Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Onnea minunkin puolestani henriikalle pikku prinsessan johdosta! :flower:

" Lapsi povellani, taivas päällä maan.
Häntä katsellessa arki katoaa.
Riemun tunne suuren, hiljaa sydän soi.
Minä koen, kuulen.
Kertoa en voi."

Just pienemmän pojan kanssa tulin prismasta viikonloppu ostoksia tekemästä. Iskä ja esikoinen siivosi varastoa.
Nyt pienin nukkuu ja suurempaa en taida unille laittaakkaan että menevät sitten illalla "ihmisten" aikaan nukkumaan. On vähän rytmi karannut käsistä näissä lomatunnelmissa... ;)

Ihana ilma. taidetaan lähteä jäälle kelkottelemaan koko perhe iltapäivällä ja sitten saunan lämmitykseen.

Mukavaa lauantaita! :wave:
 
minäkin onnittelen vaikken tunn!!! :) ONNITTELUT!

Me täs herättiin justiin ja alan tekemään jotain! Leipomaan kylläoli aikomus,mutta ensin siivoan aamutouhut pois :) Syötän lapset yms.
Käyn aina piipahtams väliin myös tällä palstalla ja luen teidän kirjotuksia,kun kiinnostaa kun sama paikkakuntalaisia :)


hyvää päivän jatkoo!
 
Moi!

Just tultiin perhekerhosta ja tytöt meni vielä mun siskonkaa leikkiin,et tultiin Veetin kans kahestaan kotiin.Nyt hetken rauhallisuus ku Veetiki meni päikkäreille.

Käytiin sunnuntaina siellä uudella asunnolla :D Vieläkään ei tiedetä päivää millon päästään muuttaan :kieh:

Henriika:Oliko sulla pitkä synnytys?Mulla on tänään tasan rv 38..

no mutta eipäs kummempia.. :wave:
 
Iltaa pitkästä aikaa. Täälläpäs on ollut hiljaista missä kaikki luuraa. huhuuuuuu \|O

Tuossa just silitin vaatteet huomisia juhlia varten. Pikkusisko saa naimaluvan huomenna ja aamulla klo 10 pitäis olla jo kirkossa. Pitää laittaa kaikki valmiiks, muuten tämä poppoo ei kerkee ikinä ajoissa kirkkoon. Ollaan nimittäin aamun torkkuja kaikki.

Mites teille muille kuuluu?
 
Täällä vielä yhtenä kappaleena ollaan :wave: Viikkoja nyt 38+5.Eilen oli kiva ilta ku kaverit oli yllätyksenä järjestäneet vauvakutsut :D Oltiin koko porukalla syömässä pedriinaksessa =)

Tytöt on tänään lähössä mummun ja vaarin kanssa kalajoelle mökille,tulevat sit huomenna takas.

no mutta täytyy mennä :wave:
 
No niin nyt ois parempi aika..... Neiti nukkuu. Tänään ei päikkäreitä nukuttu ja kerkes mennä vähän neiti yliväsyneeksi ja oli sitten vähän hankaluuksia saada nukkuun mutta voitinpas viimein.

Mä täällä odottelen edelleen sitä lomaani, nyt alkaa olla tosi vähissä paukut. Muistelin tuossa että kun hehkutin joskus että 13 viikkoo lomaan nyt siihen on enään viikko ja yks päivä, jeeeee.

Hemuliina: Kotona kun rupesin muisteleen niin olihan se sun maha paljon pienempi kuin mitä viimeks nähtiin ei sinne oliskaan enään vauvaa mahtunut =) Mitäs pikkuherra on prinsessasta tuumannut?

Hennuli: Sorry on pitänyt kiirettä, olit soittanutkin mulle kerran mutta olin töissä ja unohdin soittaa takas. Saitko esittelyjä tarpeeks, mulla ei tosiaankaan mahtunut maaliskuun allakkaan mitään ekstraa enään. Ollaanhan ystäviä edelleen :x

Snowfairy: onks teillä pysytty terveenä? Me sairastettiin tossa pieni flunssa jokainen mutta onneks meni ohi viikossa.

Jokos te muut odotatte kevättä? Ihanaa kun aurinko paistaa ja alkaa lämpeneen nuo ilmatkin. Käytiin tänään katsomassa neitille pyörää. Kesportin kuvastosta löydettiin sopiva pyörä ja taidetaan reissun jälkeen käydä semmoinen Nopsa hakemassa kun ei ollut vielä tullut sitä. Neitin kaverilla on pyörä ja neiti on ihan myyty sille, kotonakin höpötetään vain pyörästä. Joten sellainen täytyy saada :p

Annanpas muillekkin tilaa joten lopetan tähän :wave:
 
saparo:eek:nhan tota mahaa vielä jäljellä :whistle: no jospa se tästä pikku hiljaa häipyis :)
poika on kyl suhtautunut tosi hyvin vauvaan(ainakin tällä hetkellä vielä!)sairaalassaki hoki vaan et "oma vauva,kotiin" =) saas ny sit nähä ku aikaa kuluu..

tosiaan pikaseltaan kävin eilen kattomassa vauvalle sellasta kevyttä ulkopukuu,mut kyllä oliki huono valikoima!anttilassakaan ei ollu vauvan vaatteita keretty ees esille laittaan :(

no mutta eipäs tänne sen kummempia :wave:
 
Onnea :flower: Mä toivun leikkauksesta. To yhtäkkiä jouduin sairaalaan ja leikkas samana iltana 21.00. Eilen pääsin kotiin ja nyt elänyt kipulääkkeillä. Ei pääse edes käveleen kunnolla ja kipu on kova.Mut jos tämä elämä alkaa tästä voittamaan.Mitäs tänne muille äideille kuuluu?
 

Yhteistyössä