Haluaako joku,että katson tarot-korteista?

• Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti
Uusritys :)
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja uusyritys...:
On niin kauheasti kysymyksiä, että eipä meidän tarot-rouva taida kelkassa liioin pysyä...Omani heitin kans mukaan, mutta jonnekin se jäi... Vastaus olisi kiva saada, mutta toki ymmärrän, jos ei sitä tuu... Kunhan kysyn... Vauva-asiaa minäkin...? Yritystä likemmäs 3 vuotta, hoitojakin... Onko toivoa?
hoidot auttavat.Eipä kauan aikaa tarvitse odottaa,kun raskaustesti näyttää positiivistä.Näen kaksi lasta,joko kaksosraskaus tai kaksi raskautta pienillä väleillä.Pojilta vaikuttaisi molemmat.
Voi sussiunaa...! Nyt loppuu happi :D. Mulle on nimittäin tehty keinohedelmöitys, 2 alkiota siirrettiin, koska mua ilmeisesti sen verran toivottomana tapauksena pidetään. Näitä siirtoja on tehty aiemminkin, mutta aina olen negannut, siksi toivo on nytkin ollut pohjalukemissa! Tätä en kertonut, kun en yhtään luottanut, että nytkään tulosta tulisi... :eek:

Täytyy kyllä tunnustaa, että vastauksesi auttaa taas jaksamaan eteenpäin, tällainen on ihmisen mieli :hug: Joten suuret kiitokset sinulle, että jaksoit vastata! Siun kannattais varmaan harkita, että ennustaisit pientä maksua vastaan, jos "harjoittelu" alkaa tuottaa oikein paljon positiivista palautetta. Osaat kirjoittaa hyvin, enkä nyt sano tätä siksi, että mulle nuin positiivista ennustit! :heart:

Yhteistyössä