Kyllä täällä ollaan aktiivisia, ei voi muuta snaoa=)
Lenkki tuli tehtyä ja poju nukku 13-15.30....sitte tuli mummi veljenpoikien kanssa käymään ja poju oli pystyssä ja äsken syötin ja vein sänkyyn ja nukkuu
Siis teki saman aamupäikkäreillä että kun vein sänkyyn, nukahti itekseen!!!!! Siis Wau!
Ihanaa ku noi veljenpojatkin, 13 ja 8 v ni hoitelee ja pelaa tän pikkusen serkkupojan kanssa :heart:
Me ollaan oltu yhdessä miehen kanssa öööh...11,5 vuotta ja naimisissa 2,5v. ja yhdessä asuttu jotai 18 v asti...kylläpä se aika rientää hyvässä seurassa
Vai että mitä vapaahetkinä tehää...no mä joko jumppaan, katon telkkuu, teen jotain kotitöitä, luen sähköpostit ja palstat tietty
Eli ihan normimeininki!
Ja tähä asti tosiaan imuroisin vasta ku poika nukku mut kuten aiemmin kerroin, aloinki imuroimaan ku hän oli hereillä eikä ollut siitäkään mitään haittaa!
Sympatiat teille joiden pinokaiset ei nuku yöllä kunnolla ja sitten päivälläkin vaan pienissä pätkissä...
Joku voisi sanoa että nuku sitte se tunti ku vavaki nukkuu mut ei siin niin vaa mennä..eka pitää varmistaa että toinen nukkuu, sitte laittaa ittes "nukkumisvalmiiks" ja sitte se vauva jo herääkin jos vaan 30min-1h nukkuu.....
Omasta vartalosta...mulla on neljä kiloa lähtöpainoon..masussa on istuessa tollanen ihofliitti mut kyllä se siitä kesäksi lähtee..ku seisoo ni ei huomaa mitää
Mutta siinä on varmaan kaksi noista kiloista ja toiset kaksi on tisseissä
Kuukautiset ei o täälläkään näyttäytyny mutta oonkos ny ymmärtäny okein vai väärin että ei ne oikein alakaan ennen ku lopettaa täysimetyksen..?
Polka ja MM: meilläkin päänkannatus tuli yhtäkkiä...kyllä tämäkin on sylissä kannatellut päätä jo varmaan parisen viikkoa ja tosi holtiton ollu mutta nyt sitte edellispäivänä keksi että täähän nousee tästäki asennosta....että yhtäkkiä ku laitat masullee ni se pää nousee, dota vaan=)
Nollakelillä ja muillakin keleiellä mä kyllä annan nukkua vauvan ulkona niin pitkään ku haluaa..no meillä länsirannikolla ei juuri pakkasia, kovia, ole ollutkaan..aina on vaatetta sen verran että pärjää ja herä kyllä sitten jos tulee epämukava olo(kylmä/kuuma/nälkä)
Mä jopa luotin eilen itkuhälyyn niin plajon et vauva nukku pihalla ni usklaisn käydä suihkussa!!!!!!
Eikä tuo siis ees herännykään sillo..mutta oli eka kerta ku luotin noin.
Ja tutun kuulosta tuo miesten murut keittiössä(onneksi nyt kyse vaan leivänmuruista...)
Meilläkin mies tekee kyllä ruokaa ja iteasiassa aina mein aamupalan ja iltasin monesti tekee leivät ja tuo mulle sohvalle ja muuta, mutta kyllä siellä sitte ne murut oottaa mua...
Mutta oon ottanu sen niin että siivoan sen kyllä kun on niin hyvin "palvellu" mua..
Ja päiväruoan jälkeen meil menee automaattisetsi nii et mies laittaa ruoat jääkaappiin ja mä hoidan tiskit ja pöydän sitte ja se on hyvä järjestely=)
Mutta siis ne aamuset murut...
Joo, jos vilkaisisi seiskaa vaikka ku tuo poju vetelee hirsiä tuohon kuuteen asti noin =)