Lumienkeli: Neuvolaoissa varmaan eri käytännöt tms, kun meillä todella neukkatäti sanoi, ett 130 grammaa vkossa on riittävästi rintamaitolapsella, kun meidän tyttö oli kahdedssa viikossa nostanut painoaan 800 grammaa, niin oli mennyt pikkuisen yläkanttiin ja sanoi, ett toi 130 on riittävä!
Edelleen kasvaa ihan yläkäyrillä...
... Kyllä täytyy itsekin sanoa, ett toi olut alkaa tulemaan pikkuhiljaa korvista ulos... Mä OLEN ollut tähän asti todellinen oluen ystävä, mutta luulenpa, ettei olut kauheesti maistu tän imetyksen päätyttyä... Olen myöskin kuullut, ett siiderikin saattaa nostattaa maitoa... Johtuiskohan tosta alkomahoolista?????
Lumienkeli: Vielä piti sanoa, ett mullekaan ei tuo ruoka maistu sitten yhtään, varsinkaan päivisin. Mullekin tulee öklö olo, mutt sitten iltaisin saattasin vetää vaix kuinka paljon kaiken maailman herkkuja...yms... :ashamed:
Enter: Tervetuloa mukaan... :wave: Ainahan tänne mahtuu mukaan... Mitä enemmän meitä on, sen kivempaa... =) Niin ja onnea pienokaisesta. :flower:
Tänne ei kummoisempaa vieläkään... Vähän väsyttää, mutta en osaa mennä nukkumaan, kun pelkään, ett itkuhälyttimestä loppuu patterit enkä sitten kuule, jos neiti herää... :|
Tuli kasa valokuvia mitä teetätin... Nousi ihan pala kurkkuun, kun katsoi noita vauvakuvia joissa neiti juuri syntyneenä... Kyllä täytyy sanoa, ett aika rientää aika nopeaan tällä hetkellä ja kun joskus tuntuu, ettei se kulu ollenkaan...
... ja tietääkseni tuota 1-olutta ja perhekaljaa voi ihan hyvin juoda semmoiset pari pulloa päivässä, eihän niissä nyt niin paljon ole alkoholia? Kunhan hiukan taukoja pitelee... Mulla tosin tuntui kerran, kun join tyhjään vatsaan ton 1-oluen niin jaloissa... Siis 1-oluen jälkeen, olin itsekin hiukan, että
Minä en nykyisin lue mitään juttuja vauvojen diabeteksista tai kätkytkuolemista tms, koska mä alan pelkäämään niitä niin paljon, ett tulisin varmaan hullux.
Riikkuli taas kerran...