mitä tulla on edessa kun sen askelen otat siis oot vapaa ja lapsesi on vapaaa siitä miehestä ja kysyt apua sossusta salaa ennen että miten toimia niin kyllä ne...
  17. E

    saa poistaa

    tiedän tuon tunnen .... ite tässä kahden pienen lapsen kanssa kotona mies ties missä... eilen oltiin kavereidrn kanssa ulkona ja mies kännipäissään sanoi ettei haluaa olla mun kanss ja on sanonut ennenkin kännissä kuitenkin on selvinpäin halukas olla yhdessä.. mies on ollut eilisesta menossa...
  18. E

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    täällä ollaan .. kiirettä on pitänyt ... ja onnea vielä vauvan johdosta.. ihana että ootte päässyt kotiin... Palataan Eva
  19. E

    syyskuu 2004 naperot ho hoi!

    16.9 syntynyt poika täällä ja sanoja tulee ja paljon nyt on alkanut sanoo joo kaks sanaa lauseeseen..ja itsepäinen kuin mikä...
  20. E

    jälleenmyyjät? verotus

    PartyLitessa pitää verottajalle joka sentti joka on voitto ilmoittaa.... koska Partylite maksaa meille palkkion

Yhteistyössä