Kokkola ja lähialueet huhuuu....

hennuli mä tossa pikku lenkin just kävin kun isäntä lähti neitin kans kauppaan. =) Ei oikeen jaksa kovin pitkästi enää kävellä kun vauva niin painaa tonne haaruksiin uuh :\| =) Nyt viikkoja 36+1 =) Jeps mutta illanjatkua kaikkille moro :wave: =) =)

Emppuliina
Juu,kyllä sitä itekkin vois alkaa treenata "bikinikuntoon" :LOL: vaatii kyllä pientä kuria noiden herkkujen suhteen.. ;)
Täällä tenavat olleet pienen flunssan kourissa ja itekki välillä ollut kahden vaiheilla,mutta saapa nähdä.
Juu,mutta jospa menis hetkeks tv:n ääreen.

no niin, en taida olla ainut joka on laihiksella :) täälläkin hyvin alkanut, ehkä vähä turhanki hyvin; 4viikkoa -4kg.. hmm, vähä liian nopeesti, toivottavasti ei tuu takasi yhtä nopsaa.. :) pitää saada ittensä kesäks hyvään näköön, että kehtaa pitää kesävaatteita.. nyt on vielä niin hyvä suojautua toppatakin alle, ku siinä näyttää muutenki paksulta :LOL:

Ostin tänään uuden uimapuvun ja sovittaessani totesin että näille olemattomille vatsalihaksille pitäis tehdä jotain. Jenkkakahvoja vaan löytyy, kuka on vienyt mun sikspäkin :'(

Meen huomenna iltavuoroon töihin ja ajattelin että jos oltais aamupäivällä menty neitin kans katsastaan uimahalli. Onks muut jo käyny? Isäntä ilmoitti kyllä että hän ei lähde joten neiti ui ja äiti katsoo perään. Että se siitä omasta uinnista.

Snowfairy: missäs huhuilet? Laitoin sulle tekstiviestiä, saitko sen?

Mä on tosi huono laihduttaan mutta pitäis yrittää. Kertokaas vinkkejä mitä syötte laiharin aikana, Tietysti kaikki herkut pitää jättää pois ja liikkua mutta mitä syötte niin kuin kunnon ruokaa :\|

Huomasinpas telkusta että tänään tulee Mannoni joten taidan lähteä katsomaan sitä, onkohan eka jakso vai enkö vain ole huomannut :wave:

saparo: mää laihdutan aina painonvartijoiden ohjeilla sen takia että kevännän ruokavalion niin että se jää päälle vaikka sitte ei enää pisteitä laskekkaan niin ei sitte tuu mitään repsahusta. Eli syön tavallisesti,mutta kevennettynä ja vähempi. Kaikki herkut arjesta pois, viikonloppuna voi vähä jotain herkutella mutta kohtuus siinäki. Liikuntaa lisään. Mää yritin samalla täs kiinteyttää ja saada kuntoo premmaks että rauhallisesti laihdutan, parin kuukauden projekti 5-6kg.

no nii me sitten ostetaan oma asunto :D :D just se rivari mitä käytiin kattomassa.se vaan on auki millon päästään muuttaan,aikasintaan huhtikuussa,saas ny nähä jos lähipäivinä selviäis enemmän =)

mää muuten tiistaina kaaduin mahani kanssa :( onneks en mahaa lyöny maahan,mut kipeetä otti ja kävin sit synnärillä ja kaikki oli ok eikä tarvinu yöks jäähä sinne.

no mutta täytyy ville pästää koneelle :wave:

Hemuliina: onnea uuteen kotiin! :hug: ja onneks sulle ei käyny kuinkaan. määki oon kaikkien mahojen kaa kaatunu mutta onneks ei oo käyny mitenkään. Nyt on niin liukasta että mää en varmaan pysyis yhtään ulkona pystyssä ellei mun pihakengissä ois nastoja.

kiitos onnitteluista =)

henriikka:mulla on viikkoja 33+3.nyt on ruvennu supisteleen enemmän..monesko päivä sulla on LA?

tultiin just ulkoo,oltiin menossa puistoon mut sielä oli niin kylmä et käytiinki vaan kaupassa ja tultiin takas.tytöt lähti mun pikkusiskon kanssa leikkiin,et ollaanki pojan kans kahestaan.

no juu täytyy mennä :wave:

Onneksi täällä viltin alla on edes lämmin..... hrrrrrr. Kävikös kukaan muu katsomassa ilotulista tänään, oli aika makee.

Hemuliina: onnea uuteen kotiin :flower: Joko päässä pyörii sisustusideoita.

Henriikka: sulla on laskettuaika meidän neitin synttäripäivänä =) Me meinattiin juhlia kyllä jo sunnuntaina päivää ennen, katsotaan saadaanko myös juhlia sua =)

Meidän neiti oppi muuten taas uutta, eilen kiipesi ekan kerran ihan itse syöttötuoliin, nyt saa sitten olla aina vahtimassa kun on menossa keittiöön kun ei tuo kiipeäminen vielä kovin varmaa ole.

Emppuliina
Hemuliina:Onnea uuteen kotiin!,tuli mieleen että minkä ikäisiä sun lapsoset on kun vilkaisin sitä sun profiilia,ajattelin jos meillä on samanikäiset tytöt ;)
ja onneksi ei käynyt pahemmin kaatuessa,minäkin esikoiselta liukastuin,mutta lensin pepulleen.

juups,kyllähän tässä sais lähteä nukkuun,kun poika ollut vähän sylivauva tänään.. :whistle:

huomenta!

veeti heräili jo ennen puolta kasia ja nyt nukahti uudestaan.eilenki nukku kolmen tunnin päikkärit ja oli kuulemma menny jo yheksältä nukkuun.mää olin illalla syömässä pedriinaksessa et isi oli lastenkaa illan =) ja kyllä oliki hyvää ruokaa :p

emppuliina:meidän janina täyttää nyt maaliskuussa 6v ja jemina on 3v, täyttää sit heinäkuussa 4v.janina alottaa eskarin syksyllä.ihan hurjan nopeesti menny aika.onneks eskari tulee olemaan ihan siinä meidän uuden kodin vieressä,samaten jeminan kerho on ihan vieressä kans =)

saparo:joo siis hirveesti mielessä pyörii mitä laittas mihinkin,ja UUTTA pitäs ostella :whistle: kaikkeeta pientä kivaa :D

Emppuliina
Hemuliina: ei ollut samanikäisiä nuo mun ja sun tytöt,mutta saman nimisiä :D meillä kans Janina mutta täyttää 5v.
Sehän onkin kiva että on eskari ja kerho sitten lähellä niin ei tarvitse kauas viedä. ;)

juu,mutta täytyy jotain mennä tekemään..

aivan sairaan hyvä fiilis, käytiin uimassa ja uin 450m =) Hienosti etenee laihari mutta maantaina näkee sitte mitä puntari sanoo. Loppuis äkkiä pakkaset että pääsee kävelylle.

Oli muuten pieni pettymys uimahalli, ei juurikaan muuttunu :( pore altaita tullu uusia ja kahluuallas vaihtanu paikkaa muttei muuta. No samapa tuo ku saa vaan uida ja aiotaan jatkossaki mennä.

Meijänki pitäisi ruveta isännän kans käymään uimassa.. se olisi tehokasta kuntoilua.. oli muuten todellinen pettymys, kun kuulin, että vetelissä ei järjestetä vauvauintia :\| eilen sorruin mäkkäriin :ashamed: pitikin mennä uutta prismaa kattomaan, ku tiesi, että siinä pihalla haisee hampurilaiselle :ashamed: ...
oli muutes aika komea ilotulitus, vaikka ei varmasti 4-kertanen suomenmestari parastaan pistänyt...

minäkin muuten kaatuilin odotusaikana aika lahjakkaasti ja putosin kerran hevosen selästä.. muta onneksi neiti on kaikesta huolimatta ihan normaali :D

Tarjettiin (onpas hölmö sana =) ) neitin ja isännän kans olla tunti ulkona. Sitten rupes nenän päätä ja varpaita paleleen. Ihanasti paistoi aurinko ja täällä ei ainakaan tuullutkaan niin ei tuntunut niin kamalan kylmältä.

Neiti väsähti ulkoilusta niin että halusi ottaa päikkärit. Enpäs vihtinyt sitten valvottaa vaikka nyt mennään sitten myöhään nukkumaan. No saipas nyt sitten rauhallisen hetken keskellä päivää.

Snowfairy: jokos neiti on parantunut täysin?

ekan viikon laihtus saldo -3kg :attn: :D Melkosessa neste lastissa siis oltu, mutta osa syy on varmaan keskenmenossa/raskaudessa, mutta hyvä ku on nyt saatu nesteet ja kuonat kiertään. Tää antaa hyvän lisä potkun taas tälle viikolle.
Jumppaa ja lenkkiä vaan... :whistle:

Minä lähden kohta aeropikkaaman :) kuluttamaan kaloreita :D kiva päästä taas sinne hyppimaan, vaikka joka kerta alan oleen jo puolessa välissä tuntia niin kuollu, että kiroan sitä, u pitää aina sinne mennä itteään kiusaamaan :LOL: mutta kyllä on tunnin jälkeen hyvä mieli =)

Moro moro eilisiä neuvola uutisia Lääkäri sano että sormella paikat auki =) vaavi aika alhaalla jo että voi tässä joku kaunis päivä syntyä =) Mua ei kovin paljoo kyllä ole supistellu että saa näh nyt..... sairaalakassia oon tossa pakkaillu valmiiksi varalta jo. =) Juu mutta eipäs sen kummempaa jäädään jännäämään =) =)

henriika:sulla ei kyl oo enään kauaa h-hetkeen =) mua on supistellu ja maha on kans tosi alhaalla,mut mulla on kaikilta maha laskeutunut aikasin,tytöt meni muutamalla päivällä LA:n yli ja Veeti käynnistettiin koon takia..

Jeminalla on ratsastus tunti iltapäivällä,yritin et oltas peruttu ku on niin kylmä,mut eihän se käyny..onnex sentään maneesissa ratsastaa et sinne ei tuule ja katsomossaki on lämmitetty huone mistä näkee maneesiin..päästään kahestaan meneen ku Veeti ja Janina jää mummulle.

mutta eipäs kummempia :wave:

Yhteistyössä