Istuin eilen Pintelinin kanssa paikallisessa pitämässä hauskaa ja laulettiin karaoke

Juu eli oltiin eilen Pintelinin kanssa Paikallisessa ja meillä on oikein mukavaa ja laulettiin jopa karaoketa biisin Itkisitko onnesta jos panisin sua kunnolla....


Oli meillä niiin hauska.,.. Kiitos Pintelin

 
vieras
En ainakaan kateudesta vihreä ole jonkun palstalaisen baaritteluista,mietimpä vaan,et eikö tuo ollut se sama,mikä eilen viiden kieppeillä oli lähdössä esikoisen kanssa lähikuppilaan..?Ei paljon kadehdittavaa ole kyllä tuollaisessa meiningissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mutta moni vieras täällä vihreenä kateudesta kun ei itse koskaan pääse olohuonetta pitemmälle:)
aika jännä ajatus, että pitäis olla kateellinen jollekin ryyppäämisestä ja baari-illoista. mä ainakin pääsen olohuonetta pitemmälle, vaikka en noita harrastakaan. ja uskallan väittää, että hauskempaa on, kui katella juopuneita ihmisiä ja kuunnella niiden sönkötystä

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mutta moni vieras täällä vihreenä kateudesta kun ei itse koskaan pääse olohuonetta pitemmälle:)
aika jännä ajatus, että pitäis olla kateellinen jollekin ryyppäämisestä ja baari-illoista. mä ainakin pääsen olohuonetta pitemmälle, vaikka en noita harrastakaan. ja uskallan väittää, että hauskempaa on, kui katella juopuneita ihmisiä ja kuunnella niiden sönkötystä
Katos kun toisilla on se rentoutuminen alkoholissa, mä kerkeen ihan tarpeeksi tapaan kavereita selvänä niin vkl kun viikolla, niin kyllä se ihan hyvää tekee vetää ainakin kerran kk jos nyt useamminkin nuppiin jotain litkua
 
jja te kateelliset mistä te tiedätte että oltiin päissään...
?? baariin voi mennä ottamaan myös yks tai kaks...;)
Mutta oma huvit jokaiselöle...

Pintelin: ehdottomasti otetaan uusiksi.... meillä oli niin mukavaa... ja oli se vaan hyvää pizza.... mutta ei enään tänä aamuna kylmänä ;( lapset se kuitenkin söi....

 
Bannitar
Kukas tässä mistään lärveistä on pulissut!?

Kait sitä hauskaa voi pitää ilman sitä kaatokänniäkin! Ettekö te ymmärrä, ettei Pintelin ole sellainen juoppojaana, kuin antaa ymmärtää?
 
Mä pääsen tänään saunaan ja se on ihan hyvä mulle :LOL: On kahden viikon edestä saunottavaa, ku ens vkl tulee mulle tatskaa laittaa niin ei ihan heti pääse löylyihin.. vaan on se baareilukin suunnitelmissa :LOL:
 

Yhteistyössä