Haluaako joku,että katson tarot-korteista?

• Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti
onko valoa näkyvissä?
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Olen vasta vuoden verran katsellut korteista, joten harjoittelija olen vielä..ehkä ikuisesti,mutta voisin katsella parille ihmiselle jotain,jos jotakuta kiinnostaa.
Esitä joku kysymys/kysymyksiä ja jos haluat niin selvennät kysymystä niin saa ehkä laajemman tai tarkemman kuvan korteista.

Katsoisitko? Pian 20 vuotta sitten eronnut, murkun äiti muut isoja. Työttömänä, rahat vähissä, terveyskin reistaa.

<3
Alkuperäinen kirjoittaja Puoliso:
Alkuperäinen kirjoittaja Puoliso:
Hääpäivää kyselisin.... Milloin siis astumme avioon vai astummeko ollenkaan?
Nostelen
naimisiin menette kyllä.Tarkkaa aikaa en osaa sanoa,vuoden sisällä.kevät tai kesä nousee ensimmäisenä mieleeni.
avioliittonne on onnellinen.Kortissa kuvataan kahta ihmistä,jotka pappi siunaa ja heillä on turvallinen käsi päidensä päällä.Ehkä teidät on vain tarkoitettu toisillenne,koska teillä on joku "turvaamassa" liittoanne.

<3
Alkuperäinen kirjoittaja MAHTISONNI:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Olen vasta vuoden verran katsellut korteista, joten harjoittelija olen vielä..ehkä ikuisesti,mutta voisin katsella parille ihmiselle jotain,jos jotakuta kiinnostaa.
Esitä joku kysymys/kysymyksiä ja jos haluat niin selvennät kysymystä niin saa ehkä laajemman tai tarkemman kuvan korteista.

Olenko ikuinen poikamies
Katsotaan nyt sinulle.:)

Kortti kertoo että saat sen mitä haluat.:) Sinun täytyy vain katsella ennakkoluulottomasti ympärillesi. vältä epärehellisyyttä.

<3
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Meitä on kohdannut kaksi enkelilapsen menetystä raskauden puolessa välin peräkkäin. Koska saamme terveen toisen lapsen syliin saakka? :heart:
ahdistus nousi kortista voimakkaana.Tämä aika vaatii paljon teiltä, teidän vahvuutta ihailee usea ihminen.
Kortti kertoo muutoksista parempaan.Voi kertoa jopa asuinpaikan muutoksista tai matkustamisesta.

Kovinkaan kauaa teidän ei tarvitse odottaa kaunista ja tervettä vauvaanne.Ensin pohditte ja surette hetken enkeleitänne ja kun koette vapautuneenne pahimmasta surusta,vauva ilmoittaa tulostaan. Näen hänet hyvin kauniina tyttönä.

Yhteistyössä