Aamupäiviä vaan kaikille! =)
Tänään ois siivouspäivä ja onneksi oon saanutkin paljon aikaan kun mun isäni tuli poikien kanssa ja ovat olleet jo kaksi tuntia ulkona.
Niin se viikonloppu taas alkaa ja tiedossa aika tylsä sellainen
kun mies lähtee ouluun ja tulee vasta sunnuntai iltana kotiin.
Kuinka usein te näette toisianne ja kauanko tämä linkki on teillä ollut? Oletteko ennestään tuttuja vai tutustunet tämän kautta?
Suurin osa taitaa olla kotona lasten kanssa? Minäkin olen tässä miettinyt pääni puhki töihin menoa. Kun joinakin päivinä olisi ihan valmis töihin. Saisi pitäää edes ne lakisääteiset kahvitauot :/ kun kotona ei edes vessaan pääse yksin...
Mutta toisaalta taas ajattelee että kerranhan nuo ovat pieniä. rahallisesti ois kyllä kohta pakottava tarve lähteä töihin ja onhan se kolmannen tekeminenkin ollut ajatuksissa että jos tässä lähivuosina. Ei nyt vielä sillä poikien kanss on ollut niin rankkaa, varsinkin tämän nuorimmaisen kun nukkuu huonosti, heräilee ja on vieläkin maitopullolla vaikka ikää jo 2v. Pitäisi kovaa kyytiä vierottaa, mutta jotenkin vain ei ole ollut voimia :ashamed: .
Mies vain ei ole yhtään innostunut kolmannesta lapsesta, mutta aika kultaa muistot...
Vinkkejä vastaan otetaan tutin vierotuksen suhteen! Meillä kun tämä reilu kolmivuotiaskin vielä lutkuttaa tuttiaan :kieh:
Mutta nyt kanakeittoa tekemään, kohta tulee sisälle nälkäisiä miehen alkuja.
Mukavaa viikonlopun alkua kaikille ! :wave: