JanuLiitus
Nostelen tätä ja kysyn samalla että näyttääkö kortit meille enempää lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Mitä tulevaisuus tuo tullessaan?
Nostelen tätä ja kysyn samalla että näyttääkö kortit meille enempää lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Mitä tulevaisuus tuo tullessaan?
Ei vastannut mullekaan vaik ekalla sivulla kysyin :'(Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:huhuuuAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:kerroppas miten mennään eteenpäin??
Mahdanko saada vastausta laisinkaanAlkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:ja nosto vieläkin...hehAlkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:nostan vieläkin...Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:nostan...Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Saanko vauvan vuoden sisällä? Onnistuuko suhde edes välimatkasta johtuen?
Voi sussiunaa...! Nyt loppuu happi . Mulle on nimittäin tehty keinohedelmöitys, 2 alkiota siirrettiin, koska mua ilmeisesti sen verran toivottomana tapauksena pidetään. Näitä siirtoja on tehty aiemminkin, mutta aina olen negannut, siksi toivo on nytkin ollut pohjalukemissa! Tätä en kertonut, kun en yhtään luottanut, että nytkään tulosta tulisi...Alkuperäinen kirjoittaja <3:hoidot auttavat.Eipä kauan aikaa tarvitse odottaa,kun raskaustesti näyttää positiivistä.Näen kaksi lasta,joko kaksosraskaus tai kaksi raskautta pienillä väleillä.Pojilta vaikuttaisi molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja uusyritys...:On niin kauheasti kysymyksiä, että eipä meidän tarot-rouva taida kelkassa liioin pysyä...Omani heitin kans mukaan, mutta jonnekin se jäi... Vastaus olisi kiva saada, mutta toki ymmärrän, jos ei sitä tuu... Kunhan kysyn... Vauva-asiaa minäkin...? Yritystä likemmäs 3 vuotta, hoitojakin... Onko toivoa?