No niin nyt ois parempi aika..... Neiti nukkuu. Tänään ei päikkäreitä nukuttu ja kerkes mennä vähän neiti yliväsyneeksi ja oli sitten vähän hankaluuksia saada nukkuun mutta voitinpas viimein.
Mä täällä odottelen edelleen sitä lomaani, nyt alkaa olla tosi vähissä paukut. Muistelin tuossa että kun hehkutin joskus että 13 viikkoo lomaan nyt siihen on enään viikko ja yks päivä, jeeeee.
Hemuliina: Kotona kun rupesin muisteleen niin olihan se sun maha paljon pienempi kuin mitä viimeks nähtiin ei sinne oliskaan enään vauvaa mahtunut =) Mitäs pikkuherra on prinsessasta tuumannut?
Hennuli: Sorry on pitänyt kiirettä, olit soittanutkin mulle kerran mutta olin töissä ja unohdin soittaa takas. Saitko esittelyjä tarpeeks, mulla ei tosiaankaan mahtunut maaliskuun allakkaan mitään ekstraa enään. Ollaanhan ystäviä edelleen :x
Snowfairy: onks teillä pysytty terveenä? Me sairastettiin tossa pieni flunssa jokainen mutta onneks meni ohi viikossa.
Jokos te muut odotatte kevättä? Ihanaa kun aurinko paistaa ja alkaa lämpeneen nuo ilmatkin. Käytiin tänään katsomassa neitille pyörää. Kesportin kuvastosta löydettiin sopiva pyörä ja taidetaan reissun jälkeen käydä semmoinen Nopsa hakemassa kun ei ollut vielä tullut sitä. Neitin kaverilla on pyörä ja neiti on ihan myyty sille, kotonakin höpötetään vain pyörästä. Joten sellainen täytyy saada
Annanpas muillekkin tilaa joten lopetan tähän :wave: