Kirjoittakaa kattomatta näppistä.

  • Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Hemmetin ruåttalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein? Milloinkohan X-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia?


Ei ruottalaiset, vaan ruåttalaiset.
 
vieras
Hemmetin ruåttalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein? Milloinkohan X-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia?
 
hei
Hemmetin ruåttalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein? Milloinkohan X-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia?

Lisäyksenä: naputan koneella työkseni ;)
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
jemmerim tipydalaoser mr vsaan pösemreöebsr tröebovoo'pkkrö.pffs- Kio uöl- ,ol' mootä caovaa pileom` ;oööåomlpham C-coöes aölaa raas= Ka ,oelseo laokko l'otä osoka akkilorja9,oa=

:LOL: :LOL: Ja kaikki ymmärtää vai mitä?
Oh my... :LOL:
 
kasvihuoneilmiö
Jemmetin ruöydalaiset ne baal okdentelenay telefisio.ohjelmissa. Hyi yök, mujä niitä baibaa oikrin? Milloinkohan T-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä usoja alkukirjaimia?

-Niin enhän mä tanunnut errä toi tejstu piyi kitjoittaa. Mun jabdee cissiin harjoitella fielä. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Hemmetin ruåttalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein? Milloinkohan X-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia?
Hemmetin ruoåttalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein? Milloinkohan X-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia?

Kirjoitan aina katsomatta näppikseen :D
 
vierasvaa
hemmetib 37öuuuakaiser nr baam okdrnyelejbae relebicid iojdkessa hyu yög mikä niitö baokaa mikkoilsoja? ka miksei ksikki käuyä ispka alkikirjaimia)

hahaha hyvin meni :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Hemmetin ruåttalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein? Milloinkohan X-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia?

hemmetin dyorralaisrt ne baan oldentelebst rwlwcisio-ohkrlmidds,Gyi uöd,mikä niit' vsovss oilron? Nilloijojan C. Ei hitto,en jatka enää....tosta mitään selvää saa :ashamed:
 
Hemmetin ruåtsalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein. Milloinkahan x-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia.

*Mä olen tehnyt paljon hommia sairaalassa konekirjoittajana ennen kuin valmistuin sh:ksi. Lyöntinopeus on 9200/puoli tuntia. En katso ikinä näppäimistöä ellei nyt mitään oikein ihmeellistä tarvi kirjoittaa ¤$@
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Hemmetin ruåtsalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein. Milloinkahan x-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia.

*Mä olen tehnyt paljon hommia sairaalassa konekirjoittajana ennen kuin valmistuin sh:ksi. Lyöntinopeus on 9200/puoli tuntia. En katso ikinä näppäimistöä ellei nyt mitään oikein ihmeellistä tarvi kirjoittaa ¤$@
Ja hiukanhan tuo erosi mun aloituksesta. =) Ei pitäny sievistellä kirjoitettua jne. :wave: :flower:
 
vieras
hemmetin ruotsalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein. Milloinkohan x.files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Hemmetin ruåttalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein? Milloinkohan X-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia?


Ei ruottalaiset, vaan ruåttalaiset.
Hennetim tioifslsodet nr vaan oksemuelenat gejebudio-ojkelmissa.Hio tök,kikö niitp vauvaa oikein?Mokk09nkahan t-fuoes alkaa yaas?Ja miksei jaikki käurä usoja alkukirjai,ia?

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Hemmetin ruåtsalaiset ne vaan oksentelevat televisio-ohjelmissa. Hyi yök, mikä niitä vaivaa oikein. Milloinkahan x-files alkaa taas? Ja miksei kaikki käytä isoja alkukirjaimia.

*Mä olen tehnyt paljon hommia sairaalassa konekirjoittajana ennen kuin valmistuin sh:ksi. Lyöntinopeus on 9200/puoli tuntia. En katso ikinä näppäimistöä ellei nyt mitään oikein ihmeellistä tarvi kirjoittaa ¤$@
Ja hiukanhan tuo erosi mun aloituksesta. =) Ei pitäny sievistellä kirjoitettua jne. :wave: :flower:
:LOL: :LOL: :LOL: Ups!! Ruåttalaiset piti kirjoittamani... Paha tapa tuokin, tottunut näkemään niin paljon "väärin" kirjoitettuja että kirjoittaa ne "oikein" vaikkei tarvisi :D

 
pakkojan rörö on kokeilla iun mjjtmjn. ei onnaa oikekn, siräpaiesi on po,eetä - voi loesos ,or' siansalsaa :LOL: :LOL: :LOL: muoks pannaan suomennoskin perään: pakkohan tätä on kokeilla kun muutkin, ei onnaa oikein. Sitäpaitsi on pimeetä. Voi kiesus mitä siansaksaa :D
 
Hemmeyo ruåyyaöaisey ne baam olsemyeöenay televisio.ihjelmissa. Hui yök, mikä niitä vauvaa oikein? Monnoimkoiha X.hiles alkaa taas? Ja miksei kaikki käiuä isoja alkukirjaimia?

Oho, olipa vaikeempaa kuin luulin!!!
 

Yhteistyössä