Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Kohta saadaan kuulla henriikalta vauvauutisia :)
Mulla oli sellanen juttu, että viikolla 37+0 oli kohtu sormella auki, ku kävin siinä varmennusjutussa.. ja pehmeäkin oli vielä.. no minä sitten ajattelin että nojoo, päästään mahasta eroon ja heti kun pääsin kotiin lähdin tallille hevosta ajamaan ja katsoinkin, että kärryt pomppasivat jokaisesta mahdollisesta kuopasta :D tätä tein pari päivää ja 37+2 meni vedet iltapäivästä (juuri ennenkun olin lähdössä ajelemaan) ja niin lähdettiin sairaalaan :D :D eikä kyllä supistellut raskauden ainakan ollenkaan, vaikka duunia tein ihan urakalla..

Misä kaik on?????

-700g oli mun laihutus saldo ja oon tosi onnellinen ku tuli kuitenki herkuteltua vähä! :p

Niin vaan olympialaisetki alko hienoti!! =)

Ootteko miettiny tapaamista?? Oisko joku ehotus semmosella joka käy töissä että pääsis niin katottas sen mukaan, onko muita töissä ku saparo? jos ei niin saparo laitappa vapaa päiväs millon kävis niin nähtäs sitte vaikka sielä hesellä vai??

Täällä ollaan. Odottelen että neiti heräisi ja sitten me lähdetään katsastaan uusittu uimahalli. Sain pikkusiskoni mukaan myös niin pääsen itsekkin uimaan kunnolla.

Mulla on tällä viikolla vapaa päivä, torstai. Silloin käy mulle tapaaminen. Ensi viikolla mulla ei ole vapaapäivää viikolla vaan viikonloppu. Ja sitä seuraavalla viikolla maanantai vapaa päivä mutta se päivä menee neitin synttäreitä viettäessä.

Mutta miten kävis esim. keskiviikko 22.2 klo 11-12. Meen kahdelta töihin niin kerkeis hyvin tapaamaan ennen sitä. Mites muille kävis tämä päivä?

Mäkin otin itseä niskasta kiinni eilen. Lähdin juoksilenkille ja tänään uimaan ja huomenna lenkille..... saa nähdä kuinka kauan tätä intoo kestää, toivottavasti kauan että pääsisin bikinikuntoon kesäks.

mulle käy 22.2 ja soitan vaan klo 11 napolle keskenmenon takia otetuista verikokeista mut senhän nyt voi soittaa mistä vaan, ellei sitte tuu huonoja uutisia :/ no mutta pääseehän sitä kotia.
Mut mulle siis käy, miten muut??

Meillekkin käy :wave: jos pikkuauto lähtee käyntiin.. Isäntä on aamuvuorossa, niin se saisi mennä pikkuautolla, niin pääsisin minä sitten perheautolla.. mutta jos kauppakassi ei käynnisty, niin en pääse :\|

Nähtäiskö nyt sitten 22.2 klo 11.30. Niin hennulikin kerkee soittaa puhelun kotoa rauhassa. Missäs nähdään? Onkos Hesessä "kabinettia" kun muuttivat tien toiselle puolelle? Vai missä nähdään?

Vietän muuten saikku päivää kun heräsin aamulla jumalattomaan migreenin ja kävin tk:ssa hakemassa piikistä helpotusta ja lääkäri sanoin että töihin ei saa tänään mennä joten sohvalla löhöön ja kisoja katselen. Meneehän se näinkin :) Nyt sain kyllä migreenilääkkeet että jos tämä sairastelu häviäis.

Hennuli: joko testasit juustokakun ohjetta?

Snowfairy: jokos teillä ollaan terveenä?

Nähään sitte hesellä ja voidaan ihan hyvin nähä jo klo 11 niin soitan autosta ja tuun sitte. mutta ihan miten vaan.

En vielä kokeillu juustokakkua ku on tää laihari. ;)

Hesellä ei taida nykysin olla enää kabinettia. mutta eiköhän me sinne mahuta.

Niin vai haluutteko jossain muualla nähä?? mulle käy kaikki....

Siis mihin Hese on muuttanu :whistle: Hesessä olis kiva nähä, sielä on pahoja hampurilaisia, mutta hyvää salaattia, eli on helppo pitää laihiksesta kiinni :D Toisaalta, kyllähän nuo mäkkärin hampparit houkuttelis :p

Eli 22 päivä klo 11 Hesessä näemme. Mä kans kartan Mäkkiä kuin ruttoa, taitaa olla viis vuotta kun olen siellä viimeks käyny enkä tule käymään.

Olenkohan pikkumainen mutta suutuin anopille tänään (se ei kyllä sitä vielä tiedä). Isäntä meni hakeen neitin hoidosta sieltä ja tuli kotia niin anoppi oli pätkässy neitin otsahiuksia :'( No niitä oli tarkoitus pätkästä ja asiasta oli isännän kans puhuttu mutta ei vielä toiminnan asteelle astj päästy...... mutta mä halusin tehdä sen itse, ensimmäisen hiusten leikkuun :'( Mulla tuli ihan vedet silmiin ja sanoin isännälle että mä suutuin nyt äitilles ja isäntä yritti lohduttaa että yritä ymmärtää noita mummuja. Mutta kyllä se ymmärsi ja näki kuinka vihainen mä olin..... Olenko ihan typerä kun suutun tämmösestä mutta mua kirpas ja syvältä :'(

Nyt yritän unohtaa tän ja katson 24 sta!!!!

Eli 22 päivä klo 11 Hesessä näemme. Mä kans kartan Mäkkiä kuin ruttoa, taitaa olla viis vuotta kun olen siellä viimeks käyny enkä tule käymään.

Olenkohan pikkumainen mutta suutuin anopille tänään (se ei kyllä sitä vielä tiedä). Isäntä meni hakeen neitin hoidosta sieltä ja tuli kotia niin anoppi oli pätkässy neitin otsahiuksia :'( No niitä oli tarkoitus pätkästä ja asiasta oli isännän kans puhuttu mutta ei vielä toiminnan asteelle astj päästy...... mutta mä halusin tehdä sen itse, ensimmäisen hiusten leikkuun :'( Mulla tuli ihan vedet silmiin ja sanoin isännälle että mä suutuin nyt äitilles ja isäntä yritti lohduttaa että yritä ymmärtää noita mummuja. Mutta kyllä se ymmärsi ja näki kuinka vihainen mä olin..... Olenko ihan typerä kun suutun tämmösestä mutta mua kirpas ja syvältä :'(

Saparo: kyllä varmasti kirpas mutta ajattele positiivisesti: nyt ne on leikattu, tiiän vaan kokemuksesta että voipi olla melkosta sähläämistä hiusten leikkuu :whistle: ja onnistuu mummulta paremmin ku vanhemmilta, usko mua! ja nyt ne kasvaa nopeesti niin voit leikata sitte ens kerralla. =) Ei se nyt maailman vakavin asia oo, eihän?? :hug:

Huomena meiän perhe lähtee kaupungille shoppaileen ja hurvitteleen, voi että mää ootan ku kuuta nousevaa. Se on niin harvinaista ku isäntä ite sitä ehottaa ja vieläpä rahottaa kaiken. :LOL:
Nyt tekeen vatsalihan liikkeitä :whistle: ;)

mun tekis mieli lähtee kans kaupunkii ja käydä yhessä kehystysliikkeessä kattomassa uuteen kotiin taulua..jotain sellasta vähä isompaa,mut taidan mennä vasta huomenna ku en millään jaksa lähtee käveleen..huomenna mulla onki auto käytössä niin sillon vois käydä =)

no mutta eipäs kummempia :wave:

saparo no ihan aiheesta suutuit \|O Kyllä muaki ois kirpassu jos anoppi ois ilman lupaa neitin hiuksia leikannu. :'( :( ite en osaa leikata hiuksia kylläkään mutta meijän äiti on leikannu Viiviltä aina ihan luvalla. =) =)

Ei se maailman loppu tuo hiusten leikkuu ollut vaikka eilen sapetti ja kunnolla. No pienihän asia tuo oli sen kaiken rinnalla mitä esim. Hennuli on kokenut. Mutta nyt se on unohdettu (toivottavasti anoppi ei kuitenkaan näytä naamaansa tänään, pieni piru täällä silti vielä asustaa).

Mä ehdotin eilen isännälle että lähdettäis huomenna Kärkkäiselle kun mulla vapaapäivä ja eikä ehdotus saanut kaatotuomiota joten taidan päästä huomenna shoppaileen. Pitää kyllä tarkistaa mitä kisoja huomenna tulee....

Nyt kohta laskee suomalaisia kumpareissa joten pitää ruveta tiiraan sitä. Palataan asiaan.

shoppaamassa käyty ja rahaa meni luvattoman paljo :whistle: digikamera ja ratti kelkka sekä ruokaa ja pakko oli kipasta ihan pikasesti kappahliin heseltä ja sieltä tarttu pikku pussi mukaan. :whistle: ;)

Hyvä reissu oli ja mukavaa viettää kerranki aikaa koko perhe. :heart:

Mäkin kävin shoppaamassa tänään, tosin ei ihan Ylivieskaan asti keretty mutta hyvinpäs rahaa hupeni näihin Kokkolankin kauppoihin. Silmälasit vei lompakon melkein tyhjäks mutta nyt taas näkee B)

Pitää kohta lähtee treeneihin joten palataan taas.

Iicca harmailee
HEI TÄÄLLÄ ON TAAS ELÄMÄÄN!!! :D :D :D
Hei vaan kaikille vanhoille tutuille ja uusillekkin! :)
Vieläkö mahtuu tuonne treffeille mukaan? Sopis meiinaan meillekkin tosi hyvin. Tullaan tiistaina reissusta...
Muutenki olis tosi kiva nähä teitäkin viel, kun meillä on täs keväällä edessä muutto Etelä-Suomeen... :\| Et alkais oleen viimesiä mahollisuuksia nähä...

Töitten peräs etelää lähetään.. Hieman on ollut kiirettä että saa kaikki asiansa täällä kuntoon ja kämpän haettua ja kaikki muu sählä. Ei kukaan muuten sattui tietämään edullista muuttofirmaa???

Sori nyt tuli taas vaan tällanen tosi pikanen vierailu, oon serkun luonna auttamas synttäri kekkereitten järjestämistä, ja menin sitten lupaamaan että tiskaan :/ vieraakki on ihan kohta täällä...

Hyviä vointeja kaikille masujen ja ilmankin kanssa oleville! :D

Yhteistyössä