nostan...Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Saanko vauvan vuoden sisällä? Onnistuuko suhde edes välimatkasta johtuen?
nostan...Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Saanko vauvan vuoden sisällä? Onnistuuko suhde edes välimatkasta johtuen?
:wave: Katsothan minulle myös.Alkuperäinen kirjoittaja rakastunut:Kestääkö tämä rakkaus nykyisen mieheni kanssa? Näetkö meille yhteistä elämää?
rohkenenko nostaa?Alkuperäinen kirjoittaja krisse:miten minun terveydentila, koheneeko? meneekö tuleva rakennusprojektimme ilman kummempia vastoinkäymisiä?
Lapsia saat. Näen kokonaisuutena,että sinulla tulee olemaan kolme lasta.Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:mulle kans tuleeko lapsia lisää? miten muuten?
Tarkottaaks tää nyt et meillä ei ole enää toivoa?Alkuperäinen kirjoittaja big:Mie jäin välistäAlkuperäinen kirjoittaja Big:Voi kerrohan saadaanko me toinen lapsi? =) Ja jos saadaan niin milloinkohan olisi ajankohdassa?
Saatte. Itseasiassa näen että saatte yhteensä kaksi lasta vielä.Alkuperäinen kirjoittaja big:Tarkottaaks tää nyt et meillä ei ole enää toivoa?Alkuperäinen kirjoittaja big:Mie jäin välistäAlkuperäinen kirjoittaja Big:Voi kerrohan saadaanko me toinen lapsi? =) Ja jos saadaan niin milloinkohan olisi ajankohdassa?
Ei ole keskenmeno.Saatte vahvan tytön.Alkuperäinen kirjoittaja toisen ketjun ap:Onko tämä nyt keskenmeno, vai saadaanko vauva?
Miksi et vastaa minulle ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja ö:upAlkuperäinen kirjoittaja ö:Syntyykö meille syyskuussa tyttö vai poika?
Voisin sanoa,että syntyy lauantaina päiväsaikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pallomaha:Koska vauva syntyy? Viimesiä odotuspäiviä eletään tässä...
Nostan kolmannen kerran, josko saisin jo vastauksen??Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn taas:Kerro pliis tuosta saanko pitää työpaikkani ja nouseeko palkkani???
Muutetaanko lähivuosina ulkomaille??
Kiitos :flower: Haluan kovasti uskoa sinuaAlkuperäinen kirjoittaja <3:Ei ole keskenmeno.Saatte vahvan tytön.Alkuperäinen kirjoittaja toisen ketjun ap:Onko tämä nyt keskenmeno, vai saadaanko vauva?
Nostan tämän omani, jospa vaikka ehdit huomenna vastaamaan, kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:HEi!
Mieheni menetti työnsä ja hänellä on muitakin murheita yllin kyllin. Näetkö mitään positiivista hänelle?
Anteeksi.Olen itsekkin aivan sekaisin näistä vuoroista ja alussa lupasin katsoa vain ensimmäisille.Alkuperäinen kirjoittaja ö:Miksi et vastaa minulle ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja ö:upAlkuperäinen kirjoittaja ö:Syntyykö meille syyskuussa tyttö vai poika?
jaksaisitko vastata minulle vielä...terveys ja tulevaisuus huolettaa...lapsia ei enää ehkä saada mutta oma terveys mietityttää. Eletäänkö onnellisina ja ehkäpä ulkomailla?Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Miltä meidän tulevaisuus näyttää?Muutammeko ulkomaille?Terveyskin huolestuttaa
Kiitos paljon kun vastasit! Hyvää yötä!Alkuperäinen kirjoittaja <3:Voisin sanoa,että syntyy lauantaina päiväsaikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Pallomaha:Koska vauva syntyy? Viimesiä odotuspäiviä eletään tässä...