Kirjoittakaa kattomatta näppistä.

• Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
hehee
hemmetin euäiiaoasue nebaan iksrnrekevau uekevudio.ijkelnissa ,hyi uök nijö buurö oijeen cauvaa? nillponkojab eb.hiles alkaa raas? JA mijde kaikki käirä isoja ajkokiejaomoa?

mitäs
tähn nyt sitten pitäis kirjoittaa. vissiin ihan mitä vaan. neiti yriittää käydä tuossa nukkumaan. taitaa olla taito vielä jotenkin tallella, nimittäin kymmensormijärjestelmä.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Hemmetin ruåttalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein? Milloinkohan X-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia?

Ei ruottalaiset, vaan ruåttalaiset.
Hemmetin ruåttalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yö, mikä niitä vaivaa oikein? Milloinkohan X-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjamia?

Katsotteko aina näppitä kun kirjoitatte? Auts nyt mä huomasin, et katson, kun pitäisi kysymysmerkkiä laittaa. Tulikohan se oikein= No, nyt vilkaisin. Eka tulis siis oikein, mutta toisella kerralla meni vierestä.

Hemmetin ruåttalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein? Milloinkohan X-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia?

Hemmetin ruåttalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein`? Milloinkahan C-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia?

Hemmetin ruättalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Gyi yök, mikä niitä vaivaa oikein? Milloinkohan V-files alkaataas? Ja miksei kaikkki käytä isoja alkukirjaimia?

Tulihan noita virheitä, vaikka entisen työn takia ois pitänyt olla virheitä 0.

Anna
Je,,etim tu'tsalaisetm nr baan ojsenyelevat yelebisio ohjelmissa. Jui uök, milä niirä vaibaa oikein, Mollpomlahan c-dikes alkaa taas) Ja molseo laikki käyuä isoka alkikisjaomia?

Hemmetin eipttaöaoset me vaam plsemtepevat televodoä-pjjel,issa. Jui tök. mikä niirä vaivaa oikein? Milloimkahan d-joles aölaa taas? Ja mikset kaikki kättä ospja alkikorkao,oa?

:LOL: Mähän oon ihan surkee :LOL:

hemmeyim tuoyyalaisey ne vssn oksenyekebat yelebisioojkwl,issam Jui ulk ,olä niiyä baibaa oikwin...
Ei hemmetti,ei taitais musta olla toimistotöihin :LOL: :LOL: :LOL: Ja tuon edellisen kirjoitin todellakin tiukasti katse näppiksessä ;) :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Hennetim tioifslsodet nr vaan oksemuelenat gejebudio-ojkelmissa.Hio tök,kikö niitp vauvaa oikein?Mokk09nkahan t-fuoes alkaa yaas?Ja miksei jaikki käurä usoja alkukirjai,ia?

:LOL:
Hio tök! :LOL: :LOL: :LOL: *reps kops* :LOL:

MammaMu
Alkuperäinen kirjoittaja khf:
suht monesti kirjoittelen ilman näppäimistöön kattomista niin kuin nytkin...

koulussa oli nimittäin konekirjoitusta ja olin aika hyvä siinä hommassa
Minä olen myös opetellut/joutunut opettelemaan kymmensormi-järjestelmän vanhanaikaisella sähkökirjoituskoneella, joten tekstiä tulee nykyäänkin ihan sujuvasti näppistä katsomatta... Olihan siitä pakertamisesta sittenkin jotain iloa. Telexin lähettämistaidolla ei varmaankaan ole enää kovasti hyötyä =)

Hemmetin ruättalaiset ne vaan oksentelevat televisio.ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein¤ Milloinkoha c.files alkaa taas¤ Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia&

On noi erikois merkit vähän kadoksissa :D

Hemmetin ruottalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ojelmissa- Hyi uök, mikä niitä vaivaa oikein? Milloinkohan d-files alkaa taasÅ Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia?

No aika hyvin. Pari virhettä ja sitten toi alun o vaikka piti olla å.
Minä myös ollu konekirjotustunneilla sähkökirjotuskoneella piti tuijottaa kokeissa seinää ja kirjottaa sokkona. :D

mamamaalta
Hemmetin sråttalaoset ne vaan oksemtelevat televisio-ojkelmissa-Juuäk, mikä mootä vaovaa oikein`;ollpomlpkam Ckples askaa taas`Ka molseo kaikki käytä osija alkukirjao,oa` :ashamed:

Ja minä kun olin ennen melko hyvä...

Yhteistyössä