Meilläkin oli ristiäiset eilen!
Mutta mein poika ei olut tuollainen kuin teidän muiden eilisten.....hän pisti kummit heti koville..eka laulun ajan hän oli oikein tyytyvöinen(lauletaan kotona paljon) mutta ku se loppu ni alkoi vähän levottomuutta oleen ilmassa...pojalle tuli kuuma vaikkei hameen alla ollu ku body..itelläki selkä märkä joten ei ihme ttä toisellakin oli sellaisen kankaan kanssa...no, itki sitten lopun aika kastetilaisuudesta liki kokoajan mutta kun hame otettiin pois tuli esiin se iloinen ja jutteleva poika minkä tunnemme...ihan positiivista kyllä ettei poika viihdy hameessa
Meillä oli pienet kotiristiäiset ettei tuosta kellekään varmasti traumoja jäänyt
Nimeksi tuli Jami Fredrik :heart:
Riikkuli:meill ollaan aikalailla samoilla linjoilla...keskenmenoa ei siis olla koettu vaan vuosien hedelmöityshoidot ja mekin ollaan mietitty juuri että siksi emme aikasemmin saaneet lasta koska juuri tämän piti tulla meille ja sitä piti odottaa :heart:
Ja olen hänestä kyllä ikionnellinen ja vaikka luulin että jotenkin tulisi kärsimään aina tuosta lapsettomuusajasta, niin olin onneksi väärässä...toki sen muistaa, enkä itseasiassa haluakaan unohtaa koska se kasvatti henkisesti niin plajon, mutta ei tässä halua eikä edes osaisi olla katkera tuota luonto-äitiä kohtaan.
Ja herkistelyä täälläkin!!!!! Luin aamulla kaste-korttien tekstejä ja kyynelehdin :heart:
Ja muutenkin liikutun helposti...eilen ristiäisissäkin papin puheen aikana....mutta se on kaunis piirre kun ihminen näyttää tunteensa että nautitaan siitä!
Tuitsun vauva tosiaan kannattaa päätään hienosti!!!!meilläkin sohvalla maatessa jaksaa jo nostaa päätään mutta ihan vaan muutamia senttejä, ei todellakaan noin paljon..
mutta muuten poju kasvaa hyvin rintamaidolla......virallinen lääkäritarkastus ja mittaus on viikon päästä mutta kotona tehty epävirallinen mittaus todistaisi että hän olisi yli 60 cm pitkä ja kuutisen kiloa
ja ikää tänään tasan 7 viikkoa=)
Meillä sätseenin kanssa sama röyhy-asento ja todettu toimivaksi ja hyväksi!
POika alkoi nukkua kun kävimme kävelyllä tuosa 14.30...sitte nukkui pihalla tohon 16 asti ja alkoi kitistä hiukan..siirsin sisälle ja laitoin tuolta huoneesta ikkunan auki, vaunut siihen ja liiat peitteet pois ja ulkovaatteet jäi päälle..siellä on nukkunut nyt hyvän aikaa jo=)
Normaalisti nukkuu hyvin ulkona mutta tuo tuuli kolistelee tavaroista aika ikävästi tuolla ulkona nyt ja vinkuu ja humisee että se varmaan herätti hänet...mutta ei se mitään ku saa nukuttuu kuiteki=)
Mennään tänään kuudeksi me&i-lasten vaatekutsuille..en o ikin ollu et saa nähä mitä tarjolla!
Meitin vauva "laulaa" musiikin tahdissa....me leikittän plajon laululeikkejä ja ku laitan musiikin soimaan ja lähen johki vaik keittiöön ni pian alkaa sellainen"hihkuminen", eli ihan ku laulaisi mukana
Kuinka isoja tutteja tein vauvat syö jos siis syö?
meidän beibi tunkee hirmusetsi nyrkkiä ja sormia suuhun ja yrittää imee tota tuttii (tai ennemminki imee ja "puree")mikä ennen ei kiinnostanut ollenkaan mutta se jotneki putoo tooosi helposti...mietin että voisko ku poju kuiteki on iso ni et sille pitäski antaa jo isompi tutti ku normisuositukset...vois koittaa...
Mä oon huomannu et tuo vauva on jopa pari kertaa"puraissu" mua nännistä..ei kai niille VOI vielä tulla hampaita tmv ....
Meen laittaa itteni kuntoon että ku poitsu herää voin keskittyy vaa laittaa hänet kuntoon =)