partylite

  • Viestiketjun aloittaja kynttilähullu
  • Ensimmäinen viesti
kynttilähullu
Voiko partyliten kynttilöitä polttaa tavallisissa tuikkulyhdyissä? Mahtuuko vai ovatko isompia/pienempiä? Minkä hintaisia muuten on partyliten kynttilät? Antakaa hintahaitaria, varmasti monen hintaisia on.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 11:16 kynttilähullu kirjoitti:
Voiko partyliten kynttilöitä polttaa tavallisissa tuikkulyhdyissä? Mahtuuko vai ovatko isompia/pienempiä? Minkä hintaisia muuten on partyliten kynttilät? Antakaa hintahaitaria, varmasti monen hintaisia on.

Tuikkiva paketti 12 kpl on 8,90? palavat n. 5 tuntia kpl
votiivi paketti 12kpl on 14? (nesteytyvät) palavat n. 9tuntia kpl
pilarit 12?-26? paloaika riippuu kynttilän koosta.
kolmisydänkynttilät 39,90?-45,90? paloaika 100-200 tuntia

ovat elintarvikeparafiinia, palavat tasaisemmin eivätkä nokea!!

jos haluat tietää lisää partyliten tuotteista toiminnasta.. laita yviestiä... olen partylite konsultti
;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 14:29 vieras kirjoitti:
Mun mielestä ovat kalliita noin niin kuin kynttilöiksi kun halvemmallakin saa :whistle:
joo mutta eikös sitä sanota ettei halvalla saa hyvää....

partyliten votiivit palaa ja sulaa tosi kauniisti, tuikut ei räiskä eikä leimahtele jnejne

ja mikä parasta ne on parafiini-kynttilöitä=jos tenava kaataa päälleen ei palovammoja niinkuin steariinin kanssa...


meillä ei muita käytetä ollenkaan...
 
Tulipeikko harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 09:48 Fiyza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 09:42 Deisii kirjoitti:
Minusta ne ei edes ole kalliita... :eek:
On ne pienipalkkaiselle kalliita. :whistle:
Minusta ne on kans kalliita kynttilöiksi. En raskisi ostaa likemmäs 300 mummonmarkkaa maksavaa kynttilää, vaikka paloaika olisi kaks viikkoa! :eek: Niiiiiin paljoa en kynttilöistä tykkää. Ja kun tosiaan halvemmallakin saa. Mutta suon toki sen ilon sellaiselle, joka siitä ilon saa. Minä pistän rahat johonkin muuhun, kenties yhtä tarpeettomaan :)
 
villionniinaharmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 09:54 Tulipeikko harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 09:48 Fiyza kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 09:42 Deisii kirjoitti:
Minusta ne ei edes ole kalliita... :eek:
On ne pienipalkkaiselle kalliita. :whistle:
Minusta ne on kans kalliita kynttilöiksi. En raskisi ostaa likemmäs 300 mummonmarkkaa maksavaa kynttilää, vaikka paloaika olisi kaks viikkoa! :eek: Niiiiiin paljoa en kynttilöistä tykkää. Ja kun tosiaan halvemmallakin saa. Mutta suon toki sen ilon sellaiselle, joka siitä ilon saa. Minä pistän rahat johonkin muuhun, kenties yhtä tarpeettomaan :)
Veit sanat suustani Tulipeikko! :p
 
Fiyza
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 10:10 Deisii kirjoitti:
ELI....mä oon kynttilähullu....voi voi mua.... :x
Olen miekii kynttilähullu mutta mun tuloilla niitä ei kovin usein ostella.Jotkut kynttiläsomisteet olis ihan pakko saada.Mutta sitten joskus.<br><br>
 
hyi hajua
Ostin jokin aika sitten partylite esittelystä kynttilöitä, mutta laitoin ne eteenpäin (sukulaiselle), koska ne HAISIVAT liikaa! Uskomatonta, mutta totta. Tuoksu oli liian pistävä ja kun niitä poltti koko kämppä kärysi!!!



:$
 
Itse olen tilannu miedosti tuoksuvia:lootus ja luumu, maalaisomena, päärynä, mustikka, mansikkaraparperi. Tykkään kovasti erilaisista tuoksuista, mutta meillä käy paljon vieraita ja siksi oon tilannu meidosti tuoksuvia. Nyt just huomasin, et pitäis tilata lisää ensi viikolla pilareita ja votiiveja. :D
 
Muistakaa hyvät ihmiset että partyliten kynttilöillä ja somisteilla on 1/2 v takuu! Elinjos kynttilät eivät pala kunnolla niin saat vaihtaa ne 1/2 v sisällä uusiin kunnollisiin! Samoin jos somiste menee rikki vaikka on oikein käytetty partyliten kynttilöitä niin saat uuden takuusta!!
Kynttilät eivät nokea! Niinkun valitettavasti tekee steariini kynttilät!!
 
Ne kynttilät on ihan aikuisten oikeesti ylihinnoiteltuja samoin ne somisteet. Mulla on kyllä rahaa eli voisin ostaa niitä. Mutta miksi hel... ostan jonkun 100euron somisteen? Ja 12kpl tuikkuja 8,90euroa voi kiesus. Järjen käyttö on sallittua. Ihan hyviä ne kynttilät on ja osa somisteista kauniitakin, mutta silti on riittänyt ne pari pakettia tuikkuja. Ei yhtään sen parempia kuin havin tuikut.

Olen kolme kertaa kutsuilla ollut. Ja voi vitsit kuinka ne konsultit on lipeäviä, oksettavia. Esitellään ensin mitä emäntä saa jos tulee myyntiä NIIN paljon kuin 200 vai 220euroa ja kun joku vielä ottaa jatkokutsut.
 
H-e-r-k-k-u-s-u-u
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 14:29 vieras kirjoitti:
Mun mielestä ovat kalliita noin niin kuin kynttilöiksi kun halvemmallakin saa :whistle:
Peesaan! Vaikka niitä ihan pieniä ostinki (12 kpl pakk.) viime keväänä.
Vähän tulee kynttilöitä nykyään poltettua.
 
niin onko ne PartyLiten kynttilät sitten kalliita ja mihin verrattuna ??
Olen jo jokusen aikaa ostellut noita tuotteita ja todennut että vaikka yhden tuikun yksikköhinta on hieman korkeampi niin saan juuri sitä mitä haluankin. Osa somisteista on aivan törkyhintaisia...joihin ei pysty ratkeamaan vaikka kuinka tekisi mieli. Mutta onneksi sitten voin ostella niitä esim tuikkuastioita edullisesti kaupoista ja tukusta ja sijoittaa näin säästämäni summan vaikka näihin lempituikkiviini :)
 

Yhteistyössä