Onko teidän lapset kotona lähes alasti?

• Viestiketjun aloittaja MaalaisJuntti
  • Ensimmäinen viesti
säädyllisyyttä kotonakin
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Olis, mutta en anna. En halua, et tyttö oppii siihen, et koko ajan sisällä ollessa saa olla ilkosillaan. Joo, voin olla tiukkis, mutta mun mielestä vaatteiden päällä pitäminen kuuluu perusasioihin, mitkä haluan lapselleni opettaa.
Hyvä, olen niin samaa mieltä. Inhottaa kun jotkut miehetkin roilakehtaa pikkareissa tai kalsareissa ja eukotkin puolialasti.
Tiukkis oon mutta vaatteet pidetään päällä kun aamulla pukeudutaan. Joillakin lapset tarhassakin vain sukkiksissa, ällön näköistä.

v
Alkuperäinen kirjoittaja säädyllisyyttä kotonakin:
Olis, mutta en anna. En halua, et tyttö oppii siihen, et koko ajan sisällä ollessa saa olla ilkosillaan. Joo, voin olla tiukkis, mutta mun mielestä vaatteiden päällä pitäminen kuuluu perusasioihin, mitkä haluan lapselleni opettaa.
Hyvä, olen niin samaa mieltä. Inhottaa kun jotkut miehetkin roilakehtaa pikkareissa tai kalsareissa ja eukotkin puolialasti.
Tiukkis oon mutta vaatteet pidetään päällä kun aamulla pukeudutaan. Joillakin lapset tarhassakin vain sukkiksissa, ällön näköistä.
Älä katso jos ällöttää.

MaalaisJuntti
Alkuperäinen kirjoittaja säädyllisyyttä kotonakin:
höh me ollaan kotona just niinku meitä itsiä miellyttää.Ku vieraita tulloo niin kiskotaan kampetta päälle.
Ja medän sisälämpötiöa on +19 astetta.

Tietääkö kukaan tähän vastausta miksi pienet lapset tekevät näin?

Ekaluokkalainen ei enään niin tuollaista tee, tosin vähentää vatetta että on pitkissä kalsareissa ja t-paidassa ehkä pitkähihainen, mutta tuo 4 vuotias.

Yhteistyössä