Kokkola ja lähialueet huhuuu....

iicca:MUKAAN VAAN =)

Oltiin lastenkaa tunteroinen ulkona.Vähän oli poskille kylmä,mut kivasti aurinko paisto =) Kiva ku Veeti ei enään millään istu rattaissa,haluaa ite kävellä ja suunta on kyl välillä mikä on ja sit ootellaan.Onnex tulo matkalla suostu kiltisti istumaan.

No mutta nyt kahville :p

mamma:me asustellaan nyt vielä toistaseksi täs ihan sairaalan vieressä..mulla on kolme lasta,vanhin täyttää ens kuussa 6v(tyttö),sitte on 3v(tyttö) ja poika 1v10kk:tta ja ens kuussa on laskettua aika =)

tervetuloa mukaan vaan =)

Asiasta viidenteen,Villen vanhempien koira kuoli keskiviikkona,oli jo 13v..Tytöt vasta eilen täysin ymmärsi et on kuolla ja voi että olivat surkeena..jeminaki vaan kyseli koko ajan et miksei Nipsu herää enään ja oli mummolle sanonu et sun pitää huutaa LUJAA et Nipsu herää!!mut oli kyl surullista kattoo ku kumpiki itki et on niin kova ikävä nipsua :'(

mamma: tervetuloa vaan tapaamiseen niin sielä tavataan!! ;)

hemuliina: :'( se on niin surullista ku rakas eläin kuolee. Mutta onneks lapset unohtaa nopeesti.

Mä olin tänään vaasas ja oli huippu hyvä reissu =) rahat meni mutta mitäs sitte :whistle: ;)

Sainpas kutsukortit neitin synttäreille tehtyä, vihdoin ja viimein. Huomenna olis kummipojan synttärit, siellä on aina hyvät tarjoilut joten lihoaa taas. Ajattelin kyllä aamulla käydä lenkillä niin sitten vois hyvillä mielin syödä kakkua.

mamma: tervetuloa keskiviikkona tapaamiseen. Tutustutaan sitten. Meitä taitaakin olla tulossa ihan kivan iso joukko. Me asustellaan Isokylän koulun lähellä. Onks muita tästä lähistöltä, leikkiseuraa puistoon kaivattais välillä. On tullut uusia niin tuttavuuksia niin paljon että ei kärryillä pysy. Neitillä ikää muuten kohta kaks vee.

Nyt täytyy keskittyä tuohon Selviytyjiin. Voittaispa Chris tai Eliza koko homman =) Ei saa kertoa jos joku tietää :$

SnowFairy
Moi vaan kaikille!

Täälläkin on vihdoin tervehdytty joten voidaan tulla tapaamiseen. Kun vaan muistais... :whistle:

Mulla on käsityökärpänen puraissu. Uusi kampauskin löytyy, kävin tänään kampaajalla. :D

Mutta nähellään! Ja jutskataan lisää...

Saparo: niis olisko sulla muuten sitä polttari cd:tä vielä? en tainnu sitä ikään saada ;)

Hyvä juttu että teilläkin SnowFairy aletaan parantuun. Sun cd on edelleen mulla kun teillä tuli pikalähtö niin jäi mulle. Tuon sen keskiviikkona mukanani jos vain suinkin muistan :p

Ketäs nyt oikein on tulossa keskiviikkona, mä, Hennuli, Snowfairy, Iicca, Hemuliina, mamma ja ketäs näitä uusia olikaan....

Täällä ilmoittauisi uusi äippä kehiin! ;)

Onko täällä yleensä immeisiä vai onko teillä joku uusi foorumi missä keskustelette?
Eka kertaa vierailen 2plussan sivuilla vaikka netti on jo monta vuotta ollut ja päivittäin tulee koneella istuttua.

Mutta kun nyt kotona olen lasten kanssa ollut yli 3vuotta alkaa aikuisten ihmisten kanssa kaivata taas kontaktia enemmän ja "tasoistaan" jutteluseuraa. :)

Mulla on pojat 3,5v ja 2v.
Ihana ilma ulkona. Taidamme lähteä ulos ennen päikkäreitä...

Mukavaa viikon jatkoa kaikille! :wave:

Sade oikein paljon tervetuloa joukkoon!!! :hug:
Täällä me kirjotellaan ja tavataan aina ku vaan saadaan järjestyyn. Nyt huomena oltas menossa heselle klo 11 joten tulkaa mukaan.
Ihan tavis porukkaa ollaan kaikki, voin näin varmaanki sanoa kaikkien puolesta! :D
minä oon 28vee ja mulla on kolme ihanaa poikaa ja ihana aviomies. :heart: vauvakuume kova :whistle:

Hyvää iltaa tai yötä tää taitaa jo oikeestaan olla! ;)

Vähän mahtavaa, tuosta pikasesti laskin että 9 olis ilmottautunut huomiselle trehveille! Toivottavasti kaikki vaan vielä pääsee mukaan... :D

Tervetuloo vaan munkin puolesta kaikille uusille, vaikka ite en mikään kovin "aktiivijäsen" olekkaan :D
Joku tuossa kyseli, ni meillä tosiaan tyttö 1v8kk ja asutaan Koivuhaas. Ite oon kohta 23... kamalaa mulla on ihan oikeesti nyt jo kolmenkympin kriisi... :ashamed: niin ja vauvakuume, kun kaikki tuntuu taas olevan raskaana tai just saanu vauvan, mullaki kolme tuttuu kun on viimesen kuukauden sisään saanu vauvan... No kattellaan sitä sitten taas joskus ja toivotaan parasta... :p

Ottaa niin päähän että mä joudun taas hakemaan kouluun tänä keväänä! Mullahan on täällä opiskelupaikka, mut sairastelujen vuoks on joutunu oleen poissa ja niin ollen en saa tarvittavaa määrää opintopistetä että mulla olis oikeus anoo siirtoo johonkin toiseen kouluun. Että ottaa päähän! \|O \|O \|O
Kun koulun vaihto täs on edessä. Meillä on nimittäin jo kämopä Salossa, mut muutetaan vasta tossa touko-kesäkuussa, mutta mä selitän tarkemmin huomen... ;)

Nyt mä taidan lähteä tästä nukkumaan ja hyviä öitä kaikille ja nähään huomenna! :D
Mä oon vieläki ihan täpinöissä että meillä on treffit.... :D :D :D

En tiä lukeeko kukaan enää ennen tapaamista tätä mutta mää täsä nyt vatvon että jaksanko lähtee :/ Pikkunen on valvonu kaks yötä :headwall: \|O siis oikeesti ei oo nukkunu juuri mitään ja ilmeisesti tekee koko hammas kalustoo kerralla. Mut ku niin tahtosin tulla ja evaakaan ei oo nähny pitkään aikaan ;) :LOL:
No mää yritän tulla ku mullaki olis vähä asia ;)

Hennuli2 et sä kovin paljon jää paitsi jos et mua näe... mutta olishan se kiva että sä tulisit kuitenkin kun nyt on niin kauan sitte kun ollaan nähty :LOL: .... viimeks ..jaa-a.. oliko se eilen... mutta ei se ainakaan mua haittaa :D :saint:

Olipas kiva nähä teitä kaikkia!!
Hemuliina: laitatko mulle sen sun känny numeron yyveenä ku se jäi ottamatta. =)
Saparo: alappas kattoa sitä sopivaa päivää kutsuille ku soitin tossa jo pari puhelua ja kumpikaan ei tärpänny :'( :/ Soitan sulle joku päivä. =)

Täällä ilmoittautuisi uusi mamma kehiin... :wave:
Onkos tämä vilkas foorumi vai missä te kokklasta olevat äidit yleensä kirjoitatte?
Lasten (2v ja 3v) kanssa alkaa kotona aina tulla välillä "pitkäksi" ja kaipaa aikuista juttuseuraa. Joten kokeilen sitä tätä kautta =)

Mukavaa alkavaa viikonloppu kaikille!

Kiva kun toivotitte minut tervetulleeksi! :heart:

Taisin myöhästyä hesen treffeiltä kun vasta tänään tulin tänne katsomaan ja eikös ne olleet jo eilen.
No ehkä sitten ensi kerralla uskaltaudun... :snotty:

Mistä päin kokkolaa te olette? ja montako ns. aktiivista vakiäippää tähän "ryhmään" kuuluu?

Minä olen 32v (hui kamala. Mun kolmenkympin kriisi oli viime vuonna...) Ja kaksi poikaa mulla tosiaan on 3,5v ja 2v synttäreitä vietettiin just viikonloppuna. Asutaan halkokarilla.

Kiva oli löytää tällanen foorumi ja aina uudet tutut on mukavia! Minä kun en ole kokkolainen alunperin niin täällä ei kovin paljon tuttuja ole..

Huomenta! Väsyttää kamalasti mutta kohta pitäisi töihin lähteä. Meni vähän myöhään tuo nukkumaanmenokin kun pakkasin tavaroita. Heti kun pääsen töistä niin startataan kohti Jyväskylää.

Ja rinkimme vaan kasvaa, mukavaa kun tulee uusia mammoja. Tää toiminta on välillä aktiivisempaa ja välillä ei niin aktiivista :p. Oisko meitä 5-6 mammaa jotka on aika aktiivisia ainakin tapaileen toisia hesessä =)

Palataan asiaan täytyy lähtee föönään hiuksia että kerkee töihin :wave:

Aamupäiviä vaan kaikille! =)

Tänään ois siivouspäivä ja onneksi oon saanutkin paljon aikaan kun mun isäni tuli poikien kanssa ja ovat olleet jo kaksi tuntia ulkona.

Niin se viikonloppu taas alkaa ja tiedossa aika tylsä sellainen :( kun mies lähtee ouluun ja tulee vasta sunnuntai iltana kotiin.

Kuinka usein te näette toisianne ja kauanko tämä linkki on teillä ollut? Oletteko ennestään tuttuja vai tutustunet tämän kautta?
Suurin osa taitaa olla kotona lasten kanssa? Minäkin olen tässä miettinyt pääni puhki töihin menoa. Kun joinakin päivinä olisi ihan valmis töihin. Saisi pitäää edes ne lakisääteiset kahvitauot :/ kun kotona ei edes vessaan pääse yksin...
Mutta toisaalta taas ajattelee että kerranhan nuo ovat pieniä. rahallisesti ois kyllä kohta pakottava tarve lähteä töihin ja onhan se kolmannen tekeminenkin ollut ajatuksissa että jos tässä lähivuosina. Ei nyt vielä sillä poikien kanss on ollut niin rankkaa, varsinkin tämän nuorimmaisen kun nukkuu huonosti, heräilee ja on vieläkin maitopullolla vaikka ikää jo 2v. Pitäisi kovaa kyytiä vierottaa, mutta jotenkin vain ei ole ollut voimia :ashamed: .
Mies vain ei ole yhtään innostunut kolmannesta lapsesta, mutta aika kultaa muistot...

Vinkkejä vastaan otetaan tutin vierotuksen suhteen! Meillä kun tämä reilu kolmivuotiaskin vielä lutkuttaa tuttiaan :kieh:

Mutta nyt kanakeittoa tekemään, kohta tulee sisälle nälkäisiä miehen alkuja.

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille ! :wave:

Ollaan tavattu muutaman ihmisen kans jo toissa kesänä ja sitte isolla porukalla viime helmikuussa, ja sen jälkeen erinäisillä kokoonpanoilla. Kirjotellaan välillä ahkerasti ja välillä kaikkia laiskottaa.
Osa on töissä ja osa kotona. ite olin raskaana mutta se meni kesken tammikuussa joten olin suunnitellu että oon kotona mutta näin se menee että ite ei lapsen saantia paljo suunnitella, tulee ku on tullakseen. Nyt en tiä meniskö töihin vai ei??
Hyviä kavereita ja ystäviä oon tästä porukasta saanu. Kiva on aina nähä. =)

Mää oon täälä siivonnu ja sitte porukat kävi kahvilla. Isäntän on töissä ja kuhan tulee pitäs kipasta kauppaan että ehtii sitte curlingia kattoon. :attn: jännää tulee olemaan =)

moi!

Voi että mua ottaa päähän toi anttila,ku sinne ei rattailla pääse kovin hyvin \|O Autorampin kautta ja olipa tosi hienoo mennä ylös ja alas painavien rattaitten ja tän mahan kanssa :kieh: En ois kyl muuten menyykkään,mut Villelle piti yks cd hakee ku kerta kaupungissa asioin..

Ja on kyl vähä rahnainen olo,ku tosiaan kävellen olin liikenteessä.Heti kymmenen jälkeen lähettiin ja nyt tultiin...Mut tyhmä ku on niin sitä lähtee moiseen touhuun tässä tilassa :\| Oli vaan niin hyvä sauma lähtee,ku mummu ja vaari vei tytöt uimaan niin päästiin pojankaa kahestaan,tai no kahestaan,kaveri oli lapsensa kanssa kans mukana :D

no mutta kahvin keittoon :wave:

Terveisiä Jyväskylästä. Mä nukuin alkumatkasta päikkärit Millan kans ja loppumatkan sitten ajoin. Kyllä oli kamala ajella kun hämärää tuli ja loppu sitten lasinpesunestekkin välillä. No perillä ehjänä ollaan.

Ei sitten saatu Suomeen Olympia voittajaa vieläkään. Alkaa vain kohta oleen mahdollisuudet vähissä. No jos nuo leijonat klaarais itsensä edes sinne loppuotteluun. Peukut ja varpaat pystyyn kohta.

Hennuli: Kiitos vain viestistä. En ole kerennyt ajatella asiaa tarkemmin mutta pahoin pelkään että joudun pettään sut. Kalenteri on aika täynnä maaliskuussa kun on vielä pikkusiskon rippijuhlat parin viikon päästä ja pitäisi auttaa äitiä valmisteluissa. Ja viimeinen viikko ollaan Rukalla lomailemassa.

Laittakaas jo uusia ideoita tapaamis paikasta ja ajasta niin jos saatais nuo uudetkin tuttavuudet mukaan.

Nyt neiti ilmoittaa että tarvis äidin huomion joten palataan asiaan.

Yhteistyössä