Haluaako joku,että katson tarot-korteista?

• Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti
<3
Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
Saanko mä koskaan hyväpalkkaista työtä saati edes mieluista työtä koskaan?
Kestääkö mun ja miehen suhde tän myrskyn vai meneekö pieleen koko homma?
Mä nyt vastaan sulle,vaikka tuossa edellä olisi ollut useampikin kysymys. Olen jo itsekkin sekaisin vuoroissa.:D

Kyllä saat työtä. Näkisin sinut hyvin levollisen ja tasapainoisen oloisena työssäsi,joten se tulee olemaan viihtyisä työ. Toisten opastaminen ja auttaminen tulee mieleen.Ehkä sellaiseen liittyvä on sinun työsi?

Parisuhteessa myrskyt on pian ohi. Kaikki ponnistelut päättyvät ja henkinen kypsyys tuo vapauden ja varmuuden tunnetta.
Olet hieman pettynyt itseesi tässä parisuhdeasiassa.Ehkä koet olevasi liian lyhytjänteinen.
Näkisin sinut kuitenkin hyvin valovoimaisena ja avoimena,joten pettyminen itseensä ei ole aiheellista.:)

m
Kuinka pian saan opettajan pätevyyden suoritettua? Nyt kesällä aloitan avoimessa kasvatustieteen opinnot ja tavoite olisi päästä jo syksyllä opiskelemaan lisää peruutuspaikalle. Seuraava varsinainen haku vasta keväällä 2010 näihin jatko-opintoihin. Eli pääsenkö jo enne sitä tekemään opintoja?

mmh
mulle ei sitten ikinä vastata ku joku ennustaja paikalla..

no haluaisin tietää kannattaako mun vaivata aikaani uuteen tuttavuuteen? tunteiden perusteella voisin aika äkkiäkin peräti oikeasti rakastua tähän ihmiseen..

Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Meitä on kohdannut kaksi enkelilapsen menetystä raskauden puolessa välin peräkkäin. Koska saamme terveen toisen lapsen syliin saakka? :heart:
ahdistus nousi kortista voimakkaana.Tämä aika vaatii paljon teiltä, teidän vahvuutta ihailee usea ihminen.
Kortti kertoo muutoksista parempaan.Voi kertoa jopa asuinpaikan muutoksista tai matkustamisesta.

Kovinkaan kauaa teidän ei tarvitse odottaa kaunista ja tervettä vauvaanne.Ensin pohditte ja surette hetken enkeleitänne ja kun koette vapautuneenne pahimmasta surusta,vauva ilmoittaa tulostaan. Näen hänet hyvin kauniina tyttönä.
:heart: :heart: :heart:
Voi, toivottavasti tämä käy toteen. Sen sanon että eräs toinenkin ennusti meille ensi vuonna tyttöä syntyväksi. :heart: Aika näyttää, pääasia että sen vauvan saisi.

m
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Kuinka pian saan opettajan pätevyyden suoritettua? Nyt kesällä aloitan avoimessa kasvatustieteen opinnot ja tavoite olisi päästä jo syksyllä opiskelemaan lisää peruutuspaikalle. Seuraava varsinainen haku vasta keväällä 2010 näihin jatko-opintoihin. Eli pääsenkö jo enne sitä tekemään opintoja?
Ja vielä, että saanko liikunnan open viran pysyvästi itselleni kuinka pian? Nyt olen vuoden määräaikaisena epäpätevänä.

<3
Alkuperäinen kirjoittaja Sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Mites minä? Meneekö elämä tästä parempaan päin..? Löydänkö ikinä miestä elämääni ja koskakohan? Kiitos jos viitsit katsoa :)
Viitsitkö minulle katsoa?
Olet hyvin viisas ihminen,monen mielestä etäiseltä vaikuttava. Ehkä moni mies ihailee vain sinua kaukaa,koska eivät usko "saavansa" sinua. Sinusta huokuu itsevarmuutta,joka voi pelottaakin monia.
Elämässäsi on tapahtunut jotain nopeita,arvaamattomia muutoksia.Ehkä entinen miehesi paljastuikin jotenkin erillaiseksi kuin kuvittelit ja toiveesi häneen romahtivat.Ehkä jopa järkytyit.

Tapaat pian miehen.Hän on itseensäluottava,omaperäinen ja luova.Kuin puuttuva osasi.

<3
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Kerro meijän perhen tulevaisuudesta kans, kiitoksia =)
lisään:
Onnistuko yritys,tuleeko jotai?
Teille nousi kortti,joka kertoo pelkkää hyvää.
Olette pidettyjä ihmisiäjotka tuntuvat kävelevän aina kadun aurinkoista puolta.Teillä on elämäniloa ja uudistumiskykyä. Lapsenne ovat hyvin onnellisia ja teillä on hyvät suhteet.
Perhesuhteenne kukoistavat ja näyttäisi olevan niin että saatte perheenlisäystä pian.Jollet ole raskaana,niin tulet pian raskaaksi.

<3
Alkuperäinen kirjoittaja äiti09:
Miltä tulevaisuudessa näyttää? Saammeko asunnon? Alkaako lapsen isää jossain vaiheessa kiinnostaa jälkikasvunsa?

Näihin vastausta kaipaan kipeästi.
Tulevaisuutenne näyttää hyvältä.Kaikki ovat on auki sinulle,kaikki tavoitteesi saavutat.Kortissa näkyy myös,että pärjäät rahallisesti oikein mukavasti.

Isää ei ainakaan vähään aikaan kiinnosta lapsi. ( pitkällä tulevaisuuteen en näe ) Hän on jotenkin dramaattinen henkilö,ehkä onnettomuusaltis tai masentunut tms. Jokin hänessä on,ettei hän kykene avaamaan sydäntään lapselle.
Sinua ehkä tämä kouraisee,mutta muista menneisiin ei kannata jäädä roikkumaan,sinulle on upea,valoisa tulevaisuus edessä.

Yhteistyössä