Hakutulokset

  1. H

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Tervehdys pitkästä aikaa! :wave: Olen edelleen käynyt lukemassa täällä mutta aina se on niin vaikeaa ruveta kirjoittamaan.. :whistle: Suuri kiitos teille jotka jaksavat säännöllisesti kirjoittaa, teidän juttuja on ihana lukea! :heart: Meillä on ihana tyttö! :heart: Yöt nukutaan 22-06...
  2. H

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Tervetuloa mukaan Enter ja Jouluvauva 07 :wave: Kirjottelin tuossa aamulla pitkän viestin ja sitten pätkäs nettiyhteys ja viestikin meni sen sileän tien... :headwall: Ei aina jaksa ymmärtää näitä tietokoneita.. :whistle: Niin, minä sitten päätin sairastua.. :snotty: Toissa iltana...
  3. H

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    moi! Jos kerkeäis muutama sanan laittaa ennenkuin pihalta kuuluu ääntä! =) Meillä nukutaan edelleen tosi hyvin, ensimmäinen pätkä on n. 6h ja seuraavakin sen 2-3h. Hyvin jaksaa itsekin kun saa nukkua. Kunhan vaan malttaisi mennä itse ajoissa nukkumaan.. :whistle: Itsekin mietin tuota unen...
  4. H

    Lenne-haalarit tehtaanmyymälästä Tallinnasta?

    Kuulin huhua että Tallinnassa on Lennen tehtaanmyymälä. Onko kukaan käynyt siellä tutustumassa? Onko kuinka laaja valikoima ja onko hinnat millaiset? Mietin että pitäisikö tehdä kevätreissu sinne... =)
  5. H

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Moikka! Kuulostaa tutulta tuo leivänmurut pöydällä.. Miten se on niin kamalan vaikea ottaa ja pyyhkästä ne pois? :kieh: Muuten täytyy kyllä kovasti olla ylpeä tuosta miehestä, hoitaa lapset ja kodin siinä missä minäkin! :heart: Alusta asti hän on ollut mukana hommassa ja on jopa...
  6. H

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Moi! 2kk lääkärintarkastus takana ja hyvä mieli jäi! :) Neiti "hurmasi" lääkärin hymyilemällä ja juttelemalla hänelle koko tarkastuksen ajan. :heart: Lääkärikin kysyi että onko neiti aina yhtä hyväntuulinen ja hymyilevä. Kyllähän tuo neiti on aivan ihana! :heart: Pituutta oli 59,5cm ja...
  7. H

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Koko viikko taas mennyt eikä kertaakaan ole kerennyt kirjoittaa, lukemassa olen kyllä käynyt :whistle: On ihanaa kun jotkut jaksaa kommentoida usein ja kaikille! Itsellä tuntuu olevan tuo oma napa lähinnä.. :ashamed: Viime sunnuntaina meillä siis vietettiin ristiäiset ja neiti sai nimekseen...
  8. H

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    Moi! Tätä nykyä tuntuu ettei tietokonetta edes kerkeä auki saada, saatikka että kerkeäis jotain kirjoittamaan. Toistaiseksi esikoinen nukkuu yläkerrassa päikkäreitä ja pieni neiti nukahti kuistille vaunuihin juuri. Yleensä näillä menee rytmit niin aamupäivästä että kun esikoinen lähtee...
  9. H

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    25.12.2007 Helkky- tyttö rv 40+3 3912g 52cm jos mekin liitytään mukaan
  10. H

    JOULUVAUVAT 2007

    Kiitos tosta liina-linkistä, oli kiva käydä sieltä lueskelemassa, nyt mietinkin jo pidemmän liinan hankintaa.. =) Meidän poppoo lähtee tästä pikkuhiljaa mökille viikonlopun viettoon, saa nähdä kuinka reissu sujuu, tavaraa tuntu ainakin olevan ihan riittävästi! :kieh: Onneksi appivanhemmat...
  11. H

    JOULUVAUVAT 2007

    Ja ensimmäiseksi jaksamista Teille kaikille joilla on vaikeeta! :hug: Olen säännöllisesti taustalla lueskellut teidän juttuja ja elänyt hengessä mukana mutta en ole päässyt kirjoittamaan koska usein on neiti samaan aikaan syömässä ja yhdellä kädellä kirjoittaminen se sitten vasta on hidasta...
  12. H

    Joulun odottajat TAMMIKUUSSA

    Mukavaa uutta vuotta kaikille! Meille syntyi joulupäivänä tyttö klo 14.31. Pituutta 52cm ja painoa 3912g. Tyttö päätti syntyä jalat edellä, perätila oli ihan yllätys. Kokonaisuudessa synnytys kesti nelisen tuntia, sairaalassa kerkesimme olla vain vajaan tunnin ennenkuin neiti oli maailmassa...
  13. H

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Tervehdys pitkästä aikaa! Olen säännöllisen epäsäännöllisesti käynyt viestejänne lukemassa mutta aina on ollut niin paljon luettavaa ettei mitään ole kerennyt kommentoimaan. Kiitos kuitenkin tuesta, on mukava kuulla miten muilla menee! Itselläni la on muuttunut jo joskus kesällä 22.12. ja...
  14. H

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Pitkästä, pitkästä aikaa täällä. Oma olo on ollut niin huono ja väsynyt ettei ole jaksanut ajatellakaan nettiin menoa. Tekstiä oli tullut ihan älyttömästi, lueskelin vanhoja juttuja varmaan toista tuntia! B) Onpa mukava lukea mitä muille kuuluu ja kuinka on sujunut. Olisi vaan mukava jos...

Yhteistyössä