nostelen vielä tätä mun kysymystä...Alkuperäinen kirjoittaja elisa:Lisäksi vielä, että miten mun ja miehen suhteelle käy..?Alkuperäinen kirjoittaja elisa:Näenkö enää sitä ihmistä johon ihastuin viime viikolla? Asumme kaukana toisistamme.
Mäkin nostan tätä mun. Kirjoitin tän samaan aikaan, kuin ap tuon, että vastaa ekoihin viesteihin...Alkuperäinen kirjoittaja :):Miten pärjään, kun lähden opsikelemaan, saanko haluamani ammatin?
Saadaanko me vielä lapsia, tyttöjä vai poikia?
Saako mies hyvän työpaikan?
No,vastailen sitten sinulle...Alkuperäinen kirjoittaja :):Mäkin nostan tätä mun. Kirjoitin tän samaan aikaan, kuin ap tuon, että vastaa ekoihin viesteihin...Alkuperäinen kirjoittaja :):Miten pärjään, kun lähden opsikelemaan, saanko haluamani ammatin?
Saadaanko me vielä lapsia, tyttöjä vai poikia?
Saako mies hyvän työpaikan?
kiitos,kaikki "sanoo" aina tuosta energian hukkaamisesta,mitä sitten liekkin...Alkuperäinen kirjoittaja <3:Kyllä saatte. Kortti muistuttaa että hukkaat energiaa yrittäessä hallita jotain,johon et voi vaikuttaa.Vauva saapuu elämäänne kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja sari:saadaanko me vielä lapsia?
Mieki nostelen..Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Mäki tahon
Kysymys olisi; pystyykö eräs läheinen henkilö muuttumaan? Ja mites lasten laita, vieläkö niitä tulee?
ehkä mietit tai jopa stressaat asioista,jotka onnistuvat ilman kummempia miettimisiäkin. Jotkut on vaan pohdiskelevia,mutta joillakin sekin menee hieman liiallisuuksiin.Alkuperäinen kirjoittaja sari:kiitos,kaikki "sanoo" aina tuosta energian hukkaamisesta,mitä sitten liekkin...Alkuperäinen kirjoittaja <3:Kyllä saatte. Kortti muistuttaa että hukkaat energiaa yrittäessä hallita jotain,johon et voi vaikuttaa.Vauva saapuu elämäänne kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja sari:saadaanko me vielä lapsia?
NostelenAlkuperäinen kirjoittaja Puoliso:Hääpäivää kyselisin.... Milloin siis astumme avioon vai astummeko ollenkaan?