Haluaako joku,että katson tarot-korteista?

• Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti
Tahtoisin tietää, miltä tulevaisuuteni näyttää? Lähinnä kyselisin, että milloin pystyn elämään normaalia elämää? Minulla on ollut hieman kipuja ja sairastelua josta en sen kummemin voi puhua. Tahtoisin myös kysyä, milloin meille suodaan ensimmäinen lapsi? :)

Kiitos etukäteen, toivottavasti vastaat

Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Kerro meijän perhen tulevaisuudesta kans, kiitoksia =)
lisään:
Onnistuko yritys,tuleeko jotai?
Teille nousi kortti,joka kertoo pelkkää hyvää.
Olette pidettyjä ihmisiäjotka tuntuvat kävelevän aina kadun aurinkoista puolta.Teillä on elämäniloa ja uudistumiskykyä. Lapsenne ovat hyvin onnellisia ja teillä on hyvät suhteet.
Perhesuhteenne kukoistavat ja näyttäisi olevan niin että saatte perheenlisäystä pian.Jollet ole raskaana,niin tulet pian raskaaksi.
Wau,kiitoksia sulle,ihanaa lukea tollaista :D :hug: :heart:
Juu muuten lasta mä haluan mutta taas masennus ja ahdistus pelottaa mua aika voimakasti :ashamed:
Kiitos vielä kerran :hug:

<3
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Miten pärjään, kun lähden opsikelemaan, saanko haluamani ammatin?

Saadaanko me vielä lapsia, tyttöjä vai poikia?

Saako mies hyvän työpaikan?
Mäkin nostan tätä mun. Kirjoitin tän samaan aikaan, kuin ap tuon, että vastaa ekoihin viesteihin... ;)
No,vastailen sitten sinulle...:)

Pärjäät hyvin,kun lähdet opiskelemaan.Tietenkin jotain on aina "uhrattava" kun jotain uutta tulee elämään, mutta olet rohkea ja päättäväinen,joten pärjäät hienosti.

Kun opiskelusi päättyvät,saatte lapsen. Aivan tarkkaan en näe,että oletko jo raskaana kun opinnot loppuvat vaiko heti sen jälkeen tulet raskaaksi.
Kortti kertoo muutenkin valoisasta tulevaisuudesta. Elämäniloa ja perhe-elämä kukoistaa.Näyttää oikein aurinkoiselta tulevaisuus.:)

Miehesi näyttää miettivän jotain uutta työtä( ? ) Jonkinlainen uudistusmisprosessi on hänellä käynnissä,mutta tämähän on vain hyvä asia. :) Työpaikka löytyy kyllä.
Voi kiitos :hug: Nyt tulin vasta takaisin koneelle ja heti vastauksia lukemaan ;)

Ihanan positiivinen vastaus, voi kunpa menisikin asiat noin hienosti ja ihanasti :heart:

Aika osuva oli, ollaankin puhuttu, että ensin tuo minun koulu ja sitten ehkä vielä yksi lapsi, melko pian opiskelun jälkeen alettaisiin yrittämään (ehkä sitten jo ennen valmistumista ;) ).

Uutta on käynnissä miehellä juu! Oikeastikin, liittyen työelämään jne. :)

Kiitos vielä ennustuksesta, tästä tuli ainakin hyvä mieli =)
P.S. Vielä jäin miettimään mahdollisen tulevan lapsen sukupuolta? ;)
Näkisin,että on kaunis ja jotenkin "eteerisen" näköinen tyttö.:)

<3
Kerro meijän perhen tulevaisuudesta kans, kiitoksia =)
lisään:
Onnistuko yritys,tuleeko jotai?
Teille nousi kortti,joka kertoo pelkkää hyvää.
Olette pidettyjä ihmisiäjotka tuntuvat kävelevän aina kadun aurinkoista puolta.Teillä on elämäniloa ja uudistumiskykyä. Lapsenne ovat hyvin onnellisia ja teillä on hyvät suhteet.
Perhesuhteenne kukoistavat ja näyttäisi olevan niin että saatte perheenlisäystä pian.Jollet ole raskaana,niin tulet pian raskaaksi.
Wau,kiitoksia sulle,ihanaa lukea tollaista :D :hug: :heart:
Juu muuten lasta mä haluan mutta taas masennus ja ahdistus pelottaa mua aika voimakasti :ashamed:
Kiitos vielä kerran :hug:
Tuota sinun masennusta ei näkynyt ainakaan korteista,joten ohimenevää on varmasti. :) Nostin toisen kortin ihan vain ajatellen tätä masennusta.Kortti kertoo pelkkää hyvää. Iloista ja onnellista mieltä ja lapsiasia nousee jälleen kortista.
Tulevaisuutesi on valoisa.

<3
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:
HEi!

Mieheni menetti työnsä ja hänellä on muitakin murheita yllin kyllin. Näetkö mitään positiivista hänelle?
Minäkin olin jo sivulla 2. Odotan vastaustasi, kiitos.
Miehellesi nousi kortti joka kertoo uudistumisesta. Nyt murheet on käsiteltävä loppuun,asioita on pohdittava jotta niistä vapaudutaan. Silloin asiat jätetän lopullisesti menneisyyteen ja kaikkea hyvää on tulevaisuudessa. Menestystä tiedossa. Miehelläsi on hyviä johtajan ominaisuuksia ja ehkä kiinnostusta perustaa oma yritys.

Haluan tietää työtilanteestani? Olen tienhaarassa ja en tiedä minne alalle mun täytyy pyrkiä (tätä on jo kestänyt vuosia), täytyykö opiskella lisää vai hakea töihin, jotta työlistyisin ja viihtyisin itse työssä? Haluan tietää myös perheyrityksemme tulevaisuuden?

Miltä näyttää meidän perheemme tulevaisuus?

<3
Alkuperäinen kirjoittaja Hapsutti:
Miten pärjään koulussa, lähden monien vuosien jälkeen taas koulunpenkille. Kestääkö kanttini?
Ja koskas meille tulee seuraava lapsi?
Pelkäät ehkä miten pärjäätte rahallisesti. Kortti kertoo jotain peloista ja tunnekuohuista. Alussa sinusta tuntuu,ettei opiskelusi olekkaan hyvä idea,mutta löydät tahdonvoimaa ja opinnot alkavat sujua.Huomaat pian että olet hyvä opinnoissasi ja saat menestystä tulevaisuudessa.

Vauva näkyy tulevassa,mutta aikaa en osaa sanoa. Jostain nousee tunne,että opintojesi aikana tulet raskaaksi,ehkä jopa hieman yllättäen huomaatte vauvan saapuvan.

sama vielä
Alkuperäinen kirjoittaja Sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Mites minä? Meneekö elämä tästä parempaan päin..? Löydänkö ikinä miestä elämääni ja koskakohan? Kiitos jos viitsit katsoa :)
Viitsitkö minulle katsoa?
Olet hyvin viisas ihminen,monen mielestä etäiseltä vaikuttava. Ehkä moni mies ihailee vain sinua kaukaa,koska eivät usko "saavansa" sinua. Sinusta huokuu itsevarmuutta,joka voi pelottaakin monia.
Elämässäsi on tapahtunut jotain nopeita,arvaamattomia muutoksia.Ehkä entinen miehesi paljastuikin jotenkin erillaiseksi kuin kuvittelit ja toiveesi häneen romahtivat.Ehkä jopa järkytyit.

Tapaat pian miehen.Hän on itseensäluottava,omaperäinen ja luova.Kuin puuttuva osasi.

Kiitoksia paljon kun vastasit!! :) Kyllä noista tunnistin itseäni..

<3
Alkuperäinen kirjoittaja Caran dAche:
Haluan tietää työtilanteestani? Olen tienhaarassa ja en tiedä minne alalle mun täytyy pyrkiä (tätä on jo kestänyt vuosia), täytyykö opiskella lisää vai hakea töihin, jotta työlistyisin ja viihtyisin itse työssä? Haluan tietää myös perheyrityksemme tulevaisuuden?

Miltä näyttää meidän perheemme tulevaisuus?
Korteista nousi että nyt sinulla on pohdinnat käynnissä mihin jatkaa.Suo itsellesi aikaa ja nauti olostasi nyt.
Kortissa nousi muiden ihmisten auttaminen ja opastaminen vahvana.Ehkä sellainen on juuri sinun alasi. Olet myös hyvin lapsirakas.Korteissa näkyisi,että nyt olisi hyvä hetki astua muutosten tielle ja toteuttaa suunnitelmasi.Uuden oppiminen on hyvä idea.
Kortti kehoittaa kuuntelemaan tunteitasi. Tulevaisuudessa koet mielihyvää työssäsi .

perheyrityksessä on pieniä vaikeuksia,mutta asiat eivät sitä miltä ne ensin näyttävät.Onni piilee onnettomuudessa.

perheenne tulevaisuus näyttää hyvältä.Syviä tunteita,sopusointua ja luottamusta. Kortti kertoo nimenomaan kahden ihmisen vetovoimasta ja suurista tunteista. Toinen ihminen on luottamuksesi arvoinen.

Yhteistyössä