Hakutulokset

1. C

Haluaako joku,että katson tarot-korteista?

Kiitos vastauksesta, tunnistan tämän hetkisen tilaanteen tuosta niin hyvin kuin olla ja voi. Suuri kiitos!
  2. C

Haluaako joku,että katson tarot-korteista?

Haluan tietää työtilanteestani? Olen tienhaarassa ja en tiedä minne alalle mun täytyy pyrkiä (tätä on jo kestänyt vuosia), täytyykö opiskella lisää vai hakea töihin, jotta työlistyisin ja viihtyisin itse työssä? Haluan tietää myös perheyrityksemme tulevaisuuden? Miltä näyttää meidän perheemme...
  3. C

Trampoliini hankinta kokemuksia

Olin aluksi todella kovasti koko laitetta vastaan noiden tapaturmien takia. Nyt olen pikkuhiljaa alkanut siirtää suuntaani toiseen kun koululaisenikin saattaa esim. kavereilleen pomppimaan. Meillä täällä löytyy jokaisen lapsiperheen pihasta trampoliini. Hankintahinta on aika kova uusis ja mut...
  4. C

Trampoliini hankinta kokemuksia

Ollaan hankkimassa trampoliinia suojaverkolla. Mitä kannattaa otta huomioon? Perheessäämme on kaksi 5 ja 8 vuotiaat lapset ja varmasti haluisivat hyppiä kaksinkin siellä. Onko se niin että 4 metriä halkaisialtaan trampoliinilla voi hyppiä kaksi vai vain yksi? Ainakin 3 metriä halkaisijaltaan...
  5. C

ikkunoiden tippapellit????

Riippuu leveydesta, mutta hinta on noin 10 - 15 euroa/metri. Asennettuna.
  6. C

Minkäs alan miehiä meiltä löytyy??

Lähinnä kattopeltiseppä, mutta pellistä luo vaikka mitä. =)
  7. C

ammattina PERHEPÄIVÄHOITAJA

Tuossa nyt edellä tulikin tietoa ihan mukavasti, joten viimeiseen voisin vastata: Pidän tästä työstä. Tämä työ on todella palkitsevaa päivittäin. Lasten kans touhuuminen muutenkin on mukavaa ja ihanaa seurata lasten touhuja ja leikkejä. Ainoa työ missä olen viihtynyt ihan oikeasti. Vuoden...
  8. C

Miksi lapsenne kutsuvat perhepäivähoitajiaan?

Enpäs ole moista koskaan kuullu. Pph ammatiltaan itse. Mutta kyllä mua hoitolapset kutsuu ihan etunimellä ja tunnen paljon hoitajia ja kyllä ihan etunimellä kutsutaan.
  9. C

Kissa-allergia?

Eli se on siis sitä mitä epäilen. Vieläkin todella karsee olo. Nyt ainakin meni viimeisetkin koirahaaveet romukoppaan. Oltiin hieman toiveissa että sietäisin jonkin rotuista koiraa, mutta jos tälläinen olo on vielä tänäänkin niin ei ei ja ei mitään koiria. Olen kyllä kuullut että voi siedättyä...
  10. C

Kissa-allergia?

Voiko se flunssainen olo jatkua vielä muutaman päivän vaikka ei ole koiran kanssa tekemisissä ja eri paikassa? Onko kellään kokemusta? Itse olen lievästi allerginen koiralle. Olin sunnuntaina paikassa jossa oli todella kovasti hilseilevä koira. Siitä lähtien ollut todella flunssainen olo...
  11. C

mitä jos, öljy ei tulekaan...

Oikeastaan tarkoitin siis jos putket jäätyy sen takia ja tulee jotain vaurioita niin välttyisi jäätymiseltä ja mahdolliselta korjaamiselta. 20 litraakin jos hakee niin pärjää sillä nykylaitteilla pari päivää jos tankkiauto myöhässä, tietysti vaikuttaa tuo pakkanen ja kulutus. ;)
  12. C

Onko teidän lapset kotona lähes alasti?

Tietääkö kukaan tähän vastausta miksi pienet lapset tekevät näin? Ekaluokkalainen ei enään niin tuollaista tee, tosin vähentää vatetta että on pitkissä kalsareissa ja t-paidassa ehkä pitkähihainen, mutta tuo 4 vuotias.
  13. C

mitä jos, öljy ei tulekaan...

Peesi tälle!!! Helpommalla pääsee. Onko teillä muuten sähköön liitetty öljykattilaa? Jos on niin sen pitäis automaattisesti siirtyä sähkölle öljyn loputtua.
  14. C

Tekisitkö jotain toisin, jos nyt aloittaisitte rakentamisen/remontoimisen?

Meillä rintamamiestalo vm -58. Ollaan asuttu nyt 6 vuotta talossa. Se mitä remonteissa olisi kannattanut tehdä toisin tehdä kaikista työlläämmät ensin (kuten kellari eristämisineen ja piikkamisineen, sauna ja khh). Teimme pintaremonttia melkein heti kun muutimme ja sitä on tehty nämä vuodet...
  15. C

Suomi-Soffa

Heissan! Tuli ostettua 2 vuotta sitten aika tasantarkkaan Suomi-Soffalta kulmasohva (Q-moduli). Eli kyseessä on moduli sohva minkä järjestystä voi muokkailla halutessaan. Ajattelin vaihtaa järjestystä ja erottaa osat toisistaan ja huomasin että parissa osassa selkänojan ja istuin osan...
  16. C

päiväkoti työläinen

Sun kannattais alkaan perhepäivähoitajaksi. Hyville hoitajille riittää aina töitä. Tuo kertomasi on melko yleistä naisvaltaisilla aloilla. Itselläni pitkäkokemus naisvaltaisista työpaikoista hieman erialoilla. Miesvaltaisella alalla olin vähän aikaa ja siellä oli todella mukavaa ja hyvä...
  17. C

omat firmat???

:wave: Mies ollut toista vuotta yrittäjänä. Vuoden oli aluksi palkkatyössa ja sivutoimisena yrittäjänä. Ja kyllä häntä vähän jännitti miten käy. Mutta kyllä kannatti - sen verran hyvä ala. Itse jatkan ensi vuoden alusta yrittäjänä jälleen 1 1/2 vuoden tauon jälkeen ihan varmoin ottein eli...
  18. C

Te jotka olette olleet koulukiusaajia, voitteko antaa itsellenne anteeksi? Entä koulukiusatut pystyttekö antamaan anteeksi?

Olin koulukiusattu ja en pysty antamaan anteeksi. Haavat jäi... Tiedän että kiusaajani ovat ajatuksen vankeina vielä pitkään.
  19. C

Mikä **vetti tässä koneessa on vikana??

Spywaret kannattaa myös skannata. (Ad-awarelta on tullu uus versio)

Yhteistyössä